איכות התכנון בגלילות וכביש 431
אולי זה רק אני, אך יש שני קטעי כביש בהם נראה כי נעשתה עבודת תכנון מזעזעת: כביש 5/ מתחת לגשר 20/5 - קטע הכביש החדש מתחת לגשר בנתיב ממערב למזרח, נוצר עיקולון עם שני נתיבים שישר אח"כ הופכים להיות 3-4 נתיבים לכיוון הכפר הירוק. יש לזכור שצוואר הבקבוק הזה קולט תנועה מגשר 5/2 ומצומת גלילות (לאלה שבאים מדרך נמיר ומכיוון הים). כל פעם שאני עובר שם לאחרונה, ולא משנה באיזו שעה, נוצר שם פקק שמשתחרר לקראת הכפר הירוק. בהתחלה חשבתי שזה זמני כחלק מעבודות הקמת הגשר אך סימנו שם את הנתיבים לאחר ריבוד. כביש 42/ 431 - במסלול הנסיעה מדרום (מכיוון בית עובד) צפונה יש עיקול חד במפגש עם כביש 431 ליד הגשר החדש לפלמחים. רכב שמגיע במהירות 100 קמ"ש כמעט עף בעיקול. עד עכשיו היה שם רמזור זמני עד השלמת גשר פלמחים. חשבתי שזה יוסדר אחרי הקמת הגשר, אך העיקול החד עדיין איתנו. אני לא מבין גדול בתכנון כבישים והנדסה אך בשני המקרים זו ניראת עבודת תכנון די חלמאית.
אולי זה רק אני, אך יש שני קטעי כביש בהם נראה כי נעשתה עבודת תכנון מזעזעת: כביש 5/ מתחת לגשר 20/5 - קטע הכביש החדש מתחת לגשר בנתיב ממערב למזרח, נוצר עיקולון עם שני נתיבים שישר אח"כ הופכים להיות 3-4 נתיבים לכיוון הכפר הירוק. יש לזכור שצוואר הבקבוק הזה קולט תנועה מגשר 5/2 ומצומת גלילות (לאלה שבאים מדרך נמיר ומכיוון הים). כל פעם שאני עובר שם לאחרונה, ולא משנה באיזו שעה, נוצר שם פקק שמשתחרר לקראת הכפר הירוק. בהתחלה חשבתי שזה זמני כחלק מעבודות הקמת הגשר אך סימנו שם את הנתיבים לאחר ריבוד. כביש 42/ 431 - במסלול הנסיעה מדרום (מכיוון בית עובד) צפונה יש עיקול חד במפגש עם כביש 431 ליד הגשר החדש לפלמחים. רכב שמגיע במהירות 100 קמ"ש כמעט עף בעיקול. עד עכשיו היה שם רמזור זמני עד השלמת גשר פלמחים. חשבתי שזה יוסדר אחרי הקמת הגשר, אך העיקול החד עדיין איתנו. אני לא מבין גדול בתכנון כבישים והנדסה אך בשני המקרים זו ניראת עבודת תכנון די חלמאית.