אישור משרד החינוך לספרי "מתמטיקה יסודית"

shira shira

New member
אישור משרד החינוך לספרי "מתמטיקה יסודית"

אני שמחה לבשר שכל ספרי מתמטיקה יסודית (שיטת סינגפור המקורית) קיבלו את אישור משרד החינוך! התחלנו בשנת 2001 בתרגום הספרים והתאמתם לארץ ולתכנית הלימודים של משרד החינוך. התכנית צמחה וכיום היא מכסה את כל החומר הנדרש בבית הספר היסודי. לא מזמן קיבלנו את אישור משרד החינוך לספר האחרון של כיתה ו' ובכך סיימנו את תהליך האישור של ספרי מתמטיקה יסודית לכיתות א'-ו'. רבים וטובים עזרו במלאכה - רובם בהתנדבות וכולם מתוך תחושת שליחות אמיתית והבנת הצורך בקידום החינוך המתמטי בארץ. המלאכה עוד מרובה, אך אנחנו יכולים לציין בסיפוק, שיצרנו כלים מצויינים להנחלת המתמטיקה בארץ החל משלב הגן ועד לסוף בית הספר היסודי. שירה כהן-רגב מנהלת פורום חינוך מתמטי - מתמטיקה יסודית
 
מזל טוב להולדת השינוי בחינוך המתמטי

תודה לשירה על מה שכתבה. אני מקווה שהספרים והמדריכים הצמודים להם ישמשו חומר לימוד במכללות להכשרת מורים ובאוניברסיטאות בהוראת המתמטיקה. לידיעת המשתתפים בפורום. החוברות לגיל הרך מכילות הנחייה לפעילויות המתאימות בכל עמוד. יש גם הנחייה בהקדמה לחוברות. יש 4 חוברות המיועדות לגילאים 3-6. ההנחייה לספרי הלימוד של היסודי נכתבה בספרים נפרדים.יש שם הסברים למתמטיקה, שכל איש משכיל יכול להשתמש בהם, ויש בהם גם הדגמות של שיעורים , בצורת דיאלוגים, עם התייחסות לקשיים אפשריים ולדרכי הטיפול בהם, ובנוסף, משימות למתקדמים. הספרים והמדריכים מאוד ידידתיים, וביחד עם זה, רמתם גבוהה מאוד. אני מקווה שהציבור ייהנה מהמפעל, ויהי זה שכרנו לפועלנו.
 

shira shira

New member
הספרים - הוצאת מדע

הספרים נמצאים בחנויות. אפשר לברר מול ההוצאה או לבקש שיזמינו בחנות: "מדע" - סוכנות להפצת ספרים 04-8491862 04-8419353 (מצטערת שהגבתי רק עכשיו - כנראה פספסתי את ההודעה שלך)
 
למעלה