איכס וגועל נפש

Def Jam Vedetta

New member
איכס וגועל נפש

אם זה הכדורגל שאני צריך לראות בגמר אז גועל נפש ואני מקווה שהיוונים שימחקו מהר ממפת הכדורגל בעולם. כי יש להם את הכדורגל הכי מגעיל בעולם וחבל שקבוצה כמו יוון צריכה לעלות על חשבון הקבוצה הכי טובה ביורו זה מה שאומרים אין צדק בכדורגל ואין מגיע. מי שכובש מנצח וגם אם הוא משחק משחק מסריח כמו שהיוונים מציגים
 

duduamar

New member
צודק....

אין ספק שהגיע לצ'כים לעלות לגמר. הם הקבוצה ששיחקה הכי טוב ביורו הזה וגם הכי יפה. באמת חבל. לדעתי אחת הסיבות המרכזיות להפסד היתה הפציעה של נדבד הענק. מעניין יהיה לראות אם יוון תוכל ללכת כל הדרך או שנגד פורטוגל היא תיעצר סוף סוף.
 

Def Jam Vedetta

New member
בוא אני איגד לך מה אני חושב...

קודם איןסיכוי שיוון תוכל לגבור פעמיים אל אותה יריבה ועוד במדינה שלה. זה ייגמר איזה 4 או 5 לפורטוגל אלא אם כן יהיה שוב בונקר מסריח ומגעיל, (שאני מאמין שזה מה שיהיה לצערי), וממש לא בא לי לראות את הגמר. ותראה עוד משהו אם מישהו חושב שיוון תעלה על מפת הכדורגל טועה טעות גדולה כי יוון היא ממש לא מהדרג הראשון וגם לא מהשני והמזל והמשחק המגעיל שלה זה לא מה שיעלה אותם, לפי דעתי יוון תמחק דיי מהר כי עכשיו הנבחרות שיותר טובות ממנה ישחקו נגדה קצת יותר טוב ממה שהם שיחקו איתה עד עכשיו וכנראה שיקחו אותם קצת יותר ברצינות וזה לא יהיה טוב ליוונים כי אז אין להם סיכוי מול הנבחרות שבאמת יותר טובות ויותר גדולות ממנה ואולי גם לפחות טובות והיא תימחק דיי מהר, כמו טורקיה.
 

duduamar

New member
אז בוא תשמע מה אני חושב...

בחלק מהדברים אני מסכים איתך. אבל בכמה דברים לא - לגבי כל ההימחקויות שלך - זה לא נכון לדעתי כי היום ההבדלים בין הנבחרות מהדרג הראשון לדרג השני והלאה מאוד קטנו וראינו את זה במונדיאל וגם ביורו הזה - אנגליה, צרפת, ספרד, איטליה לא עברו את רבע הגמר. ולגבי התוצאה - 4 או 5 זה בטוח לא יגמר בגלל שהיוונים כמו שאמרת משחקים משחק הגנתי , והם טובים בזה. אני מאוד מקווה שפורטוגל תצליח לסחוף את המשחק למשחק התקפי וקיצבי כמו שהם יודעים וכמו שהם הראו נגד פורטוגל. ולגבי זה שהנבחרות ישחקו מעכשיו נגד יוון יותר טוב - לא מאמין בזה. צ'כיה אתמול באה ונתנה את כל מה שיש לה ואין מצב שהם זלזלו ושיחקו בשאננות, מהסיבה הפשוטה שהשחקנים הם מקצוענים, ובמעמד כזה גם נגד אזרבייג'ן הם ישחקו במלוא העוצמה שלהם.
 

Def Jam Vedetta

New member
יכול להיות שיש משהו בדברייך...

לכן אני מאוד אופטימי ואולי יהיה סיכוי וגם ישראל תעשה פעם משהו ולא רק נבחרת FOX KIDS
 
משחק מגעיל ביותר

ורק מוכיח יותר ויותר שצריך שופט נוסף בחדר המצלמות. כי קולר הופל ע"י משיכה בחולצה ברחבה. אוי כמה חבל שהמשחק ה''גרמני'' מצליח שוב
 
לא נכון!!!

יוון היא קבוצה טקטית מצויינת, ממושמעת ומאורגנת והיא הגיעה לגמר בזכות. זה שאתה לא אוהב את סגנון הכדורגל של היוונים, שמה לעשות חסרים בכישרון ולכן מחפים על כך באירגון וסדר מושלם(רצוי גם בנבחרת ישראל שחסרת כישרון באותה מידה). וחוץ מזה הכדורגל של נבחרת יוון הוא אחד האפקטיבים שיש ועבורי אחד היפים כי עם כל הכבוד לכידרורים ולכדורגל "ההתקפי" בכאילו זה לא תמיד הדבר היפה לעין(לפחות עבורי). אני ויש עוד הרבה שיעדיפו את משחק ההגנה המושלם, חסר הטעויות שבד"כ עובד ונותן תוצאות.
 

didos11

New member
אני מעדיף שישראל תפסיד מאשר...

שתשחק בונקר כמו יוון.הם אנטי כדורגל
 
מה אנטי?

מה אנטי כדורגל???? איך אתה בכלל מכליל מה זה אנטי כדורגל ומה זה לא. כל אחד יכול לאהוב סגנונות משחק שונים, ולדעתי המשחק היווני הוא משחק חכם במיוחד שהוא ללא ספק, מבחינתי לפחות, הכי טוב שיש. ולא אני מעדיף שנבחרת ישראל תתקדם בזכות ההעפלה לטורנירים גדולים מאשר להישאר בבית כל קיץ, עם "הכאילו" כוכבים שיש לנו בישראל. הלוואי שמאמן כמו ראהגל יגיע לישראל, יכניס קצת סדר ומשמעת בבאלגן הישראלי ואז אולי נוכל להנות ולהתגאות שהנבחרת הלאומית שלנו משחקת בטורניר גדול שווה בשווה עם "האריות" של אירופה. ומבחינתי סגנון המשחק היווני הוא לא אנטי כדורגל אלא תוצר מצויין של כדורגל.
 

KORG TRITON 7

New member
אני צופה כרגע בשידור החוזר

של המשחק,ואני עוד יותר מתרשם מההישג של היוונים.כל פעם שהכדור מגיע לרגליים צ`כיות מיד מתנפלים עליו שני שחקנים. היוונים מתמסרים ביניהם בשטח המגרש של צ`כיה,מושכים אליהם את ההגנה הצ`כית ומחפשים את השחקן הפנוי ברחבה. מי שלא יודע להעריך את ההשיג המדהים של היוונים הוא פשוט ילד שלא מבין שכדורגל משחקים בשני צידי המגרש.
 

MenInRed

New member
וואלה צודק!

צודק היוונים משחקים לא משהו.. הצ'כים היו אמורים לעלות!!! אבל כמו שאמרת אין "אמורים" בכדורגל!
 

Wayne Rooney

New member
אני ממש לא מסכים איתך ../images/Emo128.gif ../images/Emo70.gif

גם אם הנבחרות הן לא האימפריות הגדולות של אירופה, תראה איזה כדורגל הן הציגו עד עכשיו. אתה לא חושב שזה בכל זאת יכול להיות משחק מעניין? ושיוון יזכו מאז שפורטוגל הדיחו את אנגליה אני נגדם!!!!
 
למעלה