איך יודעים אם עגיל באף כבר החלים??

Ligeiro

New member
איך יודעים אם עגיל באף כבר החלים??

(אם תמונה תעזור אני יכול להוסיף)
 
כמה זמן עבר מאז שעשית אותו?

עשית באקדח או מחט? שלי החלים אחרי 6 וחצי שבועות, והרגשתי שאפשר להחליף אותו כי כבר לא כאב לי כש"התעסקתי" איתו... נראה לי שבממוצע עגיל באף מחלים תוך 6-10 שבועות. בכולופן, אני לא יכולה להגיד לך במדויק כי אני פירסרית או משו. לכי לפירסר אם את רוצה להיות ממש בטוחה.
 
אני עשיתי במחט

והוא החלים אחרי שבועיים, למרות שהחלפתי עגיל כבר אחרי 4 ימים. היום הוא סבבי בבי.. אני חושבת שיודעים שהוא החלים אם כשנוגעים באיזור (ביד נקיה!!!) הוא כבר לא כואב.
 
../images/Emo4.gif

לפי אנשים רבים פירסינג לא מחלים כל כך מהר... ובטח שלא כשנוגעים והוא לא כואב.
 

Ligeiro

New member
ככה:

אני בן!
עשיתי באקדח (כן כן אני יודע שזה היה דבילי וכבר ברור לי שאת כל הפירסינגים הבאים אני אעשה עם מחט) לפני שבוע. אני באמת לא מצפה שיעבור או משהו, אלא רק רוצה לדעת איך אני אמור להרגיש מהסיבה הבאה: מישהי שעשתה אמרה לי שהיא החליפה אחרי 4 ימים, עוד מישהי אמרה שהיא החליפה אחרי שבוע, אבל חישוק היא שמה בלי כאבים רק לאחר שבועיים
כגע אני מסובב את העגיל בתוך החור בלי כאבים... העגיל הרפואי נפל לי פעם אחת (או פעמיים.. אופס...
) ואז כשהכנסתי אותו, אז יש את הקטע הפחות עבה שנכנס בלי בעיה, וכשאני מכניס את החלק העבה יותר זה קצת כואב. מה אתם אומרים?? החלים או לא? (הכוונה שלי היא לשים חישוק, אז באותה הזדמנות: איך אני אמור לסגור את החישוק בתוך האף?! זו התעסקות שיכולה לקחת שעות! בעעע... מה אתם אומרים על חישוק לחץ לאף?)
 

shpluck

New member
לא החלים ולא נעלי אדידס אולד סקול

הוא אפילו עוד כואב לך אז בטח שלא החלים. חבל שמיסמרת עגיל באף עם אקדח. חבל שלא עשית מראש חישוק לחץ אצל פירסר. פה לא מקצועי ולא יכולים ליעץ לך,עד כמה שתפוז מעוותים בקשר לפורום פה הם עדיין בערך רוצים לשמור על זה ולא להגיד לך איך לעשות פה אנשים בכל מקרה. נסה לשאול בפורום בוואלה-פורום מקצועי להבדיל מזה.
 
אממ.. מה שאלכס אמר פה מעלי

מקבל חיזוק... אבל אני אגלה לך סוד קטן: לא חייבים לסגור את החישוק בתוך האף [אבל יש מצב שהוא ייפול אם תשן איתו וכו'] תראה, אני לא יודעת כבר מה להגיד לך [וסורי שאני כזאתי קרצייה] אבל דיי הרסת לעצמך את האף... אני מציעה שעוד היום - תוריד את החור [הבלתי סימטרי שיהרוס לך את הסחוס בנחיר], תחכה עד שהוא ייסתם, תלך לסטודיו מקצועי סטירילי ולפירסר טוב ובלה בלה, תתחורר במחט [כמו שצריך
] ותשים על ההתחלה חישוק לחץ!! וככה ייפתרו כל הבעיות ואתה תהיה שמייח והאף שלך יהיה שמייח וכולם יהיו שמחים ומאושרים כולל אני!
נ.ב: השיר בפרטים שלך פשוט גררררר....
!!! ה+הוד+ם-->
!!!!!
 

coka

New member
לגבי חישוק לחץ לאף -

לדעתי זה ממש טוב, זה מה שיש לי והוא נוח ולא נפתח ולא מציק ויפה. ממליצה :) לגבי הסגירה, מאוד לא מומלץ להיות עם עגיל לא סגור באף כי אפילו כשאתה ער, משיכת אף קטנה כשתשכח שהוא לא סגור יכולה להפיל לך אותו... לא נעים =/. הפתרון הוא פשוט כשתלך לפירסרייה לקנות את החישוק (חישוק בעובי של 1.2 מ"מ) תבקש מהפירסר שישים לך אותו. יש לו שם מלקחיים מיוחדות שבעזרתן הוא סוגר לך את העגיל תוך שניה, ורוב הפירסרים (כל פירסר שמכבד את עצמו) יעשה לך את זה בלי תשלום. אבל זה כמובן רק לאחר שהפירס החלים.. כדי לדעת אם הפירס החלים או לא לך לפירסר שעשה לך את העגיל (או שלא, לא כזה עקרוני) והוא יאמר לך. נ.ב ה+ה†ד+ם רולזזזזזז!!!! מצטערת, לא התאפקתי =]
 

Ligeiro

New member
בקשר לעגיל לחץ

אין מצב שהגולה הזאת שבתוך האף תיפול בתוכו? הפחד שלי הוא שהסגירה היא לא באמת סגירה "יציבה" כביכול ואז הגולה תיפול לי לתוך האף ושלא נדע הלאה... יכול להיות?!
ואם כבר, אז באותה הזדמנות: כןןןן!! הם שולטים!!
 
זה כל כך יציב

שקשה לפתוח את זה. אני אישית רציתי חישוק מאוד קטן, אז לקחתי את המידה הכי קטנה והפירסר שלי התאים לי את זה ככה שזה יהיה יותר קטן - הוא הוציא את הגולה וסגר את זה בלי גולה. זה ממש נחמד... וקטן קטן כמו שאני אוהבת.
 
גם אני חשבתי שהעגיל לחץ

שלי ייפתח אבל הוא דוקא יציב מאוד והוא לא נפתח לי אפילו פעם אחת נ.ב-אין כמו ה+הוד+ם
 
למעלה