איך לחסוך באנרגיה?

איך לחסוך באנרגיה?

ההנחיות לחיסכון באנרגיה שפורסמו באתר עיריית אשדוד בוודאי יעניינו אותכם
 

חי צומח

New member
נחמד מאוד. מה דעתכם על הקמפיין של חברת החשמל?

ראיתם שעלה קמפיין של חברת החשמל לחסכון בחשמל? לדעתי זה מאוד מאוד חיובי. נכון שהמניע הוא בגלל שחברת החשמל מתקשה לעמוד בעומס, ולא בגלל שאכפת להם מאיכות הסביבה או מתשלום הצרכנים, אבל עדיין - הקונספט נכון בהחלט. (-) אלחנן.
 

אחוול

New member
חברת החשמל הזאת פשוט ביזיון

מונופול כוחני שעובד ללא שכל והיגיון.
 
איך משפחה שלי המתגוררת בעיר בבנין קומות

יכולה להשתמש באנרגיה סולארית / רוח לייצור חשמל ?
 
בדיקה פרטנית מחד פתרון לבניינים ושכונות מאידך

שלום אריה מלך החיות, במיוחד בעירך אשדוד, הרשויות וחח"י הקוראות לחיסכון בישמל חייבות לתת גם פתרון גלובאלי, קודם כל לאזור התעשייה עובר לתחנת כח מאנרגיה נקייה מתחדשת באזור מדברי ולא באשקלון וגם לשכונות ובניינים. בבניין צריך לבדוק כמה מטר גג חשוף ולאיזה כיוון הוא פונה. צריך לקבל הסכמת כל השכנים, לבדוק הצללות קיימות (צמיחת עצים והקמת בניינים גבוהים עתידיים - לבדוק בתכניות תב"ע), לקבל הסכמת העיריה לשינוי פני נוף גג. לבדוק מה כמות הקרינה לאורך השנים במחקרים באזור הספציפי. בנושא רוח לבצע בדיקה לאורך שנה או לראות מחקר של משטר הרוחות בעיר, פחות מ-6 מטר לשניה בממוצע שנתי פוסל הפקת אנרגיה מרוח על הסף. עלויות ההקמה אינן קטנות וייצור החשמל הוא רק כדי להזדכות על חלק מהצריכה השנתית. חייבת להיות מוטיבצייה שאיננה לייצור חשמל בלבד אלא גם לשפר את איכות האויר באשדוד כמגמה שמובילים אותה פרנסי העיר עם נציגי התושבים. בעיר בנושא זה חייבים להתארגן יחד ולא כל אחד לעצמו הנה לדוגמא פרוייקט עירוני באוסטרליה , אתה כמלך החיות בהתעניינותך כבר נותן דחיפה לעניין
 
חברת חשמל מטיפה לחסכון אבל

עובדיה מבזבזים=צורכים כמויות חשמל בלתי מבוקרות. רוכשים מכשירים זוללי חשמל ומשתמשים ללא בקרה... מונעים שימוש באנרגיה סולארית גובים מאיתנו הצרכנים מחירי עתק וחוגגים בושה!
 
למעלה