איך מוצאים זמן לספרים

איך מוצאים זמן לספרים ../images/Emo63.gif

לא רק האינטרנט תפס חלק נכבד מהקריאה שלנו גם מהלך החיים.. פעם זה לימודים, ופעם אחרת זה הילדים והמשפחה, אז הנה טיפ שעזר לי "לשמר" את הקריאה..
מאז ימי התיכון אמצתי לי נוהג, לקרוא לפחות 2-3 דפים ביום.. אפילו בערבים (לילות
) שלמחרת יש מתכונת או בגרות.. הרי 2 עמ´ בספר קריאה לא יזיקו (והאמת שבזמנו אף טענתי שבזמן ההתכוננות לבחינת הבגרות בתולדות עם ישראל קראתי ספר על מלחמת העולם השניה, מלחמה וזכרון..)
 
אבל 2-3 דפים זה כל כך מעט

עד שאני מגיעה לסוף הספר אני לא זוכרת איך הוא התחיל. ממש מתסכל. הזמן היחידי שיוצא לי לקרוא הוא לפני השינה (ואז אני מתה מעייפות, אז נרדמת בשניה) או בתור לקופ"ח, ביטוח לאומי וכו´ (שם ההספק שלי די מרשים).
 
3-2 דפים זה מעין מינימום ../images/Emo8.gif

לעתים קראתי יותר
אבל פעם קראתי ספר לא קל לקריאה ואז 2-3 דפים היו בהחלט הספק יפה.. ובאמת בתורים (ובהשתלמויות לפעמים..) יש הספק יפה לקריאת ספרים
 

חיננית

New member
אצלי זה -או-או

או שאני יושבת לקרא ,אז שוכחת מכל היתר, ונכנסת חזק. לפחות 50 עמודים לא פחות . או שאיני קוראת כלל. אין לקרא 2-3 עמודים .או ששוקעת בקריאה ,או שאפילו לא מתחיל ה לצוף. רק כשהספר איום ונורא כמו זה שלקחתי עכשיו מהספריה, אחרי כ20 עמודים מחליטה שזהו-אין טעם יותר להמשיך.
 

goolgol

New member
יש זמן לקרוא ספרים

פשוט מותרים על הרבה תכניות מטופשות בטלויזיה כגון - המהפך , לוקחים ספר ביד ונהנים
 

כסלו

New member
איך מוצאים זמן לספרים

מגיעים לגילי ויוצאים לפנסיה...
 

kevant

New member
זמן ספר

להלן מספר מקומות שבהם לעניות דעתי ניתן למצא זמן לקריאה. תחנת אוטובוס. אוטובוס בנסיעה. המתנה בתור ב... כל מקום שהוא. ישיבה בשרותים. ישיבה מול הטלביזיה בהמתנה לתוכנית מבוקשת. בארוחה (בתנאי שאוכלים לבד). במיטה לפני השנה. בטוחני שבכל מקום מהמצוינים למעלה ניתן למצא לפחות מספר דקות לקריאה. העינין המרכזי במקומות האלו שצריך להתרגל לקרא בזמנים קצרים כל פעם. מניסיוני, הדבר אפשרי. בהצלחה.
 
קריאה בנסיעה זה ממש בעיתי אצלי

לא יודעת למה אבל תמיד זה גורם לי לכאבי ראש ובחילה... (ברכבת לא, ובאמת כשנסעתי לעבודה ברכבת זה היה תענוג לקרא ספרים..)
 

לאה_מ

New member
זו רשימה של אדם בלי ילדים קטנים...

אבל הפתרון שלי - לא להדליק טלויזיה. אז בשעה 21:30 או 22:00, כשהילדים נרדמים, אפשר לשתות שעה - שעתיים קפה עם בן הזוג, לעשות סיבוב הליכה בחוץ ולהתחיל לקרוא. זה עדיין מותיר לפחות שעת קריאה ביום, ושעה זה די הרבה (בעמודים). כמובן, שאם הספר מאד מושך, שעת השינה מתאחרת, ואז מספיקים הרבה יותר...
 
בסוף מתברר שהטלוזיה יותר גורמת

לירידה בקריאה של כולנו
וזה באמת נשמע נהדר, כי מי שצריך את כל הרעש והטררם.. של הטלויזיה שאפשר להרגע עם ספר ביד והעניין של קריאת 2-3 עמודים זה קרה לי באמת בזמן הבגרויות עם ספר לא קל בכלל.. אבל הוא משך אותי.. לכן החלטתי שאני אמשיך לקרא בו מדי יום העיקר לא להזניח את הספר ואת הקריאה..
 
תשובה 4 - כל התשובות נכונות...../images/Emo8.gif

בכל אחת מהתשובות למעלה יש גם קצת ממני..בתקופה זו לפחות אני קוראת הרבה מאוד - ( עד לזמן הבחינות לפחות..)-- ב"חלונות" שיש לי בין שיעור לשיעור ..ובאמת 2-4 דפים זה מעט מאוד לגבי - רובם של הספרים נקראו ב"וויש" גם אם הקדשתי להם שעות -שעות .אז את הבעל שלחתי ל...ואת הילדים נעלתי ב..
..והתפניתי לי...- מובן שמדובר בספרים שהיה לי מעניין לקרוא...
 
למעלה