איך זה אצלכם?
לפני שנתיים הילד שלי אותר ל'פרוייקט מחוננים' (איזה שם מפוצץ) זה ילד חכם בהחלט מעל לממוצע, בביה"ס היועצת אפילו לא ידעה שהוא זכאי לבחינות אחרות מכיוון שהוא גם ADD ובאחת השיחות אפילו אמרה (משהו כמו) 'טוב הוא לא מחונן..'- אבל הוא עבר את הבחינות ורצה ללכת לפרוייקט - פעם בשבוע- 'חוגי' העשרה, ובשנה הזו גם אני למדתי כמה הפרוייקט הזה מוסיף לו....ממתנגדת שקטה הפכתי לתומכת פעילה. בינתיים היועצת הפכה למנהלת, ולקראת סוף השנה פניתי אליה שתשתדל מאוד שאנגלית לא יהיה ביום העשרה (כי אם הוא כמו אמא שלו הוא מחונן בלי יכולת ללימוד שפות
) קיבלנו מערכת ו... הפתעה! יש שיעור אנגלית! המורה הבטיחה לעזור, אנחנו הבטחנו לתמוך.... ואז? את כל פעילויות החברה חיברו לאותו היום.... והילד שגם ככה קשה לו חברתית כבר לא בטוח.... ולי חבל... אמרתי לו את דעתי- אבל אני כ"כ כועסת על ביה"ס.... מצד אחד אין שום תמיכה בתלמידים החזקים - וכשאמרתי את זה למנהלת אחרי שהיא הציגה תוכנית מלאה תמיכה בתלמידים החלשים היא אמרה לי "אבל הוא יוצא יום אחד" (אז מה, ומה עם הילד שלי שכנראה לא יתאים לפרוייקט, אבל בהחלט חכם מעל למווצע?) מצד שני אין שום תמיכה בו כשהוא יוצא... מעניין אותי איך זה במקומות אחרים? והאם מישהו 'נלחם' כדי כן לקבל את התמיכה הזו?