אין לשרון השקרן ותומכיו מנדט!!!!

REHVOT

New member
אין לשרון השקרן ותומכיו מנדט!!!!

מי שיבצע תכנית שאין לה רוב ולא עמדה במבחן הבחירות שובר את כללי הדמוקרטיה. ואז גם אנו מתנגדי תכנית ההתאבדות לא נפעל לפי כללי הדמוקרטיה. ראו הוזהרתם.
 

סוהי

New member
ואם בדרעק עסקינן.........

בואו נחזור למערכת בחירות חדשה על כל הכרוך בה,וכלל הציבור יכריע (תרתי משמעי) באיזה דרעק הוא בוחר,וזה מה שיהיה.
 

סוהי

New member
הציבור מכריע את תוצאות הבחירות!

אלא שהפעם ניסה שרון לתת לחלק מהציבור גם להחליט בשביל הממשלה,וזה כבר מוגזם,לא יעיל ואפילו מזיק. מרגע שהציבור הכריע ובחר את נציגיו,רק הם,הנציגים, מוסמכים להחליט בשבילו.
 

1יד הנפץ

New member
שלילי גדול!!!

בחירת נציגי הציבור אינה מעניקה להם "קארד בלאנש" לעשות ככל העולה על רוחם - ובמיוחד בניגוד מוחלט למצע על פיו נבחרו - ולבוחרים יש בפירוש את הזכות להעיף אותם מתפקידם במיקרים כאלו...
 

סוהי

New member
ומהי הדרך לעשות זאת?

עד כמה שידוע לי,יש לאותם בוחרים נציגיםבכנסת,ואם זו דעתם,יש הליך הנקרא "אי אמון",אותו מגישים כהצעה במליאת הכנסת,מצביעים עליו,והנה זה פלא - שוב הרוב קובע!!!
 

1יד הנפץ

New member
שוב שלילי.

עם כל הכבוד לדמוקרטיה, ישנם מצבים שבהם עד שהתהליך הדמוקרטי יעבוד ייגרם למדינה נזק קיומי בלתי הפיך ע"י נבחר כושל. חייב להיות מכניזם באמצעותו ניתן יהיה לפטר נבחר כזה לאלתר. התפקיד הזה צריך לדעתי להיות נתון בידי מפלגתו של אותו נבחר, אשר חייבת להסירו מתפקידו כאשר מתברר שהוא פועל בניגוד מוחלט למצע המפלגה. לא ייתכן להשאיר את מלאכת הפיטורים רק בידיו של ראש ממשלה, מבלי שניתן יהיה לפטר גם אותו על הסף במידת הצורך. במידה והמפלגה בעצמה אינה מתפקדת כראוי ואינה עושה את שצריך להיעשות, אזי קיים מכניזם שבעברית צחה קוראים לו "מהפכה" (אזרחית או צבאית, לא משנה...).
 

סוהי

New member
ומי יקבע שהוא פועל בניגוד למצע ...

המפלגה?...ומה אם הוא יפנה עם זה לבית המשפט ויגיש עירעור על ההחלטה להדיחו בטענה של חילוקי דעות על פירוש מצע המפלגה? אל תנסה לכופף את הדמוקרטיה.זה לא פלסטלינה שאתה יכול להתאימה לצרכים המשתנים שלך.
 

shy-1

New member
אמנם יש פה כאלה הטוענים ששרון הוא

אסטרטג גדול, ותמיד הוא יוצא וידו על העליונה. אך על פניו נראה שהוא עשה את טעות חייו כשעשה את המשאל בליכוד, והוא הוכיח כי אינו מנהיג אמיתי, בזה שהוא התייעץ עם העם לאן להוביל את המדינה.(שנאמר: פני הדור כפני הכלב).
 

REHVOT

New member
זהו סופם של מהמרים...

התוכנית היא הימור גדול כמו המשאל שהיה...אבל צריך לכבד הכרעות דמוקרטיות כך לימדנו..בגין..
 
למעלה