איך ששרון מנהל את המדינה...

איך ששרון מנהל את המדינה...

אפילו ילד בגן יכול לנהל יותר טוב ממנו, תראו איך הוא הופך מדינה לריקבון אחד גדול. מה בסה"כ העם היהודי רצה כל הדורות הללו, מדינה לחיות בה. מדינה ליהודים, והנה כבר 54 שנים עברו להם, והמדינה שלנו נראית על הפנים. אני מעריך שאם תפרוץ מלחמה, לא נחזיק מעמד אפילו שבוע !! מדינת ישראל צריכה להראות כלפי העולם שאנחנו מדינה חזקה, לא רק צבאית אלא גם כלכלית. ומה שבעצם עושה שרון זה הוא מפרק את המדינה היפה שלנו. מספיק שהוא גורם לציבור להתפרק, הוא כבר משלים חלק מהחירבון הזה. בשביל שנהיה מדינה חזקה אנחנו צריכים להיות חזקים כלכלית, ולא להיות תלוים כל הזמן בארה"ב. אם לא היה לנו גב מאחורנו שישמור עלינו ויחזק לנו את הצבא, צה"ל היה סתם צבא עלוב. בזכות ארה"ב יש לנו צבא חזק, בזכות ארה"ב מדינות ערב מפחדות מאותנו. אנחנו צריכים להיות מדינה בפני עצמנו, לא להיות תלוים במדינה אחרת שתחזיק אותנו קצר. אם זאת המדינה שכל כך היהודים רצו, אז בבקשה יש לנו מדינה. שרון צריך להתפטר ולקחת על עצמו את האחריות למצב. צריך לעלות ראש ממשלה חזק שידע לחזק את מדינת ישראל ולא להלחיש אותה. לא אכפת לי מי זה יהיה, ביבי או פרס. העיקר שאנחנו נהיה מדינה חזקה כלכלית וצבאית !!
 

Ouri_s

New member
אוקי..ותסביר לי

איך בדיוק אתה רוצה שאנחנו נהיה "מדינה חזקה כלכלית וצבאית". מהי תוכנית הקסם שלך? אם לא ארה"ב , אני בספק אם היינו קיימים עוד.
 
זה מה שאני אומר !!!!!!!!!!!!

בלי ארה"ב היינו מתים כבר מזמן, אבל צריכים למצוא את הנוסחה לחיות בלי ארה"ב. הנוסחה הזאת נורא פשוטה, ליצב את הכלכלה ולהתחזק כלכלית. ואי אפשר לשקם את הכלכלה כל עוד הפלסטינים המזדיינים האלה על העורף שלנו כל הזמן. צריכים כבר לעשות הסכם שלום ומספיק כבררררררררר לחסל להם מחבלים, מה זה עוזר?!? הטרור נפסק. נחסל הטרור יגבר, אי אפשר להלחם בזה. הפלסטינים הם בדיוק כמו היפנים במלחמת העולם השנייה, הולכים עד הסוף לא מעניין אותם שום דבר. האמריקאים ראו שהם לא יכולים יותר, זרקו עליהם שתי פצצות אטום. אתם קולטים?? פצצה אחת לא הספיקה, היו צריכים לזרוק עליהם 2 בכדי להשתיק אותם. חבל שאי אפשר לזרוק על הפלסטינים פצצת אטום,היינו גומרים עם הסיוט הזה.
 
שימו לב ל"שמאלני" שלנו

מצטער שאי אפשר לזרוק על הפלשתינאים פצצת אטום. אכן, אדם נאור והומני. ועוד מאשים את הימנים בבורות.
 

Ouri_s

New member
רסמי אני לא מבין...

שחר תסביר את עצמך. מצטער שאי אפשר לזרוק על הפלשתינאים פצצת אטום? אידיוט..
 
אולי כדאי שישכור מאמן אישי למח

ולא לאימוני כושר. תסביר לו שעדיף לפתח קודם את שרירי המח ורק אח"כ את שאר השרירים. זה אולי לא מביא כוסיות בטווח הקצר (שאיפת חייו של הנ"ל, כפי שהוא מגדיר עצמו בכרטיסו האישי), אבל בכל זאת משתלם בסופו של דבר...
 
בגיניסט....

יש לך כתיבה שתהיה לי בריא, של ילד בגן שלא רוצה להתפתח. אתה כותב דברים כאלה מפגרים, שאני שואל לפעמים איך אתה סטודנט, ואז אני נזכר שאתה ימני. ומבין מאיפה הבורות שלך.
 
בוא ואסביר לך לאיזה זן הוא משתייך

הוא משתייך לזן השמאלנים שכמה מהם משרתים איתי במילואים: כשאני, ימני מובהק, עוצר פלשתינאי לבדיקה, אני עושה זאת בשיא הנימוס, תוך שימוש במילים סליחה, בבקשה ותודה. בסיום פגישתנו (בהנחה שהת"ז שלהם לא "בינגו") הם בד"כ מברכים אותי לשלום ומאחלים לי ברכות שונות. לעומתי, יש כמה וכמה שמאלנים שמתיחסים אליהם בשיא הברוטאליות, גסות הרוח והחוצפה. אז מי כאן שונא פלשתינאים וגיזען בעצם? הבגיניזם או השמאלנים מסוגו של שחר, שמצטערים שלא ניתן להשמידם ע"י פצצת אטום?
 

Ouri_s

New member
חחחחחחחחחחחחחח

כן כן......לא מובן.. איך מישהו שמגדיר את עצמו כ"שמאלני" , תומך בהרג עם שלם?????? תסביר!!!!!!!!!!!!
 
רסמי מה אתה לא מבין?!?

תשמע זה שאתה לא מבין שיש לנו עסק עם רוצחים אז אתה מפגר, כל עוד יש טרור אסור להקים להם מדינה, כל עוד הם ממשיכים לרצוח אותנו לא נקים להם מדינה. מה אתה מצפה, שנעשה להם קוצי פוצי כל הזמן והם ירצחו אותנו. הפלסטינים הולכים עד עזוב, אתה תראה שגם בעוד 10 שנים המצב ימשך כמו שהיום, זה ממש לא מזיז להם. אז צה"ל עושה פה מבצע שם מבצע, פוגע במחבל זה או אחר. מה זה עוזר?!? אז חסלנו את שחאדה, ואוווווו הטרור נפסק. אם היה אפשר הייתי זורק עליהם פצצת אטום, אבל לצערי אי אפשר. תמשיך לרחם עלך אותם מחבלים תראה נגיע רחוק.
 

דובי123

New member
צהוב בנשמה אני מצפה לתגובה

או אולי המסקנה שהנך מגיע אליה איננה מתאימה לעמדותיך ולךכן הנך מעדיף להתעלם?!
 

Alder

New member
../images/Emo104.gif לעולם לא אשכח כיצד התבטא

אותו דרדק באנטישמיות מכוערת בפורום "אקטואליה לנוער", בו רשם כי היהודים רודפי בצע מוחלטים.
 
אלדר....

אתה כנראה מזדהה עם אותם יהודים רודפי בצע, לכן אתה זוכר את זה עד היום. או שאתה צבוע מסריח שלאמ יכול לשמוע את המציאות, אבל מה אני מצפה אתה ימני.
 

דובי123

New member
ומה המסקנה?

הרי בעצמך הנך מבין שאין הם מוכנים לשלום איתנו ולא ניתן לעשות שלום ללא רצונם זה אולי סופסופ תבין שכולם רוצים שלום אבל יש כאלו שמדברים מהרהורי ליבם ומכריזים כי הם היחידים הרוצים שלום ויש המבינים שאין פרטנטר לשלום - אם כל הכאב והאכזבה שבדבר וחוסר הנוחות ואי נעימות [לעומת המחשבה שאפשר ואז הכל נראה וורוד יותר] הם מכיראים בעובדה זו ולא מנסים לכפות שלום עם היפנים או הטלר ונשאלת השאלה: אם הנך מסוגל להפנים ולהכיר בעובדה כי אין מי לעשות שלום או אז מה המסקנה הנכונה לדרך פעולה? בנוסף ברור לכולנו שלא יפסיקו לנסות לפגע - או אז מה המסקנה לדרך הפעולה הנכונה אגיד כך: אנחנו רודפים מחבלים בכל מקום בעולם נתנו לפלג שלהם לשלוןט בתוכנו בהסכם שיפסיקו עם הטרור בפעל קיבלנו פתחלנד בתוך ארצנו מה עלינו לעשות?
 
דובי לא קראת את מה שכתבתי...

כתבתי שים לב !! אם היה אפשר, לא אפשר אז זה לא רוולנטי לכתוב זאת. אבל אם היה אפשר, הייתי זורק עליהם פצצת אטום. למה לי לרחם על עם שרוצח להשמיד אותי?!? אבל זה לא אפשרי לזרוק עליהם, ולכן אנחנו נצטרך כבר לחיות איתם כל החיים שלנו. אז ימשיכו ויגידו כל מיני שמאלנים שצריכים להמשיך לרחם עליהם וכו... אתם רוצים עזרה אתם רוצים רחמים, תפסיקו עם הטרור !! מה הקטע להגיד, "ישראל כובשת אותנו אנחנו מגיבים". מה זה אנחנו מגיבים, אין פה שום תגובה יש פה מטרה להשמיד אותנו. אז עוד פיגוע ועוד פיגוע ועוד פיגוע, כמה אפשר לסבול. והעולם שותק !! מעניין אותי לדעת מה היה קורה עם בצרפת או באנגליה היה טרור שכזה, אני בטוח שהם לא היו ומרחמים על הפלסטינים, ונכנסים בהם חזק. נמאס כבר כמה אפשר לסבול מהם, הטרור הזה נמשך כבר למעלה משנה וחצי. אז אני כתבתי את מה שאני חושב, שאם היה אפשר לא הייתי מרחם עליהם. בדיוק כמו שהאמריקאים לא ריחמו על היפנים במלחמת העולם השנייה. הם רוצים עזרה מאיתנו, שיפסיקו את הטרור. הם לא יפסיקו שהעולם יעזור להם, אנחנו לא חייבים להם כלום. הכי קרע אותי היום שהיה מסיבת עיתונאים ברמאללה, שערפאת דיבר על שלום ואיך אפשר להגיע לשלום. עברו 10 דקות פיגוע בירושלים. הם עושים מאיתנו בדיחה, ואנחנו מרשים להם לעשות מאיתנו בדיחה.
 

דובי123

New member
תכלס מה צריך לעשות לדעתך

גם לאור העובדות שצינת בהודעתך זו: >>תשמע זה שאתה לא מבין שיש לנו עסק עם רוצחים אז אתה מפגר, כל עוד יש טרור אסור להקים להם מדינה, כל עוד הם ממשיכים לרצוח אותנו לא נקים להם מדינה. מה אתה מצפה, שנעשה להם קוצי פוצי כל הזמן והם ירצחו אותנו. הפלסטינים הולכים עד עזוב, אתה תראה שגם בעוד 10 שנים המצב ימשך כמו שהיום, זה ממש לא מזיז להם. אז צה"ל עושה פה מבצע שם מבצע, פוגע במחבל זה או אחר. מה זה עוזר?!? אז חסלנו את שחאדה, ואוווווו הטרור נפסק. אם היה אפשר הייתי זורק עליהם פצצת אטום, אבל לצערי אי אפשר. תמשיך לרחם עלך אותם מחבלים תראה נגיע רחוק.<<
 

דובי123

New member
צהוב בנשמה אני מצפה לתגובהו

או אולי המסקנה שהנך מגיע אליה איננה מתאימה לעמדותיך ולךכן הנך מעדיף להתעלם?!
 

um2

New member
מה אתה רוצה להשמיד עם שלם?

אני רואה שהשמאל הקיצוני יורד לגמרי מהפסים
 
למעלה