אי לימוד חומר שירד במיקוד.

ChipsMan

New member
אי לימוד חומר שירד במיקוד.

השנה סיימתי את כתה י"ב, ומנסיון אני יכול להגיד לכם שרוב מוחלט של המורים לא מלמדים חומר שירד במיקוד לאחר שמגלים זאת, למרות שהוא מהווה חלק אינטרגלי מתוכנית הלימודים. לדעתי, תופעה זו צריכה להיפסק. מה דעתכם?
 
אתה צודק

יש ללמד את כל החומר שבתכנית הלימודים. אבל מה...אין סיכוי שמורים "יבזבזו" זמן שבו הם יכולים להכין את התלמידים לבחינה לטובת לימוד החומר שירד במיקוד. הפתרון, לכן, פשוט: ביטול שיטת המיקוד, או לפחות צמצומה (ויתור על 3/7 מהחומר הוא מוגזם, לדעתי).
 

eitan007

New member
../images/Emo45.gif

תבוטל לאלתר שיטת המיקוד ! היא רק הופכת את הבגרויות יותר קלות וגורמת בעקיפין לזילות תעודת הבגרות, תהליך הנמשך באינטנסיביות בשנים האחרונות. ראה דוגמת הבגרות במתימטיקה ב-5 יח"ל, שנהפכה לבדיחה בשנים האחרונות. וצודק המורה שלי למתימטיקה שאמר שאם כולם מסיימים על 98-100 (ואצלנו זה מעל לשני שליש כיתה), איך יוכלו מוסדות הלימוד לברור ולראות מי התלמידים הבאמת מוכשרים ומי סתם תפס טרמפ על הבגרות המצחיקה הזו, שכולם מקבלים בה 100.
 
למעלה