אילו אביזרים יש ברשותכם?

Cגלית

New member
לקח לי זמן ../images/Emo13.gif

מסתבר שלא קל למצוא את המשאבה המעסה הזו
אנסה לצלם את שלי. עד אז הנה מה שמצאתי בשבילך ---->> משאבה קטנה יוצרת אפקט של יניקה המזרימה דם אל עבר הדגדגן בכדי שיהיה רגיש יותר . תוסיפי לה מנגנון רטט איכותי ושקט , וקיבלת את האביזר המדהים לאורגזמה.
 

bambyle

New member
רגעעעעעעעע

סי לא ציינתי את האביזרים האחרים,,החלק הראשון היה אילתורים,,על ירקות שורש לא סיפרתי,,<שמן הסתם קיימים בכל בית ממוצע > ולא על שולחן המחשב שלי שהווה אביזר חשוב בהיווצרות אורגזמות חיינניות לא פחות אצל השותף שלי כשאני מנחה בקולי המחוספס ברקע :))...ועקבי סנדליי שהיו הויברטור האנאלי לעת מצוא. כמו כן,, שוט זרועות שחור עם ידית אחיזה קטנה ולואת מתכת שוט זרועות שחור נוסף עם ידית רחבה היכולה לשמש גם כעוד אביזר לישבן חצוף שוט רכיבה דקיק מחומר מיוחד המשאיר את הישבן המטוצלף סמוק לאורך שעות אזיקי עור מחנותו היקרה לשעבר של <מאסטר סתיו היקר> קולר לכלב האהוב רצועה ממתכת עם ידית מעור אדומה
 

bambyle

New member
רגגגגעעעע רגגגגעעעעעע

הידעתם כי מיכל משחת השיניים של אקווה פרש <ואני לא רוצה לעשות פרסומת :)) > יכול לשמש כויברטור אנאלי לישבנו המוצק והדורש של כלב ממוצע ? אני ערכתי ניסויי כלים וזה עבר למרות הקושי שבדבר :)) אם תשאפו תמיד תוכלו להגיע עימו למקומות אפלים :)) הוא אמנם קשיח ולא הכי ידידותי כמו ויברטורים מסיליקון אך הוא רחב ומספק,, מכאיב ומענג ואחרי הכל תמיד אפשר להסיר את הקנדום ולהנות ממשחת שיניים מדהימה המשאירה טעם רענן למספר שעות :))
 
לאוהבי ירקות השורש

רעיון מקורי ומדליק.. אבל לא הייתי מחדירה שום דבר אכיל לנרתיק ללא עיטופו בקונדום לא נקי ועלול לפתח גירויים וזיהומים - בעיקר לרגישות אנאלי? חופשי... :)
 

bambyle

New member
:))

ברור שלא לנרתיק המקום הקדוש ביותר :)) אך לעכוז של כלב אנושי זה בהחלט אביזר חיוני כאשר אין אביזר שנקנה מחנות סקס,,תמיד טוב שישנו ירקן ממש בפינת הרחוב :))
 

Cגלית

New member
../images/Emo6.gifחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חושבת שכדאי להתחיל עם גזר קטן... ראבק התכווץ לי מהלחץ
 

Cגלית

New member
../images/Emo2.gif

זה יכול לשגע פילים ושאר ירקות !!! ברוך הבא
האומן הגדול והמוכשר לאביזרים.
 

Dan_Kap_

Active member
../images/Emo190.gif../images/Emo124.gifאזהרה../images/Emo70.gif

רצוי לא להחדיר אנאלית שום חפץ שאיננו בנוי כך שלא יימשך פנימה - או מחובר היטב לגוף השותפ/ה או בנוי עם בסיס מתרחב בסגנון הבאט פלאג. ] ומי שחושבים שלהם זה לא יקרה, מוזמנים לבדוק אתהעמוד ברשת המוקדש לחפצים שחדרו ודרשו התערבות כירורגית - http://www.well.com/user/cynsa/newbutt.html ]
 

tranny boi

New member
../images/Emo6.gif

קנוי: רתמה (סטראפ-און) מעור 2 דילדואים מסיליקון רוקט-פוקט קיין 2 באט פלאגים מסיליקון עשוי לבד: פלוגר מי צריך יותר מזה? (טוב, בעצם צריך גם קונדומים, כפפות לייטקס, והרבה מאד לוב!)
 
למעלה