אלימות תלמידים-בנים או בנות?

אלימות תלמידים-בנים או בנות?

שלום לכם בשבוע האחרון אנו קוראים ושומעים רבות על אלימות תלמידים. כאשר אני שומעת זאת אני שואלת את עצמי האם יש אמת במחשבתי כי יש אלימות רבה יותר של בנים? אנו יודעים שמחקרים מוכיחים שאכן כך. אזי, למה האלימות מתבטאת אצל הבנים? האם המסרים שלנו לבנים כגברים...ככוחניים....אינה מעודדת תופעות אלו? האם יש אפשרות שנחנך בנים באופן רגיש יותר כדי שידעו להפנות את תוקפנותם ואלימותם לעשייה אחר חיובית ויוזמת. בתור מדריכה בשוויון בין המינים אין לי ספק שאכן יש מה לעשות. האם אצלכם בבית ספר עוסקים בכך? עינת
 
בנות יודעות לפגוע הרבה יותר טוב

נכון שאלימות פיסית היא שכיחה הרבה יותר אצל הבנים. אצל הבנות האלימות היא מילולית ונפשית: חרמים, ברוגז, רכילות. הבנות אולי לא תרבצנה אחת לשניה, אך הן יהפכו את בית הספר לסיוט-בלתי נגמר.
 

לטי2

New member
כשחושבים על יצירת מציאות חדשה

אולי היה כדאי לראות שבנים באלימות שלהם הם הבנים של נשים, הם התלמידים של נשים ויש הרבה נוכחות נשית בחיים שלהם. כשמנסים לעשות את החלוקה בין נשים לגברים ולבחון מי "אשם", זאת לא השאלה. שני המינים צריכים לשנות את כל ההתנהגויות שלהם והדבר הראשון זה מודעות. ככל שנגביר את המודעות שלנו לגבי ההתנהגויות האלימות שלנו, הן כנשים והן כגברים, נצליח להפחית את האלימות שבתוכנו ועל ידי כך גם של ילדינו. כולנו תוצרים של חברה שחינכה אותנו כפי שחינכה. הכאוס הולך ומשתלט על החיים שלנו והילדים מראים לנו את זה במראות מאוד ברורות. אין כאן צד אחד שיצר את זה. שני הצדדים נושאים באחריות שווה. לכן, בואו נפסיק להאשים ונתחיל לחשוב איך עובדים אחרת. למי יש רעיונות?
 
למעלה