אלימות מצד אמי

maayan74

New member
אלימות מצד אמי

לעיתים מאוד קרובות אמא שלי צועקת עליי ומקללת אותי ללא סיבה וזה מאוד כואב לי והיא גם מאיימת להרביץ לי אבא שלי יודע את זה אך לא עושה שום דבר בנידון.אני לא מבינה למה הרי אני לא עושה כלום שייגרום למה לעשות זאת.ההתיחסות שלה היא רק כלפיי כך ולאח שלי היא מתייחסת מאוד יפה זקוקה לעזרה נואשות! נוי
 
נוי היקרה - אני כל כך עצובה לשמוע שלא טוב לך.

אני מבינה אותך גם אני ספגתי אלימות מצב אבי - אף אלימות פיזית עד שעזבתי את הבית. כי הייתי מאוד שובבה. זה מאוד לא נעים ואף פוגע בנפש ! ! ! עברתי לגור לבד כשמלאו לי 18. הדרדרתי לסמים. ועברתי דרך מאוד לא קלה - וחיי עד היום פגועים מזה. אני ממש שנאתי את אבא שלי על כך עד לאחרונה - שסלחתי לו והבנתי אותו - אבל לאהוב אותו בחיים לא אוכל! אני בגרון חנוק מדמעות כותבת לך. האחים שלי קיבלו יחס ממש טוב. בעוד שאני היחידה שספגה את העצבים של אבא שלי! אני לצערי לא ממשתי את הרצונות שלי בחיים לאומת אחי ואחיותי המלומדים והמצליחים - לא הצלחתי כי לא התיעצתי עם ההורים וקיבלתי מהם את העצה שלהם לגבי העתיד שלי ולא משום מבוגר אחר - כי לא סמכתי עלהם והייתי אנטי. ותמיד חשבתי שהם נגדי. בתת מודע חשבתי שאם אבא מכה אותי ואמא לא אכפת לה - מה יש לי לדבר איתם ולהתיעץ איתם ולסמוך עליהם. ככה שהייתי מאוד סגורה - ולמעשה הכל עשיתי לבד. ובהדרכת חברי בני גילי שגם הם חסרי ניסיון. מה שאני מציעה לך - כדי לחסוך ממך את הדרך הטלולה בה אני עברתי ובסוף הגעתי לשום מקום אילה עדיין אני עובדת על הנפש הפגוע שלי הוא - לדבר על כך עם יועצת בית ספר. לשטף אותה בזה ותרגשות שלך ובתחושות שלך. ולא להתבייש לספר את זה ליועצת ולא לחסוך ממנה פרטים לגבי איך את מרגישה לגבי היחס של אמך. זה בסדר שאת שובבה - את ילדה - וזה אפילו מתוק להיות שובב - לא מגיע לך יחס כזה! ואני בטוחה שאמא שלך אוהבת אותך ולא מודעת לנזק שהיא עושה לך. כנראה היא לא יודעת דרך אחרת. את חייבת לפנות ליועצת - להתיעץ איתה איך לשפר את התנאי מחייה שלך בבית. אל תדאגי - כי הם לא יקחו אותך מהבית ויכניסו אותך למוסד בכוח - אם תתיעצי עם היועצת - !! מאחלת לך רק טוב ולשמוע ממך בשורות טובות. ושתצליחי בכל אשר דרך בה תבחרי וכול משאלות לבך יתגשמו.
 
שככתי להוסיף

אני לא קיבלתי עזרה כי מאוד התביישתי מזה שאני "מוכה". לא סיפרתי את זה לאף אחד גם לא לחברי הקרובים ביותר - לא רציתי שירחמו עלי - ויחשבו שמשהו איתי לא בסדר. אני מקווה שאת תפעלי ביותר אומץ. ואל תתבישי מזה. כי הבושה מאוד מגבילה.
 

בודהה7

New member
אל תספרי אותה

נוי היקרה שלום כאב לי מאוד לקרוא את ההודעה שלך וניזכרתי באיך שאבא שלי היה מתעלל בי מבלי לספור אותי. מ'שאני מציע לך מבלי לחשוב אפילו מיליון פעמים זה ללכת למשטרה ולהגיש תלונה על אמא אם היא לא סופרת אותך אז את אל תראי אותה ממטר. זה עוד עלול להגיע לאלימות פיזית ויכול לקרות לך משהו ואף פעם זה לא מאוחר יש לאן לפנות יש את אנשי החוק שיטפלו באמא שלך ורק זה מ'שיעזור לה רק זה הפיתרון אם כל הצער אבל אם היא לא מצטערת אז גם את אל תצטערי. מקווה בשבילך רק לטוב.
 

הכוכב33

New member
נוי- צריכים פרטים

כמו תמיד בשביל לעזור -צריך פרטים בת כמה את,אחיך וההורים ? מה ההשכלה,הרקע, וכו' ותיאור מיקרה של צעקות וקללות
 
שלום נוי

קודם כל אני חושבת שאת אמיצה שאת מוכנה לדבר כאן על ההרגשות שלך. אני יודעת שזאת חוויה מאד כואבת לכל אדם כשאדם אחר, קרוב, לא מתייחס אליו בכבוד, משפיל ו"מקטין" אותו בתגובות אליו. אני חושבת שהעובדה שלא "התרגלת" לזה, שאת לא מוכנה לקבל את זה(כי יש ילדים שמקבלים את המציאות הזאת כאיזה דבר מובן) הוא כוח שלך אבל גם מה שגורם להרגיש יותר את הכאב. אני לא יודעת בת כמה את (9, כמו שאת מציגה את עצמך?) והגיל משנה לגבי מה שאפשר להגיד או להציע לך. אני מצטרפת למזמינים אותך לספר קצת יותר על עצמך.
 
למעלה