איך אתן עושות חור בתגית? כן במילים אחרות

הגריטה

New member
איך אתן עושות חור בתגית? כן במילים אחרות

היום הגיע הפאנצ' תגית המשולש שהזמנתי מארטישוק
.. כמובן שהשקית הייתה קרועה- מה יהיה עם דואר ישראל??
בכל מקרה- איך אתן עושות חור מושלם בתגיות? יש לציין שאין לי מכשיר לניטים... (זו הקנייה הבאה אני מקווה), יש אופציה אחרת? תודה מראש לעונות וסופ"ש נהדר לכולן!
 

פושקיה

New member
חג סופש.. הכל אותו הדבר..

אם אין מכשיר ניטים זה יכול להיות טיפשה מוזר.. אממ.. נראה לי הכי קרוב לזה זה מחורר פשוט לא?
 

colargolet

New member
יש גם מחורר של חור יחיד

נראה כמו מחורר של כרטיסן באוטובוס. אני לא זוכרת איפה קניתי אותו, אבל נראה לי שזה היה באחת מחנויות היצירה... קצת יותר קל להסתדר איתו מאשר עם מחורר רגיל של 2 חורים.
 

ניצנץ1

New member
יש כזה בכל אופיס דיפו, אבל מה- חור גדול

כמו של מחורר משרדי. לתגית זה בסדר, לחיבור של כפתורים למשל- ענק, גם לא לסיכה מתפצלת קטנה, היא פשוט נופלת פנימה. בארה"ב יש גם מחוררים של חור אחד בגדלים קטנים יותר, אבל מה יותר פשוט וגם לא יקר מלקנות מקבע ניטים פשוט , אבל עם 4 ראשים וזה יתן מענה לשני גדלים של חור- גם לקטן לכפתורים או סיכות, גם לתגית וגם ניתן לקבע ניטים. נכון שמדבור במכשיר עם פטיש, אבל מחיר מנצח בזולותו.. מי שיש לה את המחורר האניברסלי מכל סוג- מסודרת לשלושה גדלים של חורים.. המחוררים שאני קניתי לי בארה"ב כמו של כרטיסן ודווקא מוצלחים ביותר, אם כי עלו איזה 8 דולר לאחד לפני מיסים ,הם של שני חורים לכפתורים ושני פסים להשחלת סרט בנייר.. אבל זה מותרות .. רק נוחות.. וזו הסיבה שאני לעתים יכולה לעצב דף אלבום ברבע שעה- אחרי שעתיים מחשבות- הביצוע זורם כי יש כלים ביד. אבל שוב- כלים וחומרים זה דבר שאוספים.. תחשבו כמה זמן לקח לכן לאסוף מלתחה סבירה שיש לכן בארון? זה לא שקניתם 40 חולצות, 20 מכנסיים ו 4 מעילים בעונה אחת. זה לוקח זמן- אחרי 3-4 שנים בתחום- לכולנו יש חנות קטנה בחדר יצירה.. וכשאני עושה דווקא ספירת מלאי שימושית- הפאנצ'ים הכמעט יחידים שאני משתמשת בהם קבוע הם של עיגול, ריבוע ותגיות.. הביזאר של מעטפות, כיסי ספריה וכאלה- כמעט ולא בשימוש, אולי דווקא לכרטיסי ברכה. לכן תבנו מלאי רב שנתי- לא דברים אופנתיים , אלא דברים סטנדריים יותר.. ועוד דבר ששמתי לב עליו כרגע כשאני מעצבת אלבום לבנותיי ועובדת עליו כבר שבוע ברצף- לא הוצאתי את הטרימר. יש לי גיליוטינה, טרימר גדול , טרימר קטן- ואני עובדת עם סכין.. הרגל ממקצוע העיקרי שלי או סתם כי זה יותר נוח? לא יודעת.. ו" אכלתי" 5 דבק עכבר- כי לא השתמשתי בשום דבק אחר. כל כך נוח איתו שאני מוכנה " לספוג" עלויות שלו לאלבום רק כדי לא להתעסק בדבקים רטובים.. יודעת מה החלום שלי? לזכות ב 100 קילו של דבקים שונים מסוגים של פינות נדבקות, עיגולי דבק וכל מיני כאלה- הגעתי למסכנה שדבק נוח עושה חצי עבודה.. והדגש הוא לנוח.. כי בסופו של דבק כולם ידביקו כמעט הכל, אבל כמה עצבים זה יקח לנו..
 
או במרצע שיש לו ראשים בכמה גדלים, או

בפלאייר שמחורר מתכות (וגם נייר ועוד, מסתבר) ויש לו רק גודל חור אחד.
 
למעלה