איסלאם דת של צדק ואמת

bob92

New member
איסלאם דת של צדק ואמת

היהודים מאמינים במשה אבל לא בישו ולא במוחמד הנוצרים מאמינים במשה ובישו אבל לא במוחמד המוסלמים מאמינים במשה ובישו ובמוחמד על מוחמד מתוך ווויקיפידה - According to the Qur'an, Muhammad is only the last of a series of Prophets sent by Allah for the benefit of mankind, and thus commands Muslims to make no distinction between them and to surrender to one God Allah. Qur'an 10:37 states that "...it (the Qur'an) is a confirmation of (revelations) that went before it, and a fuller explanation of the Book - wherein there is no doubt - from The Lord of the Worlds.". Similarly Qur'an 46:12 states "...And before this was the book of Moses, as a guide and a mercy. And this Book confirms (it)...", while 2:136 commands the believers of Islam to "Say: we believe in God and that which is revealed unto us, and that which was revealed unto Abraham and Ishmael and Isaac and Jacob and the tribes, and that which Moses and Jesus received, and which the prophets received from their Lord. We make no distinction between any of them, and unto Him we have surrendered."
 

faridi

New member
עדין לא סיבה להאמין באיסלאם

היהדות זה המקור, אם שכחת. ומה שכתוב אצל אחרים, זה העתקה המשולבת בסילופים.
 
היהדות זה המקור?

מה, לפני היהדות לא היתה אף דת אחרת? או אולי היהדות לא כוללת שום דבר מדתות קודמות לה?
 

faridi

New member
מתי ליל הסדר?

התכוונתי שמשלושת הדתות, היהדות היא המקור. מה היה לפני כן, לא מעניין. אותי מעניין מה קבלנו מפי הגבורה בהר סיני ולא מה שקבע איזה חניבעל לפני כן.
 
3 הדתות?

אתה מתכוון ל3 הדתות המונותאיסטיות: יהדות, נצרות, איסלאם, דרוזים, בהאים, אחמדים,שומרונים, אריאנים או שאפשר להוסיף גם דואליסטיות כמו זורואסטרים, יזידים ומנדעים? ומה עם בודהיסטים והינדואיסטים? לפני שאתה מזלזל ב"מה שקבע איזה חניהעל לפני כן" כדאי שתקרא קצת על השפעות דתות פגאניות על היהדות.המלצתי כאן כבר על הספר "לא כך כתוב בתורה".
 

gady18

New member
עד כמה שהבנתי היהדות של היום

זה יהדות פרושית ששיכת בערך לתקופת הנצרות. לפי האסלם של היום צריך להוריד ידיים לגנבים , לסקול נשים , להרוג על כבוד המשפחה,וכמובן מי שלא מוסלמי ולא נשלט עי מוסלמי להרוג אותו. לא בדיוק דת נאורה ורצויה, וזה בניגוד לימי הביניים שאז הם היו הנאורים. כנראה שהקיצונייםם השתלטו על הדת. ולסיום חידה מי אלופי העולם בהורדת ידיים, והתשובה כמובן סעודיה.
 

faridi

New member
השפעות פגאניות?

אולי ב-50 שנים אחרונות ישנם כמה יהודים משועממים-ריקניים שמושפעים ממעשי גוים, כמו פירסינג, קעקועים,חגיגת סילבסטר ועוד. כמו כן ישנם מנהגים של גוים שאומצו בידי יהודים מתוך השפעה סביבתית. זה משהו אחר. אבל הדת עצמה,קרי התורה שבכתב והתורה שבעל פה שנתנו מפי גבורה, אינה מושפעת ואינה מועתקת. אז לתשומת לב מי שמתלבט איפה האמת: אם אבוא אליך ביציאה שתאמין בדת הטאנדו ואתחיל להרצות לך כמה שכדאי להאמין בה, בודאי תחשוב שעוד איזה פסיכופט הקים לו כת. אז עם כל הכבוד לדרשת ההר של ישוע או לאיזו הטפה של מוחמד, הן עדין לא מגיעות למעמד הר סיני,בו הקב"ה בכבודו ובעצמו אומר את דבריו וכל העולם שומע ומזדעזע! אז אם מישהו כאן מתכחש למעמד הר סיני, חבל על כל הדיון.
 

gady18

New member
קודם כל מי אמר שזה נכון

דבר שני הנוצרים לא כופרים במעמד הר סיני, ויתכן שגם המוסלמים, אלא טוענים שהם היורשים האמיתיים. ובכל הקרה אין קשר בין יהודי הכיפה שטרימל לבין אלה שלכאורה היו בהר סיני.
 

sailor

New member
דובר על עכו"ם יהודים

עובדי כותל ומזוזה, שמיחסים להם אלוהיות כמו גם לקברים (טמאים) ושאר פטישים.
 

pembencipolisi

New member
الاسلام هو دين القتل

الاسلام هو دين القتال والجهاد والظلم والارهاب والمخربين .
 
למעלה