איך מחליטים איזה קלאס הכי מתאים לך?

rigidid

New member
איך מחליטים איזה קלאס הכי מתאים לך?

כבר מסוף וונילה שאני משחק WOW לסירוגין, ועד היום אני מרגיש שעוד לא מצאתי קלאס שמתאים לי! אני מבין שהעניין מאוד סובייקטיבי, כך שאין טעם לבקש המלצות לבחירת דמות חדשה לאור החזרה שלי למשחק. מה שכן, מאוד הייתי רוצה לשמוע מכל אחד מהשחקנים שכאן מה גרם לכם לבחור את הדמות הראשית, איך ההרגשה לשחק איתה (בעיקר PVP, שרק בו אני משחק), יתרונות וחסרונות וכו'. אני מקווה שדרך שיתוף החוויות הנ"ל אני איכשהו אצליח לקבוע לעצמי מה הכיוון לקלאס המתאים, שלא אבזבז שוב את הזמן שלי על דמות שכל נרף קטן יבריח אותי ממנה, כי בכל זאת לא ממש נקשרתי לאופן המשחק שלה! ואולי בנוסף, להבין את השינויים שעברו על הקלאסים השונים עם יציאת קאטא, כי המון זמן שלא הייתי מחובר למשחק. תודה לכל מי שישתתף בדיון
.
 

Fanty S

New member
אני והאנטרים זה סיפור ישן

אני תמיד משחקת האנטר. זה התחיל ב-MMORPG הראשון ששחקתי, שבו בחרתי בה כי היא הייתה הכי יפה (שטחי קצת, כן
) אבל ממש התחברתי לסגנון. אני לא אוהבת להלחם מקרוב, לא אוהבת את השבריריות של קסטרים, קשתות זה אלגנטי ושקט ותמיד מאוד אהבתי בעלי חיים, אז... :) אני אוהבת את חוסר התלות שלהם במאנה (במיוחד עכשיו כשאין להם מאנה...
), את היכולת לעשות המון דברים לבד (קייטינג\שימוש בפט), כשמשתמשים בהם בצורות מיוחדות ב-PVE (לעשות קייטינג, להרוג דברים שפתאום מופיעים על המסך...) ואת האפשרות לארוב למישהו על ענף של עץ גבוה ולשלח חץ ישר לגולגולת שלו
. זה מרגיש סנייפרי וזה אחד הכיפיים, במיוחד עכשיו כשהחזירו את aimed shot להיות מה שהיא הייתה פעם! ניסיתי הרבה קלאסים אבל אף אחד מהם לא מדבר אלי כמו האנטר. שלא לדבר על זה שלא מצאתי קלאס שאני טובה בו כמו שאני על פאנטי (שזה לדעתי סימן...
).
 

Orcoblin

New member
המ..

כששיחקת PVP, שמת לב לקלאס מסויים שבלט הכי הרבה בייתרונות שלו? או שהכי תפס את תשומת לבך? בכל אופן, זו הדרך בה אני הבנתי שלוק הכי מתאים לי. התחלתי בכלל כפריסט אבל כשהסתכלתי על לוקים למיניהם הרגשתי שאני רוצה גם :p כנראה משהו בחיבור הזה לשדים, לחשים ונשמות, אבל גם בכל ה- Perks המגניבים שבאים איתם, והעניין הזה שאני גם פחות אוהבת לשחק לבד וזה נחמד שיש איתך Companion. מעבר לזה אני מרגישה שהמשחק כוורלוק הכי זורם לי ומרגיש הכי טיבעי. ייתכן גם שפשוט תבחר במשהו ויהיה לך חיבור טיבעי איתו כי זה מה שאתה משחק בו הכי הרבה זמן ויודע הכי טוב. בכל אופן, פשוט תסתכל מה צורת המשחק המועדפת עליך, מה הנישה שאתה מתחבר אליה וכו'.. אם אתה אוהב הרבה Gore, סכינים ודם- זה rogue אם אתה אוהב ספלים ו damage זה mage או Lock אם אתה אוהב להשאר על HP גבוהה ולהיות בלתי מנוצח, כל ההילרים למיניהם- paladin, priest, Shaman אתה אוהב Melee וחרבות- Warrior, Death Knight לגבי האנטר- כל מה ש Fanty S רשמה ^^ ואם אתה אוהב את כולם- אז פשוט לך על Druid D: כמובן שכולם מתוארים בצורה כללית מאוד אבל לכל קלאס יש את הייחוד שלו והייתרונות שלו. והדרך האחרונה- תעשה אלימינציה :p
 

Shippers

New member
למה להתקבע ל class אחד?

לא נראה לי שיש לי עד עכשיו class אחד אפילו שהוא הclass שלי.. אני אוהב לשחק עם כל הדמויות, לרוב זה אפילו במקביל :) עכשיו למשל יש לי feral ו mage שאני משחק איתם (שניהם 85), ו protadin שכרגע 84.. וגם priest ו hunter וגם אולי Lock בדרך. בשרתים הקודמים שלי גם היו לי הרבה דמויות ששיחקתי איתן במקביל.. אני שונא את זה שיש רק משהו אחד לעשות, זה משעמם.. למה לא פשוט לבחור דמות באקראי, לשחק איתה עד שימאס, ואז לפתוח חדשה? הרי.. כל עוד היה כיף עם הדמות, זה לא באמת היה בזבוז זמן.. לא ככה? זה כמו החרטוטים ש blizzard נוטים להביא כנימוקים (כמו למשל עם זה שהורידו את מחירי ה epic flying מ 5 ל 4): "we're not giving gold back, because you've had the chance to benefit and enjoy your mount before the reduction".. כי בסופו של עניין, זה סוג של נכון P:
 

666bender

New member
דעה:

צ'מע, אני לא PVP, מעולם לא הייתי, אבל PVE אני מכור לא קטן... ה MAIN שלי הוא ללא ספק BOOMKIN / TREE אין לי דרך אחרת לתאר אותו חוץ מזה שהוא תענוג! כן יש חזקים ממנו, יש שעולים מהר ממנו דרגות, אבל פשוט כיף לי הגיוון והיכולות שלו תמיד לעשות משהו. מעבר לזה שאני לרוב הילר, והילר לא רע בכלל :) מעבר לזה אני אוהב את ה אלמנטל שאמן, רוטציה חביבה ולא רעה. וורלוק גם לא רע בכלל עם ה DEMON שלו, כולם ממליצים לנסות AFFLIC, שאני חייב להודות לא ניסתי מעולם, אני אתן הזדמנות ללוק שלי שדרגה 82 ונראה . הנטר, אהבתי את היכולת לאלף חיות, אבל אף פעם לא ממש התחברתי לדמות... היא יותר מידי להשען אחרוה ולתת לחיה שלך לחסל הכל בעודך ב AUTO SHOT :)
 

Fanty S

New member
זה ככה רק אם אתה משחק BM...

בשני הספקים האחרים (ובמיוחד ב-end game) להאנטרים יש המון יוטיליטיז, רוטציה (לדעתי מעניינת וזורמת מאוד, לפחות בMM). נסה לעלות רמות בתור MM\SV ולא בתור BM, ותראה שלהאנטרים יש הרבה להציע.
 

Kingeh

New member
מסכים מאוד ומחזק

כשעליתי בתור BM רציתי לשבור לעצמי את הצוואר בשלב מסויים. אבל כשעברתי לSV זה היה הרבה יותר כיף. גם הפעם כשעליתי מ80 ל85 זה היה נעים ונוח.
 

Kingeh

New member
למה אתה קורא לזה בזבוז זמן?

בגדול מאז הונילה שיחקתי בכל הקלאסים במשחק ובכל תפקיד במשחק. הדמות שהיא "הקלאס שלי" היא ללא ספק הפריסט שלי. שהיא הדמות היחידה שהתגעגעתי אליה כשלא שיחקתי בה. יצרתי אותה לפני משהו כמו חמש שנים והייתה תקופה שעזבתי אותה קרוב לשנה כשעזבתי את השרת שלי והתחלתי לשחק בשרת שאני משחק עליו עכשיו עם הלוחם שלי. אחרי כל מיני אלטים למינהם אני יכול להגיד לך בצורה כללית ככה. PVP אני הכי נהנה לעשות עם קוסם או עם הפריסט שלי. Leveling אני הכי נהנה לעשות עם דרואיד, רוג או וורלוק. PVE אני הכי נהנה לעשות עם ranged ככה שצייד, מייג', וורלוק, מונקין. ובסך הכל אני נהנה לעשות את כל הנ"ל עם הפריסט שלי. גם אם אני יוצר דמות חדשה ומשחק עליה המון בסופו של יום אני מרגיש הכי בבית עם הפריסט. גם כשאנחנו מקבלים נרפים, אני מבואס אבל ממשיך לשחק. אני לא רואה בזה בזבוז זמן אף פעם. למען האמת אני צופה נרף בקרוב... Mind blasts של 70 אלף זה נראה לי קצת מוגזם.
 

Palm tree

New member
מבחינת pvp אני מוצא עצמי נמשך לשני הקצוות

אחת הדמויות האהובות עלי ביותר, עוד מהתחלה, היא הרוג
במיוחד למי שמשחק בשרת pvp בו 70% מהאוכלוסיה הם הפאקשן השני. כל הקטע של להיות בלתי נראה זה פשוט ממכר. לבחור בדיוק מתי ואת מי לתקוף, להרוג ולנטרל מהר ולהיעלם בחזרה. אני מוצא את זה מאוד אסטרטגי, ומאוד מהנה. שלא נדבר על הכיף של לארגן עוד 4 רוגים וונט, ולהיכנס ל-SW כדי לעשות טרור (פעם אורגרימר אצלנו חטפה רייד של 40 רוגים / חתולים. גאונות מרושעת, אף אחד לא בטוח בשומקום). מנגד, אין אין אין על קאסטר pvp (במיוחד אחרי תקופה ארוכה מאוד של להיות רק רוג). והאהוב עלי ביותר - השאדו פריסט. פתאום יש לי כזה טווח הרג (בכלל שמתי לב שרוב הקאסטרים לא מקפידים להישאר בקצה ה-40 יארד. mind sooth זו יכולת מדהימה), ואחלה CC, וכאלו יכולות ריפוי, ו-Survivability משוגע ופשוט תענוג. קיצר - לדעתי הנקודה היא להתמקד בצמד קלאסים ש"משלימים" זה את זה מבחינת "טעמי ה-pvp" שלהם. בנוגע ל-PvE.... האמת היא שדמות ה-PvE היחידה שממש נהנתי ממנה היתה הפלאדין פרוטקשן שלי. אבל בשלב מסויים נמאס לי מכל העצבים ומכל ה-DPSים המפגרים והחלטתי לזנוח את הרעיון (כרגע הוא פשוט נמצא אצלי בשביל המקצועות, עדיין רמה 80). אל תחשוב שלא פתחתי אלט לכל קלאס. זו בערך הדרך היחידה להרגיש אם אתה מתחבר למשהו או לא. עד רמה 20 ככה אני אישית כבר ידעתי אם אני הולך לשחק את הקלאס הזה עד שארית חיי או לא.
 

Fanty S

New member
mind soothe לא עובד בPVP בכלל

(הוא בקושי עובד בPVE
). זה לא מוריד טווח התקפה (שזו טעות יחסית נפוצה שהרבה אנשים עושים איתו), אלא מוריד את הטווח שבו מוב יחליט לתקוף אותך, AKA טווח אגרו. התועלת היחידה שלו בPVP היא להוסיף עוד דיבאף שיהיה על המטרה שלך לדספל, אבל אני לא חושבת שזה שווה הGCD.
 

Kingeh

New member
האמת שהיה לזה שימוש בארינה

כשנלחמים בקבוצה שיש בה רוג, זה היה הקסם היחיד עם טווח של 40 לפני פאץ' 4.0 וזה היה מכניס את הפריסט לקרב. ככה שאי אפשר לעשות Sap. אבל מאז עברו קצת מים בנהר וכל הקסמים שלנו מגיעים לאותו טווח
 

picpc

New member
בדיוק רשמתם את מה שאני רציתי לכתוב

ובלי קשר פעם חשבתי על רעיון מדליק לקסם הזה שאשכרה יהיה לו שימוש במשחק,למי שזוכר את הtouch of weakness ,אז הרעיון בכללי זה להחזיר אותו פשוט בצורה של mind soothe ולתת לו cd זה יהיה הגרסה של פריסטים לcurse of weakness עם ה10% פחות נזק פיזי שכבר קיים במשחק ויגרום לנזק שאדו פסיבי לתוקף בפעם הראשונה שהוא יפגע בפריסט ממש כמו שהיכולת עבדה אז רק עם שינויים קטנים או במקום נזק איזה סטאן של 2/3 שניות. אם אי פעם זה יקרה זה יהיה ענק.
 

Kingeh

New member
אני תמיד בעד באפים לפריסטים :p

סתם, בכלליות זה רעיון מצויין, אהבתי מאוד את touch of weakness ובכלליות מאוד אהבתי את היחודיות ביכולות שהיו לפריסטים לפי קלאסים. (Fear ward, shadow orbs, touch of weakness, feedback) חבל שלא עשו שימוש לFeedback משהו איכותי.
 

O s w a l d

New member
The rogue

Does it from behind. Nothing like spamming that backstab button under 35% hp, the sound of backstab spam is invigorating. Rogues today break down into 3 categories. Assassination rogues are all about doing heavy poison damage while wielding the typical rogue weapons, the daggers. This tree allows for the fastest duel wielding attacks as daggers are the fastest weapon. However it also provides currently probably the highest crits for rogues in form of envenom. In blue gear it crits between 35-50k. Combat rogues are about a slow mainhand weapon and sinister strikes. The truth is that combat rogues today are somewhat of a gray area, nothing special about that tree except it having good damage on 2 targets at once and decent burst damage cooldowns. Subtlety rogues are all about pvp with better finishing strikes, better mobility with the famous shadowstep that allows you to climb towers undetected etc. What I love about rogues is the ability to sneak around in light armor undetected and the ability to quickly duel-wield a beautiful set of weapons with great looking enchants. Sort of an assassin-ninja-pirate mix. The main problem with this class is a lack of a tank tree so soloing content is not usually possible. The main advice I can give you, whatever the choice you make, never make it based on what class is overpowered at the moment because the balance shifts all the time.
 

Tanef

New member
הייתי באותה בעיה

מצחיק שאתה שואל את זה,הייתי באותו מצב. מונילה כבר שיחקתי,תמיד אהבתי את המשחק ואף פעם לא הבנתי למה לא הצלחתי להישאר ולשחק.תמיד פרשתי מהדמות אחרי תקופה קצרה. ניסיתי את כל הדמויות,עד שבסופו של דבר התקבעתי על הפאלאדין שלי P: הסוד הוא פשוט לנסות. עכשיו גם עם כל השינויים אני ממליץ לך לבחון מחדש את הדמויות.... לא יודע איך זה בPVP כי אני לא עושה כמעט PVP, אבל אין מה לעשות חוץ מלבדוק ולשאול את עצמך איזה טיפוס אתה :p בהצלחה :)
 

rigidid

New member
זי*** לפאלאדין את הצורה../images/Emo70.gif

תודה לכל מי שהגיב. חזרתי לשחק שלשום במשחק, והמשכתי עם הפאלאדין והגעתי לרמה 83. עכשיו אני יכול לפחות לשלול את הפאלאדין לחלוטין כקלאס שארצה לשחק בו, למרות שהוא היה הכי אהוב עלי לפני קאטא! לא נהניתי איתו לשום רגע ביומיים האלה, פשוט שינו את סגנון המשחק ב-100% למשהו שאני לא אוהב בכלל
. מה שמוביל אותי לבעיה חדשה, כל מה שידעתי עד עכשיו על הקלאסים השונים, כנראה כבר לא רלוונטי! אם הקלאס האהוב עליי עבר שינוי כזה דרסטי, מעניין אותי לדעת מה קרה לאחרים. יש מאמר מסויים בנושא בעברית שמפרט מה עבר על כל קלאס? אני חושב שעכשיו אני פונה לקאסטר אגב, יותר מדי זמן שיחקתי ב-mele. מתלבט בין מייג', וורלוק ופריסט...
 
למעלה