איך מטפלים בפצעי בגרות? :-()

רינת .מ.

New member
איך מטפלים בפצעי בגרות? :-()

איך מטפלים בפצעי בגרות? ויש משחות נגדם? מחכה לתשובה רינת .מ.
 

benaton

New member
תשובה!!!

אז ככה הכי חשוב זה לא לאבד את הראש. אחרי שכיסינו את זה פיצעי בגרות נגרמים כתוצאה ``מהפרשה``של בלוטות החלב אשר נמצאות בעור הפנים(בעיקר). התוצאה (חצ`קונים). מה לעשות:1.להקפיד על הגיינה של עור הפנים בעיקר ונחמד להביא עוד אמבטיה נוספת ביום. 2.הקפדה על אכילת מזון עשיר בשומן בקיצור(כל הדברים הטעימים)ואם אוכלים אז ממש לא להגזים. 3.תמיד יש את התכשירים שעוזרים(אמורים לפחות) להקל על הפצעים אותם תכשירים שניתן לקנות ללא מרשם רופא. 4.ללכת לרופא עור ולהתייעץ איתו על טיפול מתאים. הכי הכי חשוב לא להתייאש ולדעת (זה הכל עניין של זמן)!!! לתגובה [email protected] H-)
 

hadar_1

New member
היי

הכי מומלץ זה אוקסי10. ממש עוזר! ורצוי לנקות את הפנים פעמיים ביום, בבוקר, ובלילה לפני שמורחים את המשחה. כדאי לך לנקות עם מי פנים של לוריאל- כאלה שסופחים את השומן PURE MATITE. ביי
 

Dr Yaniv

New member
אקנה

שאלה כללית ביותר ראי תשובה גם ל-01 מהיום ובהחלט כדאי ללכת לרופא עור מומחה להתאמה אישית של הטיפול בהצלחה ד``ר יניב
 

Hell is beige

New member
דשא! הפסיק לאכול שוקולד

כל החצ`קונים המגעילים האלה נעלמו לדשא! תוך שבועיים ועכשיו הוא מרשה לעצמו קצת ממש קצת אבל אולי זה כי הוא לא מכור אז לא קשה לא במיוחד (דשא! מכיר גם הרבה מכורים לשוקולד)
 

Seabiscuit

New member
אקנה

אקנה היא מצב נפוץ מאוד של העור,התוקף את רוב בני האדם בדרגות שונות ולפרקי זמן שונים,בעיקר בשנות הנעורים.היא מתבטאת בראשים שחורים,ראשים לבנים,פיצעוני מוגלה,ולפעמים פצעים עמוקים יותר. אקנה אינה נגרמת מליכלוך,אבל מאחר שברוב המיקרים יש לה קשר לעור שמנוני,רחיצת הפנים בסבון ובמים חמים שלוש או ארבע פעמים ביום עוזרת להשתלט על השמנוניות. תמסיכים ומישחות המצויים בבתי מרקחת עשויים לעזור בטיפול באקנה,עם זאת,רבים מהם גורמים יובש רב מדי,אם מפריזים בשימוש בהם. אם האקנה מתמידה גם כשאת נוהגת בקביעות לפי הכללים האלה,גשי אל רופא.
 
למעלה