איפה אתם/ן אוכלים/ות???

איפה אתם/ן אוכלים/ות???

בואו נעיר קצת את הפורום. בכל מקרה, אנחנו רוצים שהוא ישאר פעיל ולא ייסגר בעוד חודש! אז... איפה אתם מעדיפים לאכול??? אני אישית אוכל או במקדולנדס או בנוף. לא ממש סובל את האיטלקיה והתורים באפי'ס ארוכים מדי בשבילי מה איתכם?
 

hilapi

New member
היי

אני עוד לא ממש סטודנטית,כך שלא יצא לי כ"כ לאכול באוניברסיטה ( חוץ מפעם אחת אחרי הפסיכומטרי,במקדונלדס ) אבל מעניין אותי לדעת איפה האיטלקייה?
 

stkachov

New member
רעיון מצויין

ואני מציע לשדרג אותו ושמישהו עם ניסיון באוניברסיטה יעשה סקירה מלאה של כל המקומות שניתן לאכול בהם. סקירה של טיב האוכל, תורים, מחירים, שעות פעילות... כמה שיותר מידע. ולאחר מכן אני אהפוך הודעה זו למאמר. אני אעיד על עצמי שעד עכשיו אכלתי מספר פעמים בנוף. בסה"כ הייתי מאוד מרוצה. האוכל בהחלט טעים, ומה שחשוב זה היחס של המוכר החביב שאין לי מושג איך יש לו כוח לדבר ככה כל היום עם כולם. האנרגיות שיש לבן אדם הזה... משהו לא נורמלי. מה שאני אהבתי זה שהם לא קמצנים, ואתה יכול לשים לך לבד תוספות וסלטים ע"פ כמה שאתה רוצה. מה שכן... ידידה שלי אמרה לי שיש שם ג'וקים באוכל. היש אמת בדבר?
במתחם האוכל אף פעם לא אכלתי. אבל הוא נראה מאוד יוקרתי ואיכותי.
 

Lunar4D

New member
במקדונלדס מצאו ג'וק בסלט..

ובלי קשר, האגודה כבר עושה את התחקיר הזה בשבילנו
.. מחירים איכות והכל... אפשר לסרוק ולשים כאן.
 

stkachov

New member
וואלה

בארה"ב מי שהיה מוצא ג'וק בסלט של מקדונלדס היה נהפך למיליונר בין רגע.
 

Lunar4D

New member
אנחנו בישראל ידידי ../images/Emo13.gif

אין פה מערכת חוק אמיתית. זה לטובה ולרעה כאחד.
 

ofir50

New member
בנוסף

זה ככל הנראה יותר בריא מהבשר המעובד מעושר בהורמונים ובפוספטים המוגש שם בדרך כלל. צריך להוסיף את זה לתפריט באופן רשמי מק-ג'וק למרות שעלולות לצוץ בעיות עם הכשרות.
 

כבשה200

New member
כבר שנתיים שהוא קורא לי "נעמה" למרות

שזה בכלל לא השם שלי.. חח אבל תמיד יש לו חיוך וזה נחמד
 

a q u a 7

New member
בנוף האוכל כבר לא טעים, חבל

עד הסמסטר האחרון אכלתי בעיקר בנוף. כמויות נדיבות, מחירים נמוכים, ואוכל טעים. אבל בסמסטר האחרון האוכל שם היה ממש לא טעים. יתכן שהם החליפו טבח.
 

a q u a 7

New member
לרעבים לייט יש טוסט עם פסטו ופלפלים קלויים

בקפה דשא. מעולה. 9 ש"ח
 

stkachov

New member
אגב

בקשר ללהביא אוכל מהבית... יש באוניברסיטה מיקרוגלים לחימום מזון שפתוחים לשימוש הסטודנטים? אני יודע שבמוסדות אחרים זה קיים.
 

ofir50

New member
האוכל בנוף לדעתי לא טעים

אין כמו אפי..עם כל התורים והכל..(יש תור כי האוכל טוב) להתרחק מחינוך...אני לא מבין איך אנשים אוכלים שם ..רק המרק עגבניות טוב שם בחורף
 
למעלה