איפה אפשר למצוא ציוד טיפה יותר זול?

hoomi

New member
איפה אפשר למצוא ציוד טיפה יותר זול?

אני מחפשת מנעול מספרים (בלי מפתח), מצאתי במחירים מטורפים (60,50 ש"ח) אני צריכה לכל ריצ´ רצ´ לא נראה לי הגיוני לשלם כ"כ הרבה כסף... כבר עדיף להשכיר הודי שישמור לי על התיק...לא ככה? חוץ מזה אני לא מוצאת קייס למינידיסקים, ריתי אחד פיצפון ב-90 ש"ח, ממה זה עשוי שזה עולה ככה?! מישהו מכיר מקום עם מחירים קצת יותר נורמליים?
 

syair

New member
מיני דיסק

לגבי תיק למיני דיסק, ראיתי בחנויות ה-dys (עשה זאת במו ידיך), ונדמה לי שזה פחות מ-90 ש"ח, תנסי אולי גם בחנויות של דיסקים, מתי שישנם מבצעים זה אמור להיות יותר זול. מנעולים אולי תוכלי למצא בחנות לחומרי בניין (לא בטוח). עוד לגבי מנעולים, מה רע במנעול קפיצי עם מפתח שעולה שקלים ספורים? לא שהם לא פריצים אבל גם אם מישהו רוצה הוא יכול לקחת לך את כל התיק או לקרוע אותו עם סכין. למה את צריכה את המנעולים לזמן שהתרמיל בבטן המטוס? או יותר?
 

hoomi

New member
סלע- תודה! ../images/Emo13.gif

אני מחפשת את המנעולים האלה לא רק בשביל הטיסה, לכל התקופה שההתרמיל מאוחסן בכל מיני חורים, הקטע עם המספרים יותר טוב כי אם נאבד לי המפתח, וגם צריך לשמור עליו כל הזמן.. סתם מעיק.. לא ככה?
 

syair

New member
google

כמו תמיד google is the best מצאתי לחיפוש combination locker את האתר הבא, ומצאתי שם מנעולי קוד מ-5 דולר, טיפה הסתכלתי ונדמה לי שאפשר גם להזמין את המנעולים לארץ.
 

עוזיג

New member
מיני דיסק

סתם שאלה,את לא מפחדת שהמיני דיסק יהרס לך בטיול... אני שואל כי גם לי יש ואני ממש לא חושב לקחת אותו לדרום אמריקה!
 

syair

New member
כן

המכשיר הזה נועד לטיולים, ולקחתי אותו איתי לרוסיה ואוגנדה השנה. ברוסיה רואים די הרבה מסתובבים איתו, באוגנדה הוא די נדיר, אבל ראיתי בקמפלה מישהו שיש לו מכשיר כזה, ואפילו הוא הקליט לי מוזיקה מקומית על דיסק. היום ניתן להשיג את המיני דיסק (המכשיר) בקצת יותר מ-1000 ש"ח ויש גם זולים יותר, ותמיד יש ביטוח מטען, ככה שלא נראה לי בעיה לקחת את המכשיר.
 

syair

New member
הום סנטר

ראיתי היום בהום סנטר, תיק למיני דיסק, אבל לא לדיסקים שלו (נדמה לי) ב-50 ש"ח, והם מוכרים מנעולי מספרים בסביבות 30 ש"ח, יש שם שני סוגים.
 

BENG

New member
סתם מניסיון אבל כשמישהו רוצה

לגנוב אז שום מנעול לא יעצור אותו ובדרך כלל הוא פשוט יעלים את כולו בקשר למיני דיסק אני חושב ש"לקחת את המיני איתך אני בדיוק חזרתי מטיול בספרד והמיני פשוט הוסיף צלילים לטיול .וכשהתגעגתי למוזיקה מהבית הוא היה איתי ולפני שחזרתי דאגתי לקחת איתי את המוזיקה הספרדית
 

syair

New member
למה כן מנעול

הסיבה היחידה לשים מנעול היא לדעת שמישהו לא הציץ בתוך התיק. לא כולם גנבים גדולים, אבל אם משאירים באכסניה תרמיל בחדר האכסון, לא בהכרח שמישהו יגנוב את כל התיק, אבל אפשר רק להציץ, לכן מומלץ לא להשאיר דברי ערך.
 
למעלה