איך אני משנה בקובץ פלש פתוח שניתן

איך אני משנה בקובץ פלש פתוח שניתן

ברשות את התמונות(מצורפים הקבצים אני מקווה שיעלו) כבר שאלתי את זה בפורום הקודם ולא ענו לי בגלל המעבר לאתר החדש (מזל טוב!)
 

marlboro

New member
היי טלילה, ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

מצטערים שלקח זמן לענות
ישנן מספר תוכנות לפריצת קבצי SWF, אך זכרי - כל עוד את "פורצת" קובץ SWF שלא ברשות היוצר, מדובר בעבירה על החוק... (אך בהתחשב בעובדה שציינת כי מדובר בפעילות חוקית, נשמח לעזור
). ישנן מספר תוכנות שפורצות קבצי SWF, ואשמח לחפש כמה עבורך - מבטיח לחזור עם תשובה. עד אז, אולי מישהו יוכל להמליץ על תוכנה שהוא מכיר? בכל מקרה, עלי להזהירך שלא כל קבצי הSWF שנפרצים "עוברים חלק" אל תוך הפלאש. סרטוני Movie Clip שבסרטון נהפכים לפריים אחד, הפריים הראשון של הMC. בד"כ, עד כמה שאני זוכר, פקודות Action נעלמות וכולי... אנסה למצוא תוכנות מתאימות ואחזור אלייך עם תשובה. שבת שלום
זיו.
 
תודה תודה רבה אבל אני דווקא ילדה טו

ומה שהתכוונתי בסך הכל הוא שיש לswf הזה קובץ פתוח פשטו אי אפשר לעולתו לאתר למתקדמים שבינכם-על סמך נסיון איך מייצרים כזה קוד שיוצר את האתר היפה הזה או יותר נכון-איך מכניסים לשם במקום התמונות האלו תמונות שלי?
 

puah

New member
תשובה

טלילה, האם את מתכוונת לכך שאת רוצה לשנות את ה"שחקנים" פשוט היכנסי לספרית הsimbols ותשני את ה"שחקנים" כל אחד בניפרד דרך הגב מהיכן הורדת את הfla (איזה אתר) ?
 

makaf1

New member
הי, אוקיי, שימי לב.

יש תוכנה שנקראת swf scanner של חברת live tronix. היא תסרוק את הקובץ שלך, ותיתן לך אפשרות להחליף את התמונות שבו עם אחרות (ניסוח דפוק, אבל מובן לדעתי.) אם אני לא טועה, יש באתר דמו לתוכנה עם הגבלה של ימים (או פעולות - אני לא בטוח), אבל זה בטח יספיק לקובץ הבודד שאת רוצה לשנות. יום טוב, טל.
 
למעלה