אם כבר מוזיקה
שיהיה שאלון

אם כבר מוזיקה../images/Emo79.gifשיהיה שאלון../images/Emo187.gif

קצת על מה שאתם אוהבים..
מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? מי היא הזמרת האהובה עליכם? מי הוא הזמר האהוב עליכם? מי היא הלהקה האהובה עליכם? מי היא הזמרת השנואה עליכם? מי הוא הזמר השנוא עליכם? מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? האם אתם מכורים למוזיקה? האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? כותבים שירים? מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?
או או בסגנונות מוזיקה:
פופ או רוק? רוק קל או רוק כבד? פופ או היפ הופ? מאטל או גרנאג'? רוק או היפ הופ? פאנק או fאנק? ג'אז או סול? פופ או אלקטרוני? היפ הופ או מזרחית? אלקטרוני או היפ הופ? רוק או מזרחית? רוק או אלקטרוני? מזזרחית או אלקטרוני? מוזיקה שקטה או רועשת?
ישראלי ולועזי:
מוזיקה ישראלית או לועזית? פופ ישראלי או לועזי? היפ הופ ישראלי או לועזי? רוק ישראלי או לועזי? ראפ ישראלי או לועזי? אלקטרוני ישראלי או לועזי?
העדפות- זמרים:
רובי ווילאמס או ניק קרטר? אביב גפן או ברי סחרוף? אביב גפן או אביב ג'דג'? אביב גפן או דניאל סלומון? תום פטרובר או יוני בלוך? אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? אליס קופר או מרילין מנסון? ירמי קפלן או חמי רודנר? יהודה פוליקר או שלמה ארצי? בן ארצי או עברי לידר? מוקי או ארקדי דוכין? דניאל סלומון או שלום חנוך? שלום חנוך או אביב גפן?
העדפות- זמרות:
רוני דואני או גולייטה? שירי מימון או מאיה בוסקילה? פינק או אבריל לאבין? וויטני יוסטון או סלין דיון? בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? איימי לי או אלאניס מוריסט? אלאניס מוריסט או קורטני לאב? אורית שחף או דנה ברגר? שרית חדד או אורית שחף? בתי או שילה פרבר? שילה פרבר או אורית שחף?
העדפות- להקות
באסטד או גוד שארלוט? בקסטריט בויז או אנסינק? ווסטלייף או בלו? גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? מטאליקה או גאנס אנד רוזס? נירוונה או פרל ג'אם? יו2 או אירוסמית? הדג נחש או כלא 6? נו דאוט או מארון 5? הביטלס או רולינג סטון? לד זפלין או פינק פלויד? טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? בלינק 182 או גרין דיי? רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? אוונסנס או גארבג'? אר.אי .אם או טרוויס? אלג'יר או היהודים? היהודים או התעויוט? כנסיית השכל או אלג'יר?
ואחרון:
רוק-בנים\\בנות: פופ-בנים\\בנות: אלקטרוני-בנים \\בנות: היפ הופ-בנים \\בנות: ראפ-בנים\\בנות: מזרחי-בנים\\בנות
 

dandiel

New member
אני בספק אם זה יעניין מישהו, אבל

זו דרך טובה להפיג את השעמום... אז: מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? רוק מלודי/מלנכולי/קל. מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? מזרחית כבדה, אני מאמין. מי היא הזמרת האהובה עליכם? ריטה. מי הוא הזמר האהוב עליכם? דניאל סלומון, עברי לידר, מובי. מי היא הלהקה האהובה עליכם? קולדפליי. מי היא הזמרת השנואה עליכם? אנסטסיה, קורין אלאל, ועוד. מי הוא הזמר השנוא עליכם? רובין וויליאמס. מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? חמסה (חיחי). האם אתם מכורים למוזיקה? בהחלט. האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? לא. כותבים שירים? לא! מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? אין אחד, ואני לא אפרט את כולם. מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? לא יודע... מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? אני מאוד אוהב את "natural blues" של Moby. או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק? תלוי במצב רוח. רוק קל או רוק כבד? קל!!!!! פופ או היפ הופ? פופ. מאטל או גרנאג'? לא יודע. רוק או היפ הופ? רוק. פאנק או fאנק? לא ולא. ג'אז או סול? לא אוהב. פופ או אלקטרוני? שניהם. היפ הופ או מזרחית? מזרחית. אלקטרוני או היפ הופ? אלקטרוני. רוק או מזרחית? רוק. רוק או אלקטרוני? שניהם. מזזרחית או אלקטרוני? אלקטרוני. מוזיקה שקטה או רועשת? שקטה, ברור. ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית? גם וגם, עדיפות לישראלית. פופ ישראלי או לועזי? לועזי. היפ הופ ישראלי או לועזי? ישראלי. רוק ישראלי או לועזי? גם וגם. ראפ ישראלי או לועזי? בלי ראפ בבקשה!!!! אלקטרוני ישראלי או לועזי? לועזי. העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר? ניק. אביב גפן או ברי סחרוף? אביב. אביב גפן או אביב ג'דג'? לא יודע. אביב גפן או דניאל סלומון? דניאל. תום פטרובר או יוני בלוך? תום. אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? אלביס. אליס קופר או מרילין מנסון? כולם, רק לא מרילין מנסון. ירמי קפלן או חמי רודנר? חמי. יהודה פוליקר או שלמה ארצי? יהודה. בן ארצי או עברי לידר? עברי!!!!!!! מוקי או ארקדי דוכין? ארקדי. דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאל. שלום חנוך או אביב גפן? שניהם. העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה? מי זאת השניה?!?! שירי מימון או מאיה בוסקילה? שירי. פינק או אבריל לאבין? אבריל. וויטני יוסטון או סלין דיון? שתיהן. בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? בריטני. איימי לי או אלאניס מוריסט? אלאניס. אלאניס מוריסט או קורטני לאב? אלאניס. אורית שחף או דנה ברגר? לא יודע. דנה אולי... שרית חדד או אורית שחף? שרית. בתי או שילה פרבר? לא מכיר ולא מכיר. סליחה על הבורות. שילה פרבר או אורית שחף? שמץ! העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט? לא מכיר. בקסטריט בויז או אנסינק? באקסטריט. ווסטלייף או בלו? בלו. גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? לא יודע. מטאליקה או גאנס אנד רוזס? אף לא אחת מהן! נירוונה או פרל ג'אם? כנ"ל. יו2 או אירוסמית? כנ"ל. הדג נחש או כלא 6? הדג נחש. נו דאוט או מארון 5? נו דאוט. הביטלס או רולינג סטון? לא יודע. לד זפלין או פינק פלויד? לא יודע. טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? לא יודע. בלינק 182 או גרין דיי? לא יודע. רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? לא יודע. אוונסנס או גארבג'? לא יודע. אר.אי .אם או טרוויס? טרוויס. אלג'יר או היהודים? היהודים. היהודים או התעויוט? לא יודע. כנסיית השכל או אלג'יר? לא יודע. ואחרון: רוק-בנים\\בנות: בנים. פופ-בנים\\בנות: בנות. אלקטרוני-בנים \\בנות: לא יודע. היפ הופ-בנים \\בנות: לא!!!! ראפ-בנים\\בנות: בכלל לא!!! מזרחי-בנים\\בנות שוב, לא!
 
חח רובין וויליאמס זה השחקן

רובי זה הזמר.
קראתי, ואני חולקת על המון תשובות שם. אבל לא נורא
 

Only Maya

New member
סקרררררררר

בא לי טוב בסוף הסטלההה :) מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? הכל.. אבל במיוחד רוק ישראלי והאוסים מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? כלום מי היא הזמרת האהובה עליכם? רונה קינןןןןןן מי הוא הזמר האהוב עליכם? משתנה.. מי היא הלהקה האהובה עליכם? היהודים מי היא הזמרת השנואה עליכם? אף אחתתתתת מי הוא הזמר השנוא עליכם? אף אחדדדדד מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? גם האם אתם מכורים למוזיקה? מאוד האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? כן.. גיטרה וקלידים כותבים שירים? שששש ... לא מדברים על זה מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? Roxette - Spending My Time מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? תתנהגי יפה - שילה פרבר מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? יש הרבה או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק? רוק רוק קל או רוק כבד? קלללל פופ או היפ הופ? היפ הופ מאטל או גרנאג'? לא זה ולא זה רוק או היפ הופ? רוק פאנק או fאנק? לא ולא ג'אז או סול? גם פופ או אלקטרוני? אלקטרוני היפ הופ או מזרחית? תלוי אלקטרוני או היפ הופ? אלקטרוני רוק או מזרחית? רוק רוק או אלקטרוני? רוק מזזרחית או אלקטרוני? אלקטרוני מוזיקה שקטה או רועשת? תלוייי ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית? ישראלית בד"כ פופ ישראלי או לועזי? לועזי היפ הופ ישראלי או לועזי? לועזי רוק ישראלי או לועזי? ישראלייייי ראפ ישראלי או לועזי? לועזי אלקטרוני ישראלי או לועזי? לועזי העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר? ניקקקקק כפרה עליו אביב גפן או ברי סחרוף? אביב אביב גפן או אביב ג'דג'? אביב גפן אביב גפן או דניאל סלומון? שאלה קשה תום פטרובר או יוני בלוך? יוני אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? ג'ימי אליס קופר או מרילין מנסון? אליס קופררררר ירמי קפלן או חמי רודנר? חמייייייי יהודה פוליקר או שלמה ארצי? יהודה פוליקררר בן ארצי או עברי לידר? בן ארציייי מוקי או ארקדי דוכין? ארקדי דוכיןןןן כאילוווו דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאל סלומון שלום חנוך או אביב גפן? ממממממ נו איזה שאלות קשותתתת העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה? חחחחח בעעע שירי מימון או מאיה בוסקילה? מאיה פינק או אבריל לאבין? אבריל לאביןןןןן מלככהההה וויטני יוסטון או סלין דיון? סלין דיון בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? ג'סיקה איימי לי או אלאניס מוריסט? אלאניסססס אלאניס מוריסט או קורטני לאב? אלאניסססס אורית שחף או דנה ברגר? אורית שרית חדד או אורית שחף? ברור אורית שחףףףף בתי או שילה פרבר? ש-י-ל-ה פ-ר-ב-ר שילה פרבר או אורית שחף? שילההההה פרבררררר העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט? הא?! בקסטריט בויז או אנסינק? בקסטריט בויזזז ווסטלייף או בלו? ווסטלייףףף גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? אטומיק מטאליקה או גאנס אנד רוזס? גאנז אנד רוזססס נירוונה או פרל ג'אם? נירוונהההה יו2 או אירוסמית? אירוסמית' הדג נחש או כלא 6? דג נחש נו דאוט או מארון 5? נו דאוט הביטלס או רולינג סטון?ביטלסס לד זפלין או פינק פלויד? פינק פלוידד טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? טייק דאתת בלינק 182 או גרין דיי? לא זה ולא זהההה רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? צ'ילי פפרסססס אוונסנס או גארבג'? גארבג' אר.אי .אם או טרוויס? אר אי אם אלג'יר או היהודים? שאלה מאווודדדדדדדד קשההההה אבל .. היהודים היהודים או התעויוט? היהודים כנסיית השכל או אלג'יר? אלג'יררר ואחרון: רוק-בנים\\בנות: לא משנה פופ-בנים\\בנות:לא משנה אלקטרוני-בנים \\בנות:לא משנה היפ הופ-בנים \\בנות: בנים ראפ-בנים\\בנות: לא משנה מזרחי-בנים\\בנות בנים
 

מסטולית

New member
עניתי על זה פעם...

אבל יש לי שעה לשרוף :)) קצת על מה שאתם אוהבים.. מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? רוק מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? טרנאסים והאוסים למינהם מי היא הזמרת האהובה עליכם? רונה קינן מי הוא הזמר האהוב עליכם? אביב גפן מי היא הלהקה האהובה עליכם? כנסיית השכל מי היא הזמרת השנואה עליכם? דיקלה. אני יכולה לחתוך ורידים מהקול שלה מי הוא הזמר השנוא עליכם? גלעד שגב די מעצבן... מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? דיימונז חחחחחחחחחחחחחחח האם אתם מכורים למוזיקה? בהחלט האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? כבר לא כותבים שירים? נה מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? 'האם להיות בך מאוהב' מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? חלולים מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? 'האם להיות בך מאוהב' [יחי הגיוון] או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק? רוק רוק קל או רוק כבד? באמצע
פופ או היפ הופ?היפהופ מאטל או גרנאג'? גרנאג' רוק או היפ הופ? רוק פאנק או fאנק? פאנק ג'אז או סול? בע פופ או אלקטרוני? פופ היפ הופ או מזרחית? מזרחית אלקטרוני או היפ הופ? היפ הופ רוק או מזרחית? רוק רוק או אלקטרוני? רוק מזזרחית או אלקטרוני? מזרחית מוזיקה שקטה או רועשת? גם וגם, תלוי במצברוח :) ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית? ישראלית ברוב המקרים פופ ישראלי או לועזי? לועזי היפ הופ ישראלי או לועזי? ישראלי רוק ישראלי או לועזי? ישראלי ולועזי :) ראפ ישראלי או לועזי? ישראלי אלקטרוני ישראלי או לועזי? איכס העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר? רובי אביב גפן או ברי סחרוף? אביב גפן אביב גפן או אביב ג'דג'? גפן אביב גפן או דניאל סלומון? אביב גפן תום פטרובר או יוני בלוך? יוני בלוכי
אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? הנדריקס אליס קופר או מרילין מנסון? מרילין מנסון ירמי קפלן או חמי רודנר? חמי אני חושבת... יהודה פוליקר או שלמה ארצי? שלמה ארצי בן ארצי או עברי לידר? בן ארצי מוקי או ארקדי דוכין? מוקי
דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאל שלום חנוך או אביב גפן? אביב גפן העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה? רוני
שירי מימון או מאיה בוסקילה? לא סובלת את שתיהם פינק או אבריל לאבין? פינק וויטני יוסטון או סלין דיון? שתיהם מעצבנות בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? בריטני איימי לי או אלאניס מוריסט? כל כך אבל כל כך אלאניס
אלאניס מוריסט או קורטני לאב?אלאניס אורית שחף או דנה ברגר? דנה ברגר שרית חדד או אורית שחף? אורית שחף בתי או שילה פרבר? שילה, אבל גם בתי... שילה פרבר או אורית שחף? שילה העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט? יאק. בקסטריט בויז או אנסינק? אנסינק!! ווסטלייף או בלו? ווסטליף
חחחחחח גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? אטומיק, כי אני לא מכירה את הראשון מטאליקה או גאנס אנד רוזס? מטאליקה נירוונה או פרל ג'אם? נירוונה יו2 או אירוסמית? אירוסמית' הדג נחש או כלא 6? הדג נחש נו דאוט או מארון 5? מה השאלה בכלל? ברור שנו דאוט הביטלס או רולינג סטון? ביטלס לד זפלין או פינק פלויד? פינק פלויד טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? חחחחחח טייק דאת
בלינק 182 או גרין דיי? בלינק רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? פו פייטרס אוונסנס או גארבג'? גראבג' אר.אי .אם או טרוויס? טראוייס נראה לי אלג'יר או היהודים? אלג'יר היהודים או התעויוט? התעויוט כנסיית השכל או אלג'יר? כנסייה ואחרון: רוק-בנים\\בנות: גם וגם :) פופ-בנים\\בנות: גם וגם :) אלקטרוני-בנים \\בנות: בשום מצב לא היפ הופ-בנים \\בנות: בנים ראפ-בנים\\בנות: בנים מזרחי-בנים\\בנות: בנים
 
אני ../images/Emo98.gif

קצת על מה שאתם אוהבים.. מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם?
רוק ישראלי. מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם?
מזרחית. מי היא הזמרת האהובה עליכם?
שילה פרבר. מי הוא הזמר האהוב עליכם?
אביב גפן, עברי לידר. מי היא הלהקה האהובה עליכם?
אלג'יר, היהודים, הדג נחש. מי היא הזמרת השנואה עליכם?
זהבה בן. מי הוא הזמר השנוא עליכם?
אבי ביטר. מי היא הלהקה ההשנואה עליכם?
שייגעצ. האם אתם מכורים למוזיקה?
כן. האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו?
לא. כותבים שירים?
לא. מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?
here without you - three doors down. מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?
Fallen של אוונסנס. מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?
my immortal של אוונסנס. או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק?
רוק. רוק קל או רוק כבד?
קל. פופ או היפ הופ?
היפ הופ. מאטל או גרנאג'?
מטאל. רוק או היפ הופ?
רוק. פאנק או fאנק?
פאנק. ג'אז או סול?
סול. פופ או אלקטרוני?
אלקטרוני. היפ הופ או מזרחית?
היפ הופ. אלקטרוני או היפ הופ?
היפ הופ. רוק או מזרחית?
רוק. רוק או אלקטרוני?
רוק. מזזרחית או אלקטרוני?
אלקטרוני. מוזיקה שקטה או רועשת?
תלוי במצב רוח. ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית?
גם וגם. פופ ישראלי או לועזי?
לועזי. היפ הופ ישראלי או לועזי?
לועזי. רוק ישראלי או לועזי?
ישראלי. ראפ ישראלי או לועזי?
לועזי. אלקטרוני ישראלי או לועזי?
לועזי. העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר?
רובי. אביב גפן או ברי סחרוף?
אביב גפן. אביב גפן או אביב ג'דג'?
גפן. אביב גפן או דניאל סלומון?
שניהם. תום פטרובר או יוני בלוך?
תום. אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס?
אלביס. אליס קופר או מרילין מנסון?
אליס קופר. ירמי קפלן או חמי רודנר?
ירמי. יהודה פוליקר או שלמה ארצי?
פוליקר. בן ארצי או עברי לידר?
עברי לידר. מוקי או ארקדי דוכין?
ארקדי דוכין. דניאל סלומון או שלום חנוך?
דניאל סלומון. שלום חנוך או אביב גפן?
אביב גפן. העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה?
רוני. שירי מימון או מאיה בוסקילה?
בוסקילה. פינק או אבריל לאבין?
פינק. וויטני יוסטון או סלין דיון?
סלין דיון. בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון?
בריטני. איימי לי או אלאניס מוריסט?
איימי לי
אלאניס מוריסט או קורטני לאב?
אלאניס. אורית שחף או דנה ברגר?
אורית שחף. שרית חדד או אורית שחף?
אורית שחף. [מה זאת ההשוואה הזאת בכלל חחחח] בתי או שילה פרבר?
שילה. שילה פרבר או אורית שחף?
אורית שחף. העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט?
גוד שארלוט. בקסטריט בויז או אנסינק?
אנסינק. ווסטלייף או בלו?
ווסטלייף. גילרז אלואאד או אטומיק קיטן?
אטומיק קיטן. מטאליקה או גאנס אנד רוזס?
גאנס. נירוונה או פרל ג'אם?
נירוונה. יו2 או אירוסמית?
אירוסמית. הדג נחש או כלא 6?
הדג נחש. נו דאוט או מארון 5?
נו דאוט. הביטלס או רולינג סטון?
הביטלס. לד זפלין או פינק פלויד?
פינק פלויד. טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק?
טייק דאת. בלינק 182 או גרין דיי?
גרין דיי. רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס?
רד הוט. אוונסנס או גארבג'?
אוונסנס. אר.אי .אם או טרוויס?
אי אר אם. אלג'יר או היהודים?
היהודים. היהודים או התעויוט?
התעויוט. כנסיית השכל או אלג'יר?
אלג'יר. ואחרון: רוק-בנים\\בנות:
בנים. פופ-בנים\\בנות:
בנות. אלקטרוני-בנים \\בנות:
בנים. היפ הופ-בנים \\בנות:
בנים. ראפ-בנים\\בנות:
בנים. מזרחי-בנים\\בנות:
גם וגם.
 

l o l a Lola

New member
נו טוב..../images/Emo13.gif

גם ככה אין לי משהו יותר טוב לעשות...(עצוב קצת,לא?!) מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? פאנק-רוק מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? מזרחית מי היא הזמרת האהובה עליכם? אורית שחף מי הוא הזמר האהוב עליכם? אביב גפן וטום-ךא פטרובר (אבל הוא חלק מלהקה אז אני לא יודעת אם הוא נחשב) מי היא הלהקה האהובה עליכם? mcfly,blackfield,him מי היא הזמרת השנואה עליכם?בריטני,רוני,מאיה בוסקילה מי הוא הזמר השנוא עליכם? סאבלימינל מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? אני לא יודעת.אין לי כוח לחשוב. האם אתם מכורים למוזיקה?כן.מי לא?! האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו?כן,תופים
(גאה) כותבים שירים?כמובן מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? הגזמתן/ם מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?" מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?" או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק? רוק רוק קל או רוק כבד? לא משנה פופ או היפ הופ? פופ מאטל או גרנאג'? מאטל רוק או היפ הופ? רוק פאנק או fאנק? נראה לי שפאנק (אבל אני לא ממש יודעת את ההבדלים) ג'אז או סול? סול פופ או אלקטרוני? אלקטרוני היפ הופ או מזרחית? היפ הופ אלקטרוני או היפ הופ? אלקטרוני רוק או מזרחית? רוק רוק או אלקטרוני? רוק מזזרחית או אלקטרוני? אלקטרוני מוזיקה שקטה או רועשת? תלוי במצב רוח ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית? שניהם פופ ישראלי או לועזי? לועזי היפ הופ ישראלי או לועזי? לועזי רוק ישראלי או לועזי? לא יודעת ראפ ישראלי או לועזי? שניהם גרועים העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר? רובי וויליאמס אביב גפן או ברי סחרוף? אביב גפן
(אבל גם ברי) אביב גפן או אביב ג'דג'? אביב גפן אביב גפן או דניאל סלומון? אביב גפן (מצטערת...) תום פטרובר או יוני בלוך? תום אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? אהה
אליס קופר או מרילין מנסון? מרלין מנסון ירמי קפלן או חמי רודנר? חמי רודנר יהודה פוליקר או שלמה ארצי? שלמה ארצי בן ארצי או עברי לידר? עברי לידר מוקי או ארקדי דוכין? ארקדי דוכין דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאל סולומן (אבל גם שלום-תודה תודה תודה) שלום חנוך או אביב גפן? אביב גפן העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה? לא סובלת את שתיהן שירי מימון או מאיה בוסקילה? שירי פינק או אבריל לאבין? פינק וויטני יוסטון או סלין דיון? וויטני יוסטון (והביצוע הנצחי ל"שומר ראש") בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? ג'סיקה סימפסון איימי לי או אלאניס מוריסט? קשה...אלאניס אלאניס מוריסט או קורטני לאב?אלאניס אורית שחף או דנה ברגר? וואו..גםקשה.אורית. שרית חדד או אורית שחף? אורית.בגדול. בתי או שילה פרבר? עזבו אותי שילה פרבר או אורית שחף? אורית העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט? גוד שארלוט בקסטריט בויז או אנסינק? אנסינק ווסטלייף או בלו?ווסלייף גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? אטומיק קיטן מטאליקה או גאנס אנד רוזס? מטאליקה נירוונה או פרל ג'אם? נירוונה יו2 או אירוסמית? לא יודעת הדג נחש או כלא 6? דג נחש נו דאוט או מארון 5? נו דאוט הביטלס או רולינג סטון? הבילטלס!!! לד זפלין או פינק פלויד? לד זפלין טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? לא יודעת בלינק 182 או גרין דיי?גרין דיי רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? רד הוט אוונסנס או גארבג'? אוונסנס אר.אי .אם או טרוויס? אר.אי.אם אלג'יר או היהודים? היהודים היהודים או התעויוט? לא יודעת כנסיית השכל או אלג'יר? כנסיית השכל ואחרון: רוק-בנים\\בנות: בנים פופ-בנים\\בנות: בנים אלקטרוני-בנים \\בנות: בנים היפ הופ-בנים \\בנות:אף אחד ראפ-בנים\\בנות:אף אחד מזרחי-בנים\\בנות:אף אחד ולסיום-אני לא יודעת כלום.השאלות קשות מדי.לא להאמין.
 

hodayoyo

New member
איזה אורךךך

מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? רוק ישראלי מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? מזרחית והיפ-הופ מי היא הזמרת האהובה עליכם? אמממ לא מישי ספציפית מי הוא הזמר האהוב עליכם? שי גבסו ודניאל מי היא הלהקה האהובה עליכם? סינרגיה ומוניקה סקס מי היא הזמרת השנואה עליכם? מאיה בוסקילה ושרית חדד מי הוא הזמר השנוא עליכם? כל המזרחיים וסאבלימינל מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? שייגעצ.. פעם אהבתי אותם נוראא האם אתם מכורים למוזיקה? אכן כן האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? פעם אורגן וניסיתי קצת גיטרה אבל מאחר והוריי מסרבים לקנות לי גיטרה ויתרתי כותבים שירים? לא... אני לא מצליחה מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? וואו... שאלה קשה מאוד... לא יודעת מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? כרגע סינרגיה- צועקים על אהבה מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? מוניקה סקס- איש קש או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק? רוק רוק קל או רוק כבד? קל פופ או היפ הופ? פופ מאטל או גרנאג'? לא זה ולא זה רוק או היפ הופ? רוק פאנק או fאנק? פאנק ג'אז או סול? ג'אז פופ או אלקטרוני? פופ היפ הופ או מזרחית? בלעעעעעע אלקטרוני או היפ הופ? אלקטרוני רוק או מזרחית? רוק רוק או אלקטרוני? רוק מזזרחית או אלקטרוני? אלקטרוני מוזיקה שקטה או רועשת? רועשת בד"כ ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית? ישראלי רולז! :) פופ ישראלי או לועזי? לועזי כי הישראלי מעורר רחמים היפ הופ ישראלי או לועזי? ישראלי רוק ישראלי או לועזי? ישראלי ראפ ישראלי או לועזי? שנייהם דפוקים אלקטרוני ישראלי או לועזי? ישראלי העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר? רובי!!! ברוררר אביב גפן או ברי סחרוף? שאלה קשה אביב גפן או אביב ג'דג'? גפןן אביב גפן או דניאל סלומון? דניאל תום פטרובר או יוני בלוך? יוני המלך!!! אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? אף אחד אליס קופר או מרילין מנסון? לא סובלת את מרילין מנסון ירמי קפלן או חמי רודנר? ירמייי יהודה פוליקר או שלמה ארצי? יהודה פוליקר בן ארצי או עברי לידר? עברי המלך! מוקי או ארקדי דוכין? מוקי חמוד יותר דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאללל שלום חנוך או אביב גפן? אביב העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה? אפשר להקיא?? שירי מימון או מאיה בוסקילה? אפשר להקיא שוב??? פינק או אבריל לאבין? אבריל וויטני יוסטון או סלין דיון? וויטני בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? טוב, כבר אין לי עוד אוכל בקיבה שאפשר להקיא... נקסט! איימי לי או אלאניס מוריסט? איימי לי!!! ברורר אלאניס מוריסט או קורטני לאב? אלאניס אורית שחף או דנה ברגר? דנה שרית חדד או אורית שחף? אורית בתי או שילה פרבר? בתי שילה פרבר או אורית שחף? אורית (אני לא מכירה שירים של שילה :/) העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט? באסטד... לא מכירה שירים של גוד שארלוט בקסטריט בויז או אנסינק? בקסטריט ווסטלייף או בלו? ווסט.,.. פעם הייתי מעריצה שלהם... עוד יש לי קלסר שלהם חחח פאדיחותתתתתת גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? אטומיקיטן מטאליקה או גאנס אנד רוזס? מטאליקה נירוונה או פרל ג'אם? נירוונה יו2 או אירוסמית? יו2 הדג נחש או כלא 6? כלא6 נו דאוט או מארון 5? מארון שולטים הביטלס או רולינג סטון? ביטלס לד זפלין או פינק פלויד? פינק פלויד טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? טייק ד'אט בלינק 182 או גרין דיי? גרין דיי רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? רד הוט צ'ילי פפרז אוונסנס או גארבג'? אוונסנס אר.אי .אם או טרוויס? טרוויס אלג'יר או היהודים? היהודים היהודים או התעויוט? היהודים כנסיית השכל או אלג'יר? כנסיית השכל ואחרון: רוק-בנים\\בנות: בנים פופ-בנים\\בנות: בנים אלקטרוני-בנים \\בנות: בנים היפ הופ-בנים \\בנות: אף אחד? ראפ-בנים\\בנות: כנ"ל היפ הופ מזרחי-בנים\\בנות בלעעעעעע
 

©big smile©

New member
מוזיקה זה טוב. ../images/Emo79.gif

מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם?רוק ישראלי. מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם?מזרחית ופופ. מי היא הזמרת האהובה עליכם?אורית שחף. מי הוא הזמר האהוב עליכם?אביב גפן. מי היא הלהקה האהובה עליכם?היהודים. מי היא הזמרת השנואה עליכם?מאיה בוסקילה. מי הוא הזמר השנוא עליכם?כל המזרחיים האלו, אייל גולן וכד'. מי היא הלהקה ההשנואה עליכם?אעע.
האם אתם מכורים למוזיקה?כן. האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו?גיטרה, קצתקצת. כותבים שירים?לפעמים. מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?אע, זה קשה. אמ, אני לא מאמין של דניאל. מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?המכתב- אביב גפן. מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים?אהבה-דניאל סלומון. או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק?רוק. רוק קל או רוק כבד?שניהם. פופ או היפ הופ?היפ הופ. מאטל או גרנאג'?מטאל. רוק או היפ הופ?רוק. פאנק או fאנק?פאנק. ג'אז או סול?אע. כלום. פופ או אלקטרוני?כלום. היפ הופ או מזרחית?היפ הופ. אלקטרוני או היפ הופ?היפ הופ. רוק או מזרחית?רוק. רוק או אלקטרוני?רוק. מזזרחית או אלקטרוני?כלום. מוזיקה שקטה או רועשת?תלוי מתי, לרוב-רועשת. ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית?ישראלית. פופ ישראלי או לועזי?איכס, כלום. היפ הופ ישראלי או לועזי?לועזי. רוק ישראלי או לועזי?ישראלי ולועזי. :] ראפ ישראלי או לועזי?כלום. אלקטרוני ישראלי או לועזי?כלום. העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר?רובי ווילאמס. אביב גפן או ברי סחרוף?אביב גפן. אביב גפן או אביב ג'דג'?אביב גפן. אביב גפן או דניאל סלומון?קשה מידי. :p תום פטרובר או יוני בלוך?תום פטרובר. אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס?
אליס קופר או מרילין מנסון?מרלין מנסון. ירמי קפלן או חמי רודנר?חמי רודנר. יהודה פוליקר או שלמה ארצי?יהודה פוליקר. בן ארצי או עברי לידר?עברי לידר. מוקי או ארקדי דוכין?ארקדי דוכין. דניאל סלומון או שלום חנוך?דניאל סלומון. שלום חנוך או אביב גפן?אביב גפן. העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה?
שירי מימון או מאיה בוסקילה?נו די, אי אפשר לבחור. :S פינק או אבריל לאבין?אבריל לאבין. וויטני יוסטון או סלין דיון?סלין דיון. בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון?אע. איימי לי או אלאניס מוריסט?איימי לי. אלאניס מוריסט או קורטני לאב?אלאניס מוריסט. אורית שחף או דנה ברגר?אוריץ שחף. שרית חדד או אורית שחף?אורית שחף. [
] בתי או שילה פרבר?שילה פרבר. שילה פרבר או אורית שחף?אורית שחף. העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט?גוד שארלוט. בקסטריט בויז או אנסינק?אע. ווסטלייף או בלו?בלו. גילרז אלואאד או אטומיק קיטן?
מטאליקה או גאנס אנד רוזס?מטאליקה. נירוונה או פרל ג'אם?נירוונה. יו2 או אירוסמית?אירוסמית. הדג נחש או כלא 6?הדג נחש. נו דאוט או מארון 5?מארון 5. הביטלס או רולינג סטון?הביטלס. לד זפלין או פינק פלויד?פינק פלויד. טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק?טייק דאת. [אני מכירה שיר אחד
] בלינק 182 או גרין דיי?גרין דיי. [ידעתי שהשאלה הזאת תבוא] רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס?רד הוט. אוונסנס או גארבג'?אוונסנס. אר.אי .אם או טרוויס?אר.אי.אם אלג'יר או היהודים?היהודים. היהודים או התעויוט?היהודים. כנסיית השכל או אלג'יר?כנסיית השכל. ואחרון: רוק-בנים\\בנות:שניהם. פופ-בנים\\בנות:כלום. אלקטרוני-בנים \\בנות:כלום. היפ הופ-בנים \\בנות:בנים. ראפ-בנים\\בנות:כלום. מזרחי-בנים\\בנות:כלום.
נחמד.
 
../images/Emo125.gif מוזיקה זה מצויין ../images/Emo125.gif../images/Emo79.gif

קצת על מה שאתם אוהבים..
מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? רוק מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? מזרחית מי היא הזמרת האהובה עליכם? אורית שחף מי הוא הזמר האהוב עליכם? אביב גפן מי היא הלהקה האהובה עליכם? אלג'יר, היהודים מי היא הזמרת השנואה עליכם? רוני
מי הוא הזמר השנוא עליכם? סאבלימי?נעל והפקק/צל שלו. מי היא הלהקה השנואה עליכם? כלא6?! [זה מה שעלה לי לראש..] האם אתם מכורים למוזיקה? לגמרי
האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? אורגן קצת.. כותבים שירים? יאפ מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? סוף העולם- אביב גפן
מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? אביב גפן 3, כשהגיטרה מנסרת את הלילה- פורטיסחרוף בהופעה. מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? וואי לא עולה לי עכשיו..
או או בסגנונות מוזיקה:
פופ או רוק? רוק רוק קל או רוק כבד? קל נראה לי.. פופ או היפ הופ? היפ הופ מאטל או גרנאג'? שניהם
רוק או היפ הופ? רוק פאנק או fאנק? Fאנק ג'אז או סול? ג'אז פופ או אלקטרוני? פופ היפ הופ או מזרחית? היפ הופ אלקטרוני או היפ הופ? היפ הופ רוק או מזרחית? רוק ברור. רוק או אלקטרוני? רוק מזרחית או אלקטרוני? אלקטרוני מוזיקה שקטה או רועשת?
גם וגם..
ישראלי ולועזי:
מוזיקה ישראלית או לועזית? ישראלית בעיקר. פופ ישראלי או לועזי? ישראלי איי גאס היפ הופ ישראלי או לועזי? ישראלי רוק ישראלי או לועזי? גם וגם.. ראפ ישראלי או לועזי?
לא זה ולא זה. אלקטרוני ישראלי או לועזי? אנערף..
העדפות- זמרים:
רובי ווילאמס או ניק קרטר? רובי וויליאמס אביב גפן או ברי סחרוף? אביב גפן [עם כל האהבה לברי, כן?] אביב גפן או אביב ג'דג'? אביב גפן. (ועם כל הכבוד לג'דג'..
) אביב גפן או דניאל סלומון? אביב תום פטרובר או יוני בלוך? תום אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? ג'ימי הנדריקס [אני בדיוק שומעת אותו..] אליס קופר או מרילין מנסון? אליס קופר ירמי קפלן או חמי רודנר? ירמי יהודה פוליקר או שלמה ארצי? פוליקר בן ארצי או עברי לידר? עברי ברור
מוקי או ארקדי דוכין? ארקדי דניאל סלומון או שלום חנוך? וואי.. זה קשה.. שלום חנוך נראה לי. שלום חנוך או אביב גפן? אביב גפן
העדפות- זמרות:
רוני דואני או גולייטה?
שירי מימון או מאיה בוסקילה? בוסקילה פינק או אבריל לאבין? אבריל?! וויטני יוסטון או סלין דיון? וויטני יוסטון בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון?
איימי לי או אלאניס מוריסט? אלאניס מוריסט אלאניס מוריסט או קורטני לאב? אלאניס מוריסט אורית שחף או דנה ברגר? אורית שחף. שרית חדד או אורית שחף? אורית שחף
בתי או שילה פרבר? שילה פרבר שילה פרבר או אורית שחף? אורית שחף.
העדפות- להקות
באסטד או גוד שארלוט?
בקסטריט בויז או אנסינק? אף אחד מהם. ווסטלייף או בלו? ווסטלייף
גילרז אלואאד או אטומיק קיטן?
מטאליקה או גאנס אנד רוזס? שניהם לחלוטין. נירוונה או פרל ג'אם? פרל ג'אם יו2 או אירוסמית? u2 הדג נחש או כלא 6? הדג נחש נו דאוט או מארון 5? נו דאוט הביטלס או רולינג סטון? ביטלס לד זפלין או פינק פלויד? לד זפלין טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? טיק דאת' בלינק 182 או גרין דיי? גרין דיי רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? רד הוט אוונסנס או גארבג'? אוונסנס אר.אי.אם או טרוויס? REM אלג'יר או היהודים? אלג'יר היהודים או התעויוט? התעויוט כנסיית השכל או אלג'יר? אלג'יר
ואחרון:
רוק-בנים\\בנות: בנים. פופ-בנים\\בנות: בנות?! אלקטרוני-בנים \\בנות:
היפ הופ-בנים \\בנות: בנים. ראפ-בנים\\בנות: בנות מזרחי-בנים\\בנות: אף אחד.
 

T h e Rose

New member
אני P-:

קצת על מה שאתם אוהבים..
מהו סיגנון המוזיקה המועדף עליכם? הכל [חוץ ממזרחית] מהו סיגנון המוזיקה ההשנוא עליכם? מזרחית מי היא הזמרת האהובה עליכם? אורית שחף מי הוא הזמר האהוב עליכם? אביב גפן, גלעד שגב, בריאן מקפאדן מי היא הלהקה האהובה עליכם? ווסטלייף מי היא הזמרת השנואה עליכם? בריטני ספירס מי הוא הזמר השנוא עליכם? אין מישהו ספציפי מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? אין מישהי ספציפית האם אתם מכורים למוזיקה? כן
האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? כן, פסנתר כותבים שירים? לפעמים מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? יותר מידי מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? יותר מידי מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? תמיד אהבה של עברי לידר
או או בסגנונות מוזיקה:
פופ או רוק? שניהם רוק קל או רוק כבד? קל פופ או היפ הופ? פופ מאטל או גרנאג'? נטייה קלה למטאל רוק או היפ הופ? רוק פאנק או fאנק? פאנק ג'אז או סול? ג'אז פופ או אלקטרוני? פופ היפ הופ או מזרחית? היפ הופ אלקטרוני או היפ הופ? היפ הופ רוק או מזרחית? רוק רוק או אלקטרוני? רוק מזזרחית או אלקטרוני? אלקטרוני מוזיקה שקטה או רועשת? שקטה
ישראלי ולועזי:
מוזיקה ישראלית או לועזית? לועזית פופ ישראלי או לועזי? לועזי היפ הופ ישראלי או לועזי? לועזי רוק ישראלי או לועזי? גם וגם ראפ ישראלי או לועזי? לועזי אלקטרוני ישראלי או לועזי? ישראלי
העדפות- זמרים:
רובי ווילאמס או ניק קרטר? רובי ווילאמס אביב גפן או ברי סחרוף? אביב גפן אביב גפן או אביב ג'דג'? אביב גפן אביב גפן או דניאל סלומון? אביב גפן תום פטרובר או יוני בלוך? תום פטרובר אלביס פרסלי או ג'ימי הנדריקס? אלביס פרסלי אליס קופר או מרילין מנסון? מרלין מנסון ירמי קפלן או חמי רודנר? ירמי קפלן יהודה פוליקר או שלמה ארצי? יהודה פוליקר בן ארצי או עברי לידר? עברי לידר מוקי או ארקדי דוכין? מוקי דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאל סלומון שלום חנוך או אביב גפן? אביב גפן
העדפות- זמרות:
רוני דואני או גולייטה? נראה לי ג'ולייטה שירי מימון או מאיה בוסקילה? שירי מיימון פינק או אבריל לאבין? אבריל לאבין וויטני יוסטון או סלין דיון? סלין דיון בריטני ספירס או ג'סיקה סימפסון? איכס, אבל ג'סיקה למרות שהיא סתומה איימי לי או אלאניס מוריסט? איימי לי אלאניס מוריסט או קורטני לאב? אלאניס מוריסט אורית שחף או דנה ברגר? אורית שחף שרית חדד או אורית שחף? אורית שחף בתי או שילה פרבר? שילה פרבר שילה פרבר או אורית שחף? אורית שחף
העדפות- להקות:
באסטד או גוד שארלוט? גוד שרלוט בקסטריט בויז או אנסינק? בקסטריט בויז ווסטלייף או בלו? ווסטלייף גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? אטומיק קיטן מטאליקה או גאנס אנד רוזס? מטאליקה נירוונה או פרל ג'אם? נירוונה יו2 או אירוסמית? אירוסמית הדג נחש או כלא 6? הדג נחש נו דאוט או מארון 5? נו דאוט הביטלס או רולינג סטון? הביטלס לד זפלין או פינק פלויד? פינק פלויד טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? טייק דאת בלינק 182 או גרין דיי? בלינק רד הוט צ'ילי פפרז או הפו פייטרס? רד הוט אוונסנס או גארבג'? אוונסנס אר.אי .אם או טרוויס? טרוויס אלג'יר או היהודים? היהודים היהודים או התעויוט? היהודים כנסיית השכל או אלג'יר? כנסיית השכל
ואחרון:
רוק-בנים\\בנות: בנים פופ-בנים\\בנות: בנים אלקטרוני-בנים \\בנות: בנים היפ הופ-בנים \\בנות: בנים ראפ-בנים\\בנות: בנים מזרחי-בנים\\בנות: בנות ח"ח על השאלון המושקע
 
למעלה