אם יושבי המאהל ברוטשילד הם כל כך מסכנים

droriko

New member
אם יושבי המאהל ברוטשילד הם כל כך מסכנים

בגלל ה"ממשלה הקפיטליסטית הנוראה" אז איך הם מסתובבים עם אייפון 4 שאף אחד לא צריך , קונים מסך פלזמה HD שאף אחד לא צריך , ומשלמים 40 שקל על קפה מסריח רק בשביל הפוזה . לא יודע , זה ממש לא נראה לי שאוספים כסף בנרות בשביל דירה, יותר כמו צפונבונים בזבזנים ויללנים .
 

goldy

New member
ועכשיו הם רוצים לגור ברוטשילד בחינם

 

droriko

New member
אתה יודע מתי אני גמרתי עם ההפגנה הזאת

עוד ביום הראשון שהזאת עם הכובע התראיינה לערוץ 2 ואמרה בטון עצוב " לא יכול ליהות שהמדינה לא נותנת לי את הזכות לגור בתל אביב" . עכשיו גם הסתבר שהיא מכפר שמריהו , אז זה כבר לא היה מפתיע .
 

נהורית1

New member
ברור שיש הרבה פוזה בהפגנה הזו

יש כאלה שרוכבים על הגל ומעצימים את האוירה להפקת רווחים אלקטורליים. אבל לא לשכוח שהבעיה באמת רצינית מאד. עד לפני כשנתיים דירת שלושה חדרים עלתה בערך כ-700.000 עד -800.000-ש"ח. היום רוצים על אותה דירה כמיליון שקל.עליה של כ-25%. נראה לכם סביר? פוזה או לא צריך לדבר, ואם לא עוזר, צריך להפגין. רק שזה יצליח!!!
 

goldy

New member
אני לא מאמין לטמבלוויזיה. בכלל. אף פעם:

גם אם יפרסמו בטמבלוויזיה את תמונתי, ת.ז ושם מלא, ויטענו שיש קשר מלא בין שלושת הנתונים: גם אז לא אאמין להם. אני משוכנע שאמרו לה להוסיף " בת"א ", שחלילה לא תהיה סטיה משטיפת המוח. בכלל אני חושב שכל המטרה של הסיקור התשקורתי זה לעשות לעם שטיפת מוח משמות הרחובות בת"א, כך שגם מי שאינו ת"אי ואין לו שום קשר לת"א; יכיר את רחובות העיר טוב יותר משהו מכיר את שמו רחובות הישוב בו גר
 

droriko

New member
את גם לא מצחיק וגם מבזבז לי את הזמן

משרתים! לאריות!
 

naf86

New member
כי לכוווולם יש אייפון

ולכוווולם יש פלזמה. זה נכון לכל ההפגנות בכל הארץ... נו באמת.. זה לא רק נוגע לכמה סטודנטים תל אביבים אלא לכל האוכלוסיה שמתקשה לסגור את החודש.
 

droriko

New member
אבל התל אביבים הם חוד החנית

ואם תקום תנועה פוליטית הם אלה שינהיגו אותה.
 

goldy

New member
כל אלה שמעלים את שכר הדירה רק כי האחר העלה

כן: הם כולם אותו קקה.
 

goldy

New member
כי זה בכלל לא קשור בין להרוויח ללהוציא

כי להרוויח ולהוציא זה לא בדיוק אותה מילה. וגם חייבים חופשה באילת, או בטורקיה, ולהוציא קצת על דברים קטנים שבכלל לא מרגישים אותם, וכי פייסבוק במלחמה עם גוגל אז הם מוציאים מיליוני דולרים על הדגשת מחאות חברתיות דרך האתר שלהם (אני לא מבין בשביל מה: גוגל+ זה למקובלים בלבד).
 

e l l u s h

New member
פספסת לגמרי

את כל הרעיון שמאחורי המחאה. אגב, מעניין על סמך מה אתה קובע שהם "מסתובבים עם אייפון....קונים מסך פלזמה....ומשלמים 40 ש"ח על קפה".
 
למעלה