אין מתנות חינם... באורנג´

שלומר

New member
אין מתנות חינם... באורנג´

דיברתי היום עם נציגה של אורנג´ בקשר לשידרוג של נוקיה 3210 למכשיר מתקדם. שאלתי אם אצטרך להמשיך לשלם 22 ש"ח בחודש, עבור המכשיר שניקנה בתשלומים, כי הרי המכשיר יוחזר להם תמורת מכשיר מתקדם. תשובתה: כן, תמשיך לשלם. הסברתי לה שלא מקובל עלי לשלם עבור מכשיר שלא ישאר ברשותי, אלא יוחזר. ותשובתה: אין לנו מה לעשות עם המכשיר שאתה מחזיר... כמו כן, הסבירה שאורנג´ לא אמורים לספוג את העלות של מכשירים שמוחזרים, והציעה לי להשאיר את המכשיר ברשותי ולקחת עוד קו... תכלעס: אורנג´ לא באה עם הפנים ללקוח. זה לא שידרוג. זה בלוף !!!
 

Noaal

New member
אם מי בשירות לקוחות דיברת??

מוקדן??? בכיר? איש מכירות?? הרבה פעמים יש חוסר תיאום בין המוקדנים לבכיר עד שהמוקדנים מתעדכנים בכל פרטי המבצעים. אני מציעה אחד משנים: א. להתקשר שוב ולבקש לדבר עם בכיר. ב. לגשת למרכז שירות ולדבר עם נציג פנים מול פנים (הם בד"כ מעודכנים יותר). בהצלחה....
 

שלומר

New member
תחילה דיברתי עם שרות לקוחות

ואחר כך העבירו אותי למישהי בכירה יותר, ראש צוות. זה שיש חוסר תאום, לא חדש לי. יש גם המון בלגאן. מבטיחים לעדכן דברים במחשב ו"שוכחים". זה קרה לי הרבה פעמים, יותר ממה שהדעת מסוגלת לסבול. והכי מרגיז, שרוצים שאמשיך לשלם עבור מכשיר שיוחזר להם. אמנם קניתי את המכשיר בתשלומים, אך זה לא רלוונטי. גם אם הייתי קונה במזומן, הייתי מצפה לקבל זיכוי יחסי, כפי שבמבצעי מכירות למקררים, לדוגמא, מזכים אותך בסך 500 ש"ח לערך, תמורת המקרר הישן שלך !!!
 

m e i r

New member
זה הגיוני

למה שהם יפסיקו את התשלום החודשי שלך? הם נתנו לך אופציה לפרוס לתשלומים בלי ריבית והצמדה. בוא נגיד שאני קניתי יחד איתך את אותו מכשיר אבל במזומן, מה, עכשיו שאנמי מחזיר את המכשיר אני יקבל עליו החזר כספי? לא! אז אתה, גם ניצלת את הפריסה לתשלומים וגם רוצה להפסיק לשלם. אם זו הצעה כל כך גרועה תבקש להשאיר את המכשיר שעליו אתה עשיין משלם ותוסיף קו, וככה לא תרגיש שנדפקת. זה אפשרי.
 

שלומר

New member
הם לא עשו לי טובה שפרסו לי תשלומים

אלא לעצמם, כדי לרכוש עוד לקוח.גם אם הייתי קונה במזומן, הייתי מצפה לקבל זיכוי יחסי, כפי שבמבצעי מכירות למקררים, לדוגמא, מזכים אותך בסך 500 ש"ח לערך, תמורת המקרר הישן שלך !!! אני לא מעוניין להשאיר אצלי את המכשיר הישן, אלא רק את הסים. יש לי ששה קוים, כולל אורנג´-דו. להשאיר מכשיר בידי, פרושו לא שידרוג, אלא רכישה...
 

Noaal

New member
תוספת קטנה ../images/Emo124.gif

שידרוג עולה כסף... אני לא אומרת שהבן אדם שדיברת איתו אינו מקצועי, אך ייתכן שיש איזו דרך לפתור את העניין בנוסף של 22 ש"ח שאתה משלם בחודש... אולי תעריף מופחת יותר לטלפון אחר... לא יודעת, לא רוצה להגיד סתם, דבר איתם שוב ותבדוק... ולקח לפעם הבאה: אל תתפתה לפרוס לכל כך הרבה תשלומים (ובטח ובטח שלא עם העמלות שחברות האשראי מתכוונות לקחת).
 

3310 4ever

New member
למה סלקום מחלקים מתנות חינם?

תהיה הגיוני...כשאתה קונה מכשיר ומחזיר אותו כדי לקנות חדש אתה כאילו משלם חצי מחיר ואם כל אחד יעשה דבר כזה החברה תפשוט רגל... וזאת לא המטרה של השדרוגים. תחשוב- לא היו עושים את המבצע שדרוגים הזה אם זה לא היה רווחי. עצה: תמכור את המכשיר (ללא ה-Sim) ותקנה חדש (בלי Sim). כמובן שתפסיד 100-200 שקל (תלוי מתי קנית את המכשיר) אבל אתה חוסך 200 שקל כשאתה קונה מכשיר חדש בלי Sim.
 

m e i r

New member
סלקום לא מחלקים אבל מוכנים לקבל

בפרסומת של סלקום למגזר העסקי אומר הדובר, במה שאמור להיות משהו שנון כנראה, משהו כזה: "אני מוכן לעשות איתך את העסקה בשלושה תנאים- 1.אתה תממן את העסקה. 2.רק אני ארוויח ממנה. 3.תשלוף ארנב מהכובע שלך, עכשיו!" אז מעבר לטעם של המאזין לפרסומת הזו, שזה דבר אישי שמשתנה מאדם לאדם, אני חושב שאכן כך עובדת סלקום (בקווים כלליים כמובן)- אתה תממן את העסקה, רק הם ירוויחו, הם אמנם לא יתעקשו על השפן, אבל זה יעלה לך ביוקר, מאוחר יותר. (אם במקום להוציא שפן מהכובע תרצה להוציא את עצמך מההתחייבות, למשל).
 
למעלה