איך זה יתכן ??? (בעניין SMS)

geostant

New member
איך זה יתכן ??? (בעניין SMS)

שלום שלום ומה נשמע ? קבלתי היום הודעת SMS מאוד מוזרה באנגלית... כשהסתכלתי מי השולח היה רשום שלי כלום ! כן פשוט כלום לא היה רשום. בעקרון בנוקיה שלי (9110) אפשר לראות אפשרויות מתקדמות של שולח וכו... אבל כלום... פשוט הכל ריק... תוכן ההודעה: U r 1 of those I Love 2 txt coz its fun 2 see ur eyes go up down up down up down! Ha Ha משהוא נתקל בתופעה כזאת או הודעה כזאת ??? מאיפה בכלל אנשים מוצאים את המספר שלי ? אני בתוכנית אורנג´ דיסקבר ודברים כאלה לא אמורים לקרות... כמובן שאורנג´ הכחישו את האפשרות לשלוח הודעת SMS חסוייה מסוג זה וטענו כי הודעה זו נשלחה מהאתר שלהם... אבל כשאני שלחתי לעצמי הודעה מהאתר ולטלפון אחר מופיע כי זה נשלח ממספר 999 מרגיז
 

eyal2953

New member
גם אלי נשלחה הודעה כזאת!!!

לא היה רשום מספר אלא היה רשום משהו מוזר ... : "YOOHOO" בדיוק כזאת הודעה כמו שאתה קיבלת גם לי היה רשום HA HA בסוף.... וממש אין לי מושג ממי זה...
 

m e i r

New member
גם אני קיבלתי

ביותר ממכשיר אחד. לדעתי זה הגיע מאתר אינטרנט מחו"ל, באורנג´ אמרו לי שמדובר בכמות גדולה של לקוחות שקיבלו זאת. כששולחים מהאתר זה נותן מספר זיהוי של 999 או של הלקוח ששלח (ושהזדהה ברישום לאתר). אין קשר לאורנג´ דיסקבר כי כל אדם יכול לשלוח אליך SMS.
 

3310 4ever

New member
גם לך זה קרה?

גם לי נשלחה הודעה כזו (ל-2 מכשירים!). אצלי היה כתוב (ב-2 המכשירים) שהשולח הוא YooHoo, והיה את תוכן ההודעה שרשמת. אני חושב שההודעה הזאת נשלחה בגלל שאתה רשום ל-InirU(זה לא חייב להיות זה!!! זה יכול להיות מיליון ואחת סיבות אחרות...) <-----> Enjoy
 

hen_14

New member
גם לי זה קרה

משהו UP דאון מה יש להם אלה ובסוף HA HA
 

geostant

New member
אני לא רשום ב INIRU... אבל...

הייתי רשום בימים הראשונים שהם פעלו... קבלתי כל כך הרבה SMS על חנויות ומבצעים שזה שיגע לי תמוח וישר בטלתי את זה. (לא שולל אפשרות שאולי מאגר מידע שלהם שימש את ה"פושע" חחח)
 

geostant

New member
יאללה שאורנג´ יודו בזה...

פרצו להם לרשת... היה לי פעם מקרה שקבלתי לאורנג אחר שיש לי 6210 הודעה בעברית מכביכול אדם ערבי ששואל אותי אם אני צריך משהו מאיזה עיר ערבית לא זוכר תשם... התלוננתי על זה באורנג ונתתי להם את מספר השולח שרשום ב-SMS אבל מה... אורנג´ שאלו אותי אם אני בטוח בטוח שזה המספר ? אמרתי כן... והם ענו שיש קצת בעיה כי המספר הזה עוד לא נרכש והוא לא פעיל בכלל. בקיצור פרצו אותם...
 

rroo

New member
אכן כן

גם לי זה היה וגם לאח שלי בהתחלה חשבתי חבר שלח לי את זה לצחוק אבל פתאום אני רואה שלא ואם אתה אומר שאורנג אמרו שזה לא קשור אליהם זה באמת באמת מוזר אולי מחר כול הפלאפונים שלנו יהרסו??:))))))))
 

geostant

New member
אתה צוחק ?

ביפן בחברת דוקומו (בלי לעשות פרסומות... חחח
הוציאו וירוס במיוחד נגד הפלאפונים שלהם הם כבר עובדים שם ב-3G וזה הרבה יותר קל לפגוע בהם בכלל כמויות המידע הרצחניות שעוברות ברשת שלהם. אין לי מושג מה עלה בגורל הוירוס לא ממש עקבתי.
 

m e i r

New member
מה הלחץ?

כמו שאפשר לשלוח מאתר MTNSMS כנראה נשלחו SMSים דרך מקום לא מזוהה או באמת INIRU. יכול להיות שזה פרומו למשהו, אבל וירוס לסלולר דרך זו? נו באמת!
 

3310 4ever

New member
עכשיו עכשיו התקשרתי לשירות לקוחות

והם אמרו שזה איזה אתר פרטי שמפרסם את עצמו דרך ההודעה הזאת
 

geostant

New member
אצלי בכלל לא צויין WOOHOO...

או מה שזה לא יהיה... פשוט לא היה רשום כלום בתור שולח... אם לומר תאמת הייתי מאוד מרוצה לו הייתי יכול לשלוח הודעות חסויות כאלה לפעמים זה כייף למתוח חברים באיזה SMS רצחני מבלי שידעו מי שלח להם אותו...
 

geostant

New member
פרסומות ??? בפלא שלי ???

אם זה כך אני רותח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני משלם מספיק כסף על חשבון הטלפון בשביל לא לקבל SPAM לפלא שלי. אם זה אכן יוכח כפרסומת ויתברר שלאורנג´ או לאחת מחברות הבת שלה יש יד בדבר אגיש תביעה יצוגית בעניין ואני לא צוחק ! במיוחד כאשר ההודעה הזאת נשלחה להמון מינויים... מאיין לאדם פרטי יהיה מאגר של מספרי פלאפון ???
 

m e i r

New member
מה??!!!

אולי חשבת שכל אחד יכול לשלוח באופן אקראי לאיזה מספר שהוא רוצה? תביעה ייצוגית? איזה נזק תוכיח בבית המשפט? ולמה שבית משפט יראה בך נציג טוב לכלל הציבור? נו באמת!! הSMS הזה כל כך הטריד אותך???
 

geostant

New member
כן מאוד ../images/Emo70.gif

לשבת בישיבה ופתאום הפלאפון עם מספר אישי שלך שרק בודדים יודעים אותו מצלצל בקולי קולות עם SMS שממש לא צפיתי לקבל לא מקובל עלי... זה מאוד לא נעים ככה באמצ ישיבה מאוד חשובה הצלצולים האלה. ואם תענה בתגובה "למה לא השתקת או כיבית אותו לפני הישיבה...?" אני עונה מראש: כמו שאמרתי יש לי יותר ממספר אחד, ואני מפריד בין עסקים לחיים פרטיים הטלפון הזה דולק קבוע ומי שצריך להתקשר אליו יודע מתי כן מתי לא.
 

3310 4ever

New member
יש לי רעיון!!!

כל מי שרשום ל-InirU יודע שכשמגיעה הודעה מהם כתוב InirU בשם השולח- אז כל מי שרשום/היה רשום ל-InirU שיכתוב InirU בתור תגובה למכתב שלי!! טוב? זה רציני לגמרי!!!
 
למעלה