אירוח בפורום הילינג אנרגטי

אירוח בפורום הילינג אנרגטי

אחרי לפחות שש שנים של פעילות, מה דעתכם להזמין איש מקצוע שנוכל לשאול אותו שאלות? אני חושבת באיזור תחילת ספטמבר, לפני החגים ואחרי סוף החופש... איזה תחום יעניין אתכם במיוחד? אני חשבתי למצוא הילר של בעלי חיים, או תחום שמשלים לשלנו - למשל, תחום חם לאחרונה בפורום, הילר שהמומחיות שלו קריסטלים. הצעות? רעיונות? אי מישהו?
 

Lagrangian

New member
אולי נעשה קודם מפגש? :)

הייתי רוצה איש מקצוע שאני באמת יכול לקחת ברצינות.. מהכרות עם עצמי - אין הרבה כאלה.. ורובם כנראה כבר בפורום :) מה עם מישהו מחו"ל?
 
זה הכל?

צריך משהו שיעניין לא רק את חמישתינו, אלא אולי יעזור לנו לצרף חברים חדשים למשפחת הפורום. איזה מכנה משותף עממי יותר. אולי איזה מתקשר או הילר ספציפי שמעניין אותנו לשמוע את דעותיו או לשאול אותו שאלות?
 

Lagrangian

New member
לא נראה לי שהוא התעסק איתם

לקחתי אצלו קורס פעם, והיה טוב..
 
כן זה הוא. פגשתי אותו פעם ואף

עברתי איתו מסע בחלום. נאמר לי שהוא עם חייזרים.
 
מחשבה שצצה לי בראש

האם יעניין אותנו לעשות ערב ייעוצים וירטואליים שכזה, ובמקום להזמין מומחה בתחומינו (שאותי תכלס פחות מעניין, כי אני מצאתי את דרכי ומכבדת את דרכו של האחר אבל לא מי יודע מה מעוניינת להתייעץ איתו... כרגע), להזמין דווקא מטופלים, ולטפל בהם וירטואלית ביחד מעל דפי הפורום?
 
אני לא לגמרי בטוחה שהבנתי

זו יכולה להיות הזדמנות טובה להועיל ולתת רעיונות ל"אחרים", וגם להפרות אחד את השני על ידי צפיה שלנו אחד בשני בעבודה, או בהתייחסות לאחר. לא?
 

Lagrangian

New member
זה לא קצת חושפני

ע"ג הפורום, וגם קצת חוטא לקדושה שבעניין? בכל מקרה, ע"ג הפורום אני לא יכול לצפות באף אחד..
 
הנה תשובות

חושפני - טוב, אני אין לי בעיה עם לחשוף. אני מאוד בעניין של מה שיש זה מה שעל השולחן. בכל מקרה, מי שייחשף, אני משערת, זה מי שיבקש עזרה, וזו תהיה בחירה שלו. לי לא היתה בעיה במקום המטופל, תציץ בפורום פותרים חלומות, פותחים בקלפים, וכו, תראה שיש עוד הרבה אנשים שחושבים ככה, מקסימום מחליפים לניק זמני... חוטא לקדושה - לא אם לוקחים את זה כמו שזה. ברור ש"טיפול הילינג" מעל גבי הפורום זה לא לעניין. אבל מה עם ייעוץ, למשל לתרגילים אנרגטיים? שמות של אבנים שיעזרו? יש כל כך הרבה שאנחנו יכולים להגיד לאנשים, ואחרי הכל, זה מה שאנחנו עושים כאן בפורום, כשמישהו חדש תועה לכאן, לא?
 
למעלה