איך הפכה נולד לרקוד לתוכנית משעממת וזניחה

רחמים 111

New member
איך הפכה נולד לרקוד לתוכנית משעממת וזניחה

יש לי כמה דקות פנויות ואני רוצה לכתוב כאן משהו על התוכנית אתמול שמעתי משהו על כך שיש גמר לנולד לרקוד. לא יכולתי שלא לגחך קלות על תהפוכות הגורל והרייטינג איך תוכנית, שבעונה הראשונה צפיתי בה באדיקות (ולפי נתוני הרייטינג גם רבים אחרים ) הפכה לתוכנית כל כך שולית וזניחה עד שהעונה לא צפיתי באף פרק ולא ידעתי בכלל שהגמר הגיע (גם בעונה השניה כבר צפיתי תוכנית כן 3 תוכניות לא ) ומבדיקת הרייטינג נראה שהתוכנית והגמר לא מעניינים אף אחד כבר. צריך ממש לכתוב על זה פרק בספר הספרים של איך עושים טלוויזה "איך להרוס משהו טוב עם פוטנציאל גדול " ישנן שתי סיבות עקריות והתרעתי עליהן כבר בעונה הראשונה כאן בפורום (נראה לי שבניק אחר ) .1. ריקוד זה דבר מדהים !!! אבל בלט זה משעמם נקודה !! יש סיבה טובה מאוד למה בלט הוא אחד מסגנונות הריקוד הכי משעמממים והכי פחות פופולרי. כמובן שיבואו "חכמים " וינסו להטיף לנו שבלט זה "מתוחכם" וכו' וכו' (ממש "בגדי המלך החדשים " ) בתכלס זה משעמם וזה סגנון ריקוד שגורם לך להרדם מול המסך. (ואם בלט לא היה מקבל מימון מכספי משלמי המיסים, כבר מזמן הסגנון הזה היה גווע ונעלם בכל העולם - נקווה מאוד שזה יקרה בעתיד כי שוד כספי ציבור זה דבר בזוי ) התוכנית הזאת רכבה על הגב של סגנונות ריקוד פופולארים אחרים, אבל בת'כלס הביאה 4 שופטים שהבסיס שלהם הגיע מהבלט ומכאן הסגידה לכל מה שקשור אליו ממש היה מתסכל בעונה הראשונה לראות איך לא משנה כמה מדהים מישהו רקד, כל עוד הוא לא רקדן בלט הוא יועף באיזה שהוא שלב ע"י השופטים ותמיד יופלה לרעה היה יותר מידי בלט בתוכנית וזה לא טוב - זה מה שהבריח את כולם בקיצור, אולי כמה מבקרי טלוויזיה פלצנים עם השכלה במדעי הדשא במקרה טוב ימחאו לכם כפים על זה שאתם "מתוחכמים" בגלל הבלט. אנחנו הקהל בבית נרדמנו בסלון.... 2. ישנה הרגשה רעה מאוד בכל מה שקורה עם השופטים. לא יודע לגבי העונה השניה והשלישית, אבל בעונה הראשונה היתה הרגשה שכל שופט מביא את החברים שלו ואת התלמידים שלו ומנסה לקדם אותם בתוכנית זה היה כל כך בולט עד שהאמינות של השופטים וההפקה בכלל נשברה לנצח !! ובכלל בתוכנית הזאת יש יותר מידי כח לשופטים (שגם כך דעתם בעייתית עקב שתי הסיבות הנ"ל ) על חשבון הקהל ואתה לא מרגיש בכלל שזו תוכנית שמתחשבים בכלל בדעת הקהל אני מבין שיהיו כאן כל מיני חסידי בלט שיתחילו לתקוף ולצעוק בתגובה אבל בתכלס אתם יורים לעצמכם ברגל. בקצצ הזה הרייטינג ילך וירד ובעוד שנה שנתיים לא תיהיה כבר תוכנית כזאת בכלל אפילו הפורום הזה כבר שומם לגמרי ממש ששמתי לב עדיף גם בשבילכם שהבלט יקבל 5 אחוזים בתוכנית בפורמט חדש מאשר שכל התוכנית לא תשודר בכלל. תחשבו טוב על מה שאמרתי לפני שאתם מגיבים אי אפשר לדחוף לאנשים בכח דברים שהם לא אוהבים בעונה הראשונה עשו את זה בעורמה, אבל אי אפשר לרמות את הקהל כל הזמן.
 

moshavnikit

New member
יש בזה משהו, אבל..

אני יכולה להעיד על עצמי שמאוד אהבתי את העונה הזו! היא התחילה באופן די צולע כאשר השופטים לא היו לגמרי מרוצים מרוב הרקדנים שהם הכניסו לנבחרת, מה שגרם לפחות אצלי לאכזבה גדולה כי אמרתי.. מה? לא באו לאודישנים רקדנים מצויינים שלגבי כל אחד מהמתמודדים השופטים היו כ"כ חלוקים בדעותיהם? אבל בסופו של דבר העונה הפתיעה אותי ממש לטובה, היו רקדנים מעולים! יש באמת בעיה עם השופטים אבל אני לא חושבת שיש מה לעשות בעניין, כמה אנשים מתאימים לתפקיד של שופט בנולד לרקוד יש שלא יכיר אפילו מתמודד אחד בנבחרת? לא קיימים כאלה לדעתי בארץ כי אין מה לעשות, אלו שיכולים לתפקד כשופטים טובים הם גם מורים.. מה שבאמת לא היה בסדר ויכול להיות שהרחיק את הצופים מללחוץ בשלט פעמיים על המספר 2 זה שלא היה היפ הופ, לא היה פופ, סוגים שיותר מתאימים לפריים-טיים בערוץ מסחרי לאנשים שלא רגילים לראות ריקודים להנאתם..
 

רחמים 111

New member
דוקא היפ הופ אני באופן אישי פחות אוהב

סתם קפיצות בלי טעם הלב של התוכנית צריך להיות ברייקדאנס , ג'ז , סלסלה , ריקודים סלונים וכו' סגנונות ריקוד שיכולים להכניס חיים, להלהיב את הקהל ולא להרדים אותו אחרי יום עבודה ארוך (בלט אפשר לשלב גג 5 אחוז ) בכל מקרה בלט לא יכול להיות עיקר התוכנית כי פשוט רוב האנשים לא מתחברים אליו לא משנה מה. (הבלט פשוט יקבור את התוכנית לגמרי בסוף ) לגבי השופטים שני דברים קודם כל - לא יכול להיות שכולם יהיו מרקע של בלט גם שופטות כמו אונה ומיכל שלכאורה באו לייצג סגנונות אחרים היו רקדניות בלט בעברן ולכן תמיד יעדיפו את רקדני הבלט ולעניין הפרוטקציות אפשר למצוא לעניין פתרון יצירתי אפשר להחליף שופטים כל שנה, אפשר לקבוע שמועמדים שמכירים שופט מסויים לא יורשו להשתתף בשנה מסויימת, אפשר לתת כח גדול יותר לקהל כמו בכוכב נולד , אפשר להביא שופט מחו"ל אוביקטיבי שכוחו ודעתו יהיו גדולים משאר השופטים (אתם זוכרים את השופט ההוא בעונה הראשונה שהתלהב דוקא מאחד המתמודדים שלא היה מקושר לשופטים ) אפשר לעשות הרבה דברים. השאלה אם רוצים ... נקווה שהבהפקה יתעוררו לפני שיהיה מאוחר מיד הרייטינג מדרדר ובסוף הם יגמרו כמו גריז .
 

liri7

New member
מסכימה עם הסעיף השני

קיימת בעיה חמורה עם השיפוט שבאה לידי ביטוי כבר בעונה הראשונה אלא שאז אור כחלון היה באמת הטוב מכולם. השנה עם רקדן משובח כמו ארתור הסיפור היה בלתי נסבל ואי אפשר להמשיך כך. אם תהיה עונה נוספת חייבים לשנות את השיטה. לגבי הסעיף הראשון, לתשומת לבך היו בשלושת העונות, למיטב זכרוני, שתי רקדניות בלט בלבד: לידיה וליסה. עידו ודוד באים מהמחול המודרני ואני אישית אוהבת את הסגנון. לדעתי כאשר המבצע הוא רקדן מיוחד כמו ארתור גם הקהל הרחב נהנה ולומד לאהוב את הסגנון. בזכות ארתור העונה הנוכחית הייתה הטובה מכולן וחבל שהחמצת. נכון שבתחילת העונה חלק מהכוריאוגרפיות היו משעממות וגם לגבי זה צריך לחשוב על דרכים לשיפור. הבאת שופטים וכוריאוגרפים מחו"ל היא רעיון מעולה.
 

רחמים 111

New member
בשבילי בלט ומחול מודרני זה אותו דבר

אני לא ממש מתמצא בסגנונות האלה וזה נראה לי אותו דבר ( עם שינוי במוזיקה ) אז קבלי תיקון לגבי מה שרשמתי לגבי בלט - הכוונה גם למה שאת קוראת מחול. בכל מקרה את רוב הצופים זה מרדים. לגבי אור כחלון אור כחלון אולי רקדן בלט או מחול או מה שזה לא יהיה מצויין ועל כך מגיעים לו כל התשבוחות אבל לנו הבטיחו בעונה הראשונה תוכנית ריקודים שמשלבת את כל הסגנונות ואותי הוא ממש לא הרשים. בתוכנית בלט/מחול מצידי שיקח את המקום הראשון בתוכנית מגוונת שמשלבת סגנונות ריקוד שונים לא הייתי נותן לו אפילו מקום באמצע, ואם לא המניפולציות שעשו השופטים הוא לא היה מגיע לאן שהגיע.(ואת זה כולם יודעים) וזאת אחת הסיבות שבעונה השניה צפיתי לסירוגין (כאשר הלסירוגין היה יותר לא מאשר כן ) ובעונה השלישית לא צפיתי בכלל (וממה שאני רואה כנראה שעוד הרבה אנשים נטשו ) וזאת גם הסיבה שהפורום הזה שבעונה הראשונה היה מפוצץ בהודעות נראה שומם כרגע (מה שמוזר קצת במיוחד לפני הגמר ) משהו אחרון לגבי הארתור הזה יצא לי לראות איזה קטע שלו ושל 2 המתמודדים האחרים שצריכים להיות גמר והוא באמת רוקד בצורה מרשימה ומאוד ייחודית !! (פעם ראשונה שאני רואה מישהו שרוקד מחול בצורה גברית כמו שגבר צריך לרקוד ) גם השניים האחרים נראים די טוב אגב ועושים רושם מקצועי אבל שוב, מבחינתי ו(מבחינת רוב בצופים כנראה) זה מחול קצת יכול להיות נחמד, יותר מידי מזה עושה לי חושך בעיניים וגורם לי להתחיל להשתעמם ולהרדם. לגבי השופטים - נקווה מאוד שבהפקה יבינו שהגיע הזמן להפסיק לזלזל בצופים בסה"כ, התוכנית היא בעבור הצופים ולא בשביל השופטים אם ההפקה רוצה, שישפטו את המתמודדים אצלהם בסלון בבית לבד. אם אני צופה אני רוצה לקבוע אם נהניתי או לא וששום "שופט" לא יתערב .
 
למעלה