איך נחשב מסלול הנדסת מחשבים בבר-אילן?

avi8485

New member
איך נחשב מסלול הנדסת מחשבים בבר-אילן?

מבחינת איך יסתכלו על זה אח"כ? תודה מראש, אבי
 

BMWE

New member
זה לא שלא יודעים

המחלקה בבר אילן היא די חדשה וטרם יצא מחזור ראשון לשוק. לא הייתי הולך על זה.
 

peergo

New member
מחזור שלישי יוצא עכשיו לשוק!

רוב המחזור שלנו כבר עובדים. תתעדכן!
 

peergo

New member
אני מסיים הנדסת חשמל בבר אילן

ממה ששמעתי, הנדסת מחשבים בבר אילן היא יותר הנדסת מחשבים מאשר בת"א, בעוד שבת"א זה יותר "חשמל אוריאנטד". שמעתי את זה ממישהו שהתחיל ללמוד בת"א ועבר אלינו.
 

RoyBO

New member
אנשים תתעוררו

לפי מה שאני יודע המחלקה קיימת כבר 8 שנים.
 

kryp

New member
ומה דעתכם על האונ' העברית?

איך המסלול עם התמחות בפיסיקה ישומית - מיקרואלקטורניקה\אלקטרואופםטיקה?
 

W12X

New member
דווקא המסלול הזה הוא אחד הוותיקים בארץ

אם לא הוותיק שבהם. ומאוד נחשב בתעשיה בניגוד להץ מחשבים הרגילה הנדסת מחשבים ( הרגילה)היא מסלול יחסית חדש ( כ8 שנים) ועדיין אין לו שם , אבל בתור אחד שלומד הנדסת מחשבים אני יכול להגיד שבהשוואה לחברים שלומדים בטכניון הרמה שווה אם לא גבוה יותר.
 

kryp

New member
מצטער על הפקפקנות.

אני באמת לא מצליח להבין. אתה באמת בטוח שהמסלול של הנדסת מחשבים והתמחות בפיסיקה ישומית הוא וותיק?! ידוע לך כמה זמן בערך הוא קיים? אתה לומד בעברית? אם כן, למה בחרת דווקא בהנדסת מחשבים במסלול הרגיל, ולא במסלול מיקרו\אופטו ? איזה התמחות אתה לומד\מתכוון ללמוד? תודה P:
 

W12X

New member
מיקרו/אופטו או בשמו הישן פיסיקה יישומית

הוא אם אני לא טועה החוג הראשון של יסיקה יישומית שהוקם בארץ , ולפני 40-50 שנה ( http://aph.huji.ac.il/overview.html ) אני לומד בעברית במסלול הרגיל , ובחרתי בו כי אני לא מתעניין כל-כך בהנדסת חשמל וגם אם באמת רוצים אתה יכול לעבור מהרגילה למיקרו/אופטו. אני ככל הנראה אלמד את מערכות חומרה ומחשב , שזה דיקרוב למיקרו אבל אין בו כמה קורסים יחסית מרגיזים ( תרמית , כימיה , מבוא לאופטו' וכו') שאני לא רוצה לעשות. בנוסף , קח בחשבוןשמעשית הקורסים של הנדסה ניתנים ע"H המחלקות של מדעיהמחשב/פיסיקה או פיסיקה יישומית - שכל אחת מהם בנפרד היא מהמובילות בארץ. (עדיין אין מחלקה מעשית להנדסה רגילה) כך שגם זה היה שיקול. יום טוב
 
למעלה