אמונה ומדע

פולספגן

New member
אל תהיה כ"כ ../images/Emo122.gif

תתנחם שעד החתונה זה יעבור ... (או שלא
)
 

מנווה

New member
אני אולי מפספס פה את הפאנצ'

אבל הוא לא הפגין שום חוסר ידע. להגיד "קראי את הודעותיי הקודמות ע"מ להבין" או להפסיק דיון עם אדם זה לא חוסר ידע. ולמען האמת זה מוציא אותך באור מאוד מאוד רע שאת מקשרת בלי סוף לדיון ע"מ לחגוג על "חוסר הידע" של משתמש אנונימי כזה או אחר ש"חוסר הידע" ה"מופגן" שם זה בסה"כ אמרה שלו ש"תקראי את הודעותיי הקודמות". אמנם אני לא בידיוק בגיל שאני יכול להגיד לאנשים "תתבגרו",אבל אני מציע לך להפסיק להתנהג כמו ילדה מכיוון שכרגע לפחות מבחינתי כל הודעה כזאת שלך פשוט הופכת אותך לטרולית,וחבל,כי שמתי לב מכל מיני הודעות שלך שיש לך מה לחלוק ושאפשר לנהל איתך דיון.
 

פולספגן

New member
תכנס לקישורים שם יש דיון על הנושאים ושפוט

בעצמך. (הקישורים שבתוך הקישורים שמובילים לדיון המקור בקומונה)
 

deathcaster

New member
תהיי בטוחה

שהוא עשה זאת לפני שהוא כתב את ההודעה שלו... ודורון, אני מניח שאתה קורא את ההודעה) אתה בהחלט במעמד שאתה יכול להגיד לאנשים "תתבגרו" בגרות של אדם נמדדת במעשיו והתנהגותו ולא בכמה זמן עבר מאז גח מרחם אימו.
 

פולספגן

New member
לפי תוכן ההודעה הוא עצר בפורום ולא נכנס

לקישורים, כי אחרת היה רואה את דיון המקור.
 

פולספגן

New member
ו...?

אגב, לא למדת את הלקח ושוב נדחפת למקום שאתה לא שייך לו. כ"כ נעים לך להיות
 

deathcaster

New member
בינתיים בכל דיון כאן

למעט הדיון שאת פתחת עם החלב..... זו את שנדחפת (אגב... לא זכור לי שהיו כאן הפקעות אדמה... אז לא נראה לי שהפורום או חלק ממנו "שייך" למישהו) די, את מביכה את עצמך, כדאי לגלות קצת בגרות לשם שינוי
 

פולספגן

New member
מותר להדחף לדיונים מקצועיים, אך לא לדיונים

על בסיס אישי שאגב מקומם במסרים ולא ע"ג הפורום. אקדים אותך ואענה לך על השאלה שתשאל "אז, למה את לא עושה את זה?", כי אני משיבה למי שעושה את זה. אם תראה בכל תגובותיי, אני תמיד משיבה עניינית, גם אם היה לי "היסטוריה" עם הגולש בעבר (ראה לדוגמא את התת דיון שלי עם השבלול בשרשור הזה), אך אם הוא (zlp או בכינויו תינוקי
) יורד לפסים אישיים, אני צריכה להתאים את עצמי לרמתו, כפי שהתאמתי את עצמי לרמתך
 

deathcaster

New member
המממ...

"אקדים אותך ואענה לך על השאלה שתשאל "אז, למה את לא עושה את זה?", כי אני משיבה למי שעושה את זה" אז אני חוזר לאור הדברים שרשמת, כששאלתי את נעמה מאיזו קומונה היא מכירה אותי: א. מדוע התערבת? הרי השאלה לא הייתה מקצועית (ובינינו גם הדיון לא) ב. מדוע השבת בצורה שהשבת? הרי יכול לכתוב "מקומונת ניו אייג'" וגם כך כולם היו מבינים. זו לא הייתה תגובה עניינית, ולא התאמת את רמתך לרמתי כי אם אני הנמכתי את רמתי לרמתך והלכה והדרדרה לצערי ולצער שאר הפורום. אז בבקשה קצת יושר עצמי.
 

פולספגן

New member
זה גבולי

א. השבתי לך על שאלתך והשבתי עניינית (למרות שאי אפשר להגיד שהייתי בסדר לחלוטין, כי כפי שכתבת עקצתי ביודעין
) ולא בפן אישי וכפי שהדגשתי באחת מתגובותיי הקודמות לא קשרתי קישור לדיון ולכן סביר להניח שרק אתה ותינוקי תדעו על מה מדובר ואולי עוד גולש או שניים. ב. לא כולם מכירים את הקומונה וגם לא מעניינת אותם הקומונה. ואגב, אתה ממשיך עם רמה נמוכה, כמו ששמתי לב שאתה עונה ברוב תגובותך לכולם בנוסח "המממ... "
ממש לא מתאים לכאן
אלא לשיח ילדים ואולי בני טפש עשרה.
 

deathcaster

New member
כעת את מחלקת לעצמך ציונים?

גבולי? גבולי זה מספיק בקושי, תשאפי ליותר. אחרת מתייחסים אלייך וגם לתגובותייך הענייניות בהתאם. א. אבל לא ביקשתי ממך להשיב על שאלתי וגם לא ענית עניינית, אמרת בעצמך שלא צריך להידחף, אז "נאה דורש נאה מקיים". ב. אם לא מעניינת אותם הקומונה, מדוע הגבת בכלל? "המממ" זו אינה רמה נמוכה, אינני מייחס חשיבות למה שנכתב בכותרת, כי צריך להסתכל בתוך הקנקן ולא עליו, זה לא ילדותי רק בגלל שאת החלטת שזה ילדותי, אם לא שמת לב, דעתך אינה קובעת כאן דבר (כשם שדעתי אינה קובעת) ודעתך על מה שאני כותב בכותרות הודעותיי היא שוב, AD PERSONEM, מי שקטנוני כאן זו את ואת נותנת לכך גושפנקא בסעיף א'.
 

פולספגן

New member
כדאי גם לך לחלק לעצמך ציונים, אלא אם כן אתה

חושב שאתה מושלם ואתה לא
(כמובן שגם אני לא
) א. בהחלט עניינית, כי עובדה שאחרי תגובתי הבנת על איזו קומונה מדובר. ב. הגבת בשבילך בשביל לקצר תהליכים, שחלילה לא תצטרך להמתין למענה
אני הרבה פעמים מחליטה אם לפתוח תגובה או לא לפתוח ע"פ הכותרת של התגובה, כי מה לעשות אתה לא עיתונאי ולכן הכותרת בהחלט משחקת כאן תפקיד, כי היא בעצם הנושא של תגובתך.
 

deathcaster

New member
תגובה

אז מעתה אל תשפטי על בסיס הכותרת של הודעותיי לאחר שאת יודעת שאני לא מייחס להן חשיבות, הכותרת משחקת תפקיד לדעתך, לדעתי לא. ב. אז להבא תני לי להמתין בסבלנות א. שוב, הייתי מבין גם אחרת, את יודעת זאת וחבל שאני צריך להטיף לך מוסר.
 

פולספגן

New member
כלומר אתה לא מוכן לקבל את זה כבקורת בונה?

(אני כן לקחתי את דבריך כבקורת בונה)
 

מנווה

New member
את התגובה שלי כתבתי אחרי שנכנסתי

לקישור בתוך הקומונה. באמת שלא הבנתי מה הסיפור הגדול. סה"כ כתב לך "תמצאי בעצמך,הסברתי על הנושא בהודעותי הקודמות".
 
למעלה