איפה אתם שמים את הגבול?

פגעסוס

Well-known member
איפה אתם שמים את הגבול?

לפעמים מדברים עם אדם כלשהו במסנג'ר שמדבר בצורה שהיא לא כל כך "פוליטיקלי קורקט", אבל אנחנו מכירים אותו ויודעים שהוא לא באמת מתכוון לזה. לפעמים אותו בן אדם מגיב גם בבלוג שלנו באותה צורה. מצד אחד אנחנו מכירים אותו ויודעים מה עומד מאחורי הדברים שלו ושזה רק סגנון דיבור. מצד שני, אחרים שקוראים את הבלוג שלנו לא ממש יודעים את זה וזה עלול לפגוע בהם. שרון גפן כותבת על הנושא בעקבות מקרה כזה שקרה בבלוג שלה. היא כתבה על איש SEO מעצבן שפנה אליה, ואחד הקוראים שלה הגיב "הוא מסוג האנשים שהייתי אונס לו את אמא שלו מול עיניו הצעירות רק כדי לגרום לו לטראומה מינית עמוקה מספיק שגם ויאגרה לא תעזור כדי לרומם.". שרון מכיר את המגיב ויודעת שהוא אוהב לדבר ככה אבל הוא לא יפגע באיש בחיים, אבל חלק מהמגיבים האחרים הביעו הסתייגות עמוקה מהדברים. אתם הייתם מוחקים את התגובה של אותו אדם אם הייתם מכירים אותו ויודעים מה הכוונה שמאחורי הדברים?
 

דם דם

New member
במקרה הספציפי הזה

כן הייתי מוחק את התגובה וגם נותן לאותו אחד על הראש אם הייתי תגובה קצת יותר מעודנת אז אולי זה היה עובר עם איזה "נוו נו נו" כלפי אותו מכר. מה גם שהייית מבקש מאותו אחד שיגיב בצורה יותר רגועה אצלי בבלוג אם כבר הוא מגיב שם.
 

gesus

New member
לא הייתי מוחק

זה מהסיבה של ללמד את הבנאדם לדעת איך מותר להתבטא בפומבי. כל אחד צריך להבין את ההבדל בין שיחת מסנג'ר שבה יש שני צדדים שמכירים את צורת ההתבטאות לבין שיחה על גבי בלוג, אליה נחשפים עוד אנשים שחלקם לא מכירים את המגיב באופן אישי ועלולים להבין לא נכון את מה שנכתב. מצד שני, אם הייתי מרשה לתגובה כזו להופיע בבלוג שלי, אני עלול גם להתפס באותו אופן שהמגיב נתפס בה וגרוע מזה, לגרום לאנשים שקוראים את הבלוג להפסיק לקרוא בו. בקיצור, העניין מאוד סובייקטיבי.
 

דנטל

New member
מוחקת

זו פשוט תגובה דוחה. מצד שני, הפסקה הראשונה בתגובה של עומר נורא משכנעת.
 
מוחק ביתאום עם הכותב ומבקש

ממנו לפרסם את התגובה שלו המעודנת יותר שוב כי אולי זה הומור שאחר לא יבין וייפגע ממנו
 
למעלה