אייקידו בכפר הירוק......?

Tonjin

New member
אייקידו בכפר הירוק......?

מישהי שאכפת לי ממנה רוצה להתחיל ללמוד אייקידו, והיא רוצה להתחיל ללמוד אייקידו כאן..... (למי שמתעצל להכנס לקישור מדובר בסנסאי אסף אביזוהר שלמד אצל איתן בן-מאיר). מישהו מכיר? יודע? למישהו יש המלצות או הזהרות....?
 

Tonjin

New member
אופפס....

הנה הלינק הנכון (אין לי מושג למה תפוז לינקו לעצמם...)
 
אסף נחמד. איש טוב.

לא יצא לי לעשות איתו שיעור ממש, אבל כיום הוא רואה את עצמו כתלמיד של מיכאל לוי נוימן סנסיי (דאן 4 אצל שכחתי מי מצרפת), ולמיכאל יש אייקידו נהדר ויכולת הוראה מצויינת, כך שאני ממליצה. הקבוצה שם היא אחת הנחמדות בארץ, לפי דעתי.
 

nage

New member
למיכאל כן !! לאסף????

לדעתי ממש לא, אני יכול להגיד מעצמי שבסמינרים אני משתדל לא לעבוד איתו. יכול להיות שאני זה שלא בסדר.
 

nage

New member
אני יכול לנסות

הוא תמיד עסוק בלהראות כמה אני עושה לא טוב (את זה אני יודע לבד תודה רבה), משתדל להפריע בביצוע טכניקות, עושה דברים שונים לחלוטין ממה שהמורה הדגים, בקיצור ממש לא בשבילי. יכול להיות שהוא בן אדם נפלא ואפילו מורה טוב (אני לא יודע אם אי פעם עבדתי עם תלמידים שלו), אבל אני ממש לא נהנה להתאמן איתו, ושוב כמו שכבר אמרתי, יכול להיות שהבעיה אצלי.
 

600RR

New member
אסף אביזהר

איש טוב. מורה טוב. משקיען. מיכאל בחור עדין ומרשים, טכניקה יפה. שונה באופיו ובהתנהלותו על המזרון לחלוטין מאסף. ייתכן ויהיו כאלה שימצאו את מר אביזהר "קשה". אם בתנועתו ואם באופיו. אינני מתחייב שכך הדבר לגבי כל או רוב אלו שיפגשו בו. זוהי דעתי האישית. יהיה לי קל לומר "לאסף יש קצת יותר מידי אגו" אך ייתכן ואני טועה לחלוטין ... ייתכן והיתה זו תקופה מסויימת, יתכן והיו לכך גורמים שכיום השתנו. אינני סבור שהיותו מעט קשה פוגמת ביכולתו ללמד או פוגעת בתלמידיו וכמובן שלא בבחורה שרק מתחילה את דרכה. אסף יודע ללמד, יודע להראות דרך התנהגותו במכון את במצופה מהחניך. שורה תחתונה - אני ממליץ.
 

600RR

New member
במצופה=המצופה ../images/Emo93.gif

תוספת קטנה, אם כבר תיקנתי אז אנצל את ההודעה, לגילו של אסף (הוא כבר אינו ילד ...
) ולנסיון חייו יש משקל ומשמעות המהווים לדעתי יתרון רציני עבור אדם שרוצה ללמוד אייקידו או כל אומנות אחרת (זה נכון לדעתי בעצם, כמעט בכל דבר ...). כמו כן נזכרתי שיש לאסף סיפורים מאוד מעניינים וחוש הומור ... הוא שומר על מסורת האימון אותה הוא מכיר בד בבד עם פתיחות מסויימת, זה יוצר אוירה מאוד נחמדה במכון.
 
למעלה