איך מחזירים לבחורה את הביטחון לאחר שהתאכזבה ?

דבש27

New member
איך מחזירים לבחורה את הביטחון לאחר שהתאכזבה ?

אני יוצא עם בחורה כבר כמה חודשים אבל באופן לא מוגדר התפתחה ביננו אהבה אמיתית ולא דיברנו על זה כי אני כל הזמן הכחשתי את זה וטענתי כי אנחנו ידידים וכל פעם אמרתי לה שאנחנו לא ממש מתאימים כל פעם הייתי מאכזב אותה מחדש וחוזר אליה ומקרין שוב אהבה ושוב חוזר לקשר זה קרה כמה פעמים ובפעם האחרונה זה היה הקש ששבר את גב הגמל היא פשוט אמרה לי שהיא מרימה ממני ידיים סופית! שלחתי לה פרחים עם הקדשה יפה לעבודה אתמול שלחתי לה SMS שאני אוהב אותה וחושב עליה היא נורא התרגשה והתלהבה דיברנו בערב והיא אומרת לי שהיא גם אוהבת אותי והיא פשוט מותשת נפשית ממני והיא מיואשת וכבר חוששת שאני עוד פעם אקח צעדים אחורה. שאין לה ביטחון בקשר. יש לציין שהיא בוטחת בי בכל הנוגע לזה שהיא יכולה לסמוך עליי ושאני תמיד אדאג לה ואשמור עליה ומאמינה שאני אוהב אותה. אבל אכזבתי אותה עם העניין של ביטחון בקשר. היא לא מאמינה כבר בקשר, לדבריה. לא היה לי הרבה מה לומר לה אחרי זה רק שאני אוהב אותה ושהיא הכי יפה שיש ונתתי לה מחמאות. הפרחים ריגשו אותה ועשו עבודה טובה אבל לא מספיק בשביל לחזק אותה ולחזיר לה את הביטחון בקשר. מה אני יכול לעשות כדי להחזיר אותה אלי ולתת לה ביטחון ? איך מחזירים לבחורה את הביטחון לאחר שהתאכזבה ?
 

זמשוש

New member
מדבריך נשמע כי

אתה בחור שאוהב את החלק של החיזור הראשוני עד שמשיגים את הבחורה וקשה לך עם החלק הרציני של הקשר עצמו... אחרי כל כך הרבה פעמים כאלה, בצדק היא לא סומכת על קשר יציב איתך. לא יודעת מה להציע לך על מנת לגרום לה לסמוך עליך הפעם. למה לה באמת לסמוך עליך הפעם? אתה צריך לדעת ובכנות עם עצמך - מה באמת שונה הפעם מכל שאר הפעמים שרצית לחזור אליה...
 

oneofus

New member
עיגול בקוטר 2 ס"מ הכי פשוט אבל מזהב 14 קראט

והצהרה מחייבת ....
 

LordAmra

New member
גם זה לאו דווקא מחייב

הרי יש רבים וטובים שרכשו, שמו, והורידו לאחר זמן. תשובת זמשוש מתאימה גם לי.
 

Just e l l a

New member
רק עם הזמן

תוכל להוכיח לה. אם יעבור מספיק זמן ותשאר עקבי, זה ישכנע אותה. אם תמשיך לשחק משחקים, היא בטח תאבד שוב אמון. ובכלל, למה שלא תקח פסק זמן, תסגר על עצמך, תחליט באופן סופי וודאי מה אתה רוצה ורק אחר כך תמשיך לחזר אחריה.
 
למעלה