איך הכול התחיל.....

איך הכול התחיל.....

אני לא זוכר ממתי אבל שכן שלי הביא לי את זבנג 3 שהייתי ממש קטן, לא ממש הבנתי מה זה (וגם לא ממש ידעתי לקרוא) אז זה שכב על המדף כמה שנים...אחרי כמה זמן נראה לי הייתי בן 8 אמא שלי קנתה לי את זבנגל´ה הראשון (הסגול) גם אז הייתי די קטן ולא ממש הבנתי, למשל, היה סיפור עם יוספה ואשר הקטנים שאשר שותה מילקשייק ואזהפרצוף שלו מתכווץ (אני יודע שזה לא ככה, אבל ככה הבנתי אז) ומתישהוא בסיפור אסנת (המוכרת) אומרת לה משהו אז היא אומרת "או...אוקי (o.k)" ואיך שאני הסתבכתי עם זה!! לא ידעתי מה זה אוקי אז חשבתי שיש איזה דמות שקוראים לה אוקי וממש התבלבלתי מזה... איך לכם הכול התחיל?
 
פעם אחת לפני שנים רבות...

במרפאת שיניים רחוקה רחוקה ישבתי בחדר ההמתנה ודיפדתי בעיתונים שעל השולחן, אני לא זוכר בן כמה בדיוק הייתי אז אבל זה בהחלט לא הייתה תקופה שהייתי קורא עיתונים אבל איכשהו הגעתי עד סוף העיתון וזו הייתה הפעם הראשונה שנפגשתי עם זבנג. זה היה על אסנת שהולכת לצאת עם מישהו שגל וירון מכירים מהשכונה והם לא רצו שהיא תצא איתו אז הם עשו לה כל מיני טריקים כמו לצייר נקודות על המראה עם משחת שיניים כדי שתחשוב שיש לה חצ´קונים (אחחח... הימים הטובים שלא ידעתי אפילו מה אלה חצ´קונים) ובסוף היא התכוונה בכלל לבת עם אותו שם.
 
זה מסביר למה השיניים שלך נראות ככה

ואתה מתפלא שאתה לא מקבל ממני נשיקות
 

R W B

New member
וואי אמ.....

הייתי קטנה (נורא קטנה!) ולכל הבני דודים שלי היו כמה מספריי זבנג, והם כל הזמן דיברו על הדמיות שם וכל מיניי סיפורים ושטיות ...ואז יום אחד לקחתי ספר מבן דוד שלי וקראתי, נשבעת לכם לא הבנתי כלום! אחרי בואו נגיד 6 שנים בן דוד שלי החליט לפנות קצת מקום בחדר אז כל הספרים שהוא קרא הוא נתן לי, (וכמובן שלי יש מקום בחדר -שגודלו סנטימטר לאורך ולרוחב!) קיצר הוא נתן לי את כל ספרי זבנג שהיו לו, היו לו את כולם חוץ מ-8 ו-9) אז קראתי וגם הבנתי רק חלק אבל אז קראתי אותם שוב ושוב ושוב ושוב.... והבנתי יותר, אפילו עכשיו כשאני קוראת את זה שוב (אחרי שחרשתי עליהם..) אני מגלה דברים חדשים שלא ידעתי קודם.
 
למעלה