אליק רון-דמות לרוחי H-)

אליק רון-דמות לרוחי H-)

מפקד מחוז הצפון של המשטרה מדבר כשצריך,לא מפחד מהממונים אומר רק את מה שנראה האמת שלו שהיא ``במקרה`` גם האמת האבסולוטית מגבה את שוטריו,לא מפקיר,לא שוכח דמות חריגה קצת,בנוף הצבוע והמזויף של קרייריסטים בכל מחיר וגם חוטף,לטוב ולרע כי מי שנחשף-מסתכן בזה דמות נאמנה ואותנטית דמות לרוחי מרק.
 

אלוני.

New member
פקודה בלתי חוקית

סתם שם של סרט..... ראית ? ולעצם העניין, לשנינו אין מושג האם מה שאליק רון אומר זו האמת האבסולוטית. אני מאמין ומקווה שיתברר שהוא דובר אמת ויותר מכך שהשוטרים אכן ביצעו מלאכתם נאמנה.
 

שרוף

New member
הוא דובר אמת

באחריות אליק רון דובר אמת. אני הייתי שם במהומות. אלה לא היו הפגנות, מהומות. זה היה ניסיון או יותר נכון מרד בישראל מרד אלים שלא היה כמותו מאז 48. היה שיתוף פעולה בין ערביי ישראל לפלשתינים בשטחים. המשטרה נתפסה לא מוכנה לגמרי אליק רון צריך לקבל צל``ש על זה שהיו 13 הרוגים בלבד. מדוע לא מביאים לוועדת החקירה ישראלים שנקלעו במקרה באותו יום לכביש וואדי ערה והיו מטרה להתקפות רצח עיי ערביי ישראל אם לא משטרת ישראל היה נערך שם טבח המוני באזרחים ישראלים. הפושע האמיתי הוא השר הממונה שלמה בן עמי. מלוא האחריות חל עליו מכיוון שהיו תרחישים למצב הזה ושום דבר לא נעשה. חודשים לפני אליק רון התריע מפני תרחיש שכזה ומיד יצאו חברי הכנסת ערביי ישראל ותקפו אותו שהוא גזען. והשר שידע שכל מילה שאליק רון אומר אמת היא העדיף לגבות אותם מטעמים פוליטיים בלבד. כל וועדת החקירה הזאת היא לא רק סטירת לחי למשטרה היא סטירת לחי לתושבי ישראל.
 

אלוני.

New member
ייתכן

למרות זאת אני חושב שחלק מדבריו היום לא היו במקום. גם אני אינטואיטיבית חש שנעשה לאיש עוול כבר הרבה זמן, למרות זאת הוא היה צריך להמנע מהדברים.
 
אם אתה מסכים,ששתו את דמו חודשים

אז זה שהגיב היום זה בהחלט מובן יותר מזה כשהגזים.. התנצל למפכ``ל היוצא מרק.
 

hreuven2

New member
קליינר מציע הערב לתת לו פרס ישראל

הרעיון חיובי והייתי נותן פרס ישראל קיבוצי לכל השוטרים שעמדו באומץ מול אלפי פורעים[מזכיר לכם משהו?]ובגבורה רבה תוך חרוף נפש וגיבוי קרוב אך ורק ממפקדיהם ולא מהדרג הפוליטי. הבעיה עם ההצעה היא הגורם המגיש אותה
 

שרוף

New member
לפי דעתי הדבר היחיד מדבריו

שלא היה במקום זה התקפתו על מפכל המשטרה דאז והוא כבר התנצל על כך. בימים אלו כשאנו רואים את הממסד בעליבותו ובחוסר היכולת שלו לתפקד מול האיומים המונחים לפתחנו ולוא דווקא העניין הפלשתיני אלא האיומים הטרנס גלובליים מכיוון איראן עיראק טוב שיש מי שפותח את הפה.
 
דבר אחד ודאי..הוא קרא את המפה

ובזמן.. אני זוכר גם לפני האירועים, חודשים לפני..להזכירכם דבר על הבעיה,על התארגנויות הרשימה האיסלמית כבר אז קפצו עליו יפי הנפש הוא התריע,חשף בעיתיות בסקטור הערבי,מבלי לטייח דבר בקול-רם.. ואחרים,כולל המפכ``ל השתיקו אותו וכל העסק טויח אז בעיני,הוא דמות לדוגמא מרק.
 

hreuven2

New member
אליק התנצל הערב בפני וילק

אני עומד מאחרי אליק רון בעינים עצומות. מה שהפריע לי הערב היתה האשמה שהיפנה לוילק,מאחר ומדובר במפכ``ל שגיבה אותו בזמן שבן-עמי רצה להדיח אותו. אני לא יודע מה היתה הסיבה להאשמה ושמח מאד על ההתנצלות
 

sanlee

New member
אתה לא יודע כמה אתה צודק!

מאחר שבשלב מסויים בחיי הכרתי אותו כמפקד בצבא כל מה שציינתה נכון . פשוט ניתוח אנליטי מאלף של האדם!!! אליק משמש מודל לחיקוי של מפקדים הראויים שיובילו בשעת מבחן.
 
למעלה