איך מחליטים איזה קלאס הכי מתאים לך?

Fanty S

New member
בעברית בטוח לא

ולדעתי זה מאמר מיותר. רוב הקלאסים עברו שינויים בצורת המשחק שלהם ולא במהות, שינויים שצריך להרגיש ואי אפשר להעביר סתם במילים (גם על פאלי יכלו להגיד לך שיש מערכת של הולי פאוור ובלה בלה אבל לא היית יודע שזה לא בשבילך אם לא היית מנסה). לעלות רמות היום זה שטויות, פשוט תתחיל עם קלאס מסוים ותראה אם הוא מדבר אלייך. חוויית הלבלינג נעשתה משהו הרבה יותר מעניין וזורם מפעם ברמות הנמוכות, ככה שזה כבר לא סבל כמו בעבר.
 

rigidid

New member
התחלתי גובלין וורלוק ../images/Emo13.gif

לא חשבתי שאחרי 5 שנים של משחק עליית השלבים תהיה כיפית, ובמיוחד לא השלבים הראשונים, אבל לבנתיים נהנה מכל רגע
. שלבים ראשונים העברתי על מכונית מהירה שנתנו לי, אחרכך במקום השעמום הרגיל של ללכת שעות מנקודה A לנקודה B- שמים אותי על טיל/הוריקן/ספינה או מה שלא יהיה... הקווסטים עצמם גם די נחמדים, ולא הבנאליות הרגילה של "תהרוג 6 כאלה ואז 8 כאלה" וכו'... כל זה עד שלב 9 לפחות, לא יהיה לי זמן להמשיך עד שבוע הבא, אבל אם המצב יימשך כך אז בליז עשו עבודה נפלאה בעניין. מקווה שהקלאס גם יהיה נחמד למשחק בהמשך, מקסימום אני אנסה וורגן מייג'...
 

עדיגי

New member
פשוט מנסים

התחלתי עם פלאדין, ושיחקתי קצת האנטר ומייג'. ואז פתחתי את הפריסטית שלי. בכל אותו הזמן החשבתי את הפאלדינית למיין שלי, כי היא היתה הראשונה, אבל פתאום אמרתי לעצמי: "היי, הפריסטית בהרבה יותר כיפית!" למה אני אוהבת כהנים? 1. הריפוי שלהם מעניין (בניגוד לפלאדינים, שהריפוי שלהם הסתכם בלחיצה על 2 כפתורים. לא יודעת איך זה היום). 2. מאוד התחברתי לShadow, דווקא בגלל שזה לא Pure DPS אלא קצת מעבר לכך. 3. אני שונאת Melee Combat. מעולם לא הייתי אשת PVP, כך שקשה לי לתאר חוויות בנושא (תמיד נהרגתי מהר, לא משנה באיזה קלאס...). בקיצור, מנסים. עד שמוצאים. אבל את זה בטח אחרים אמרו.
 
למעלה