אמנם הפורום עוסק בבאפי

אשמה

New member
שלום שלום

אני בשוק שלא גיליתי על הפורום הזה עוד קודם... בכל מקרה, אני שירי, בת 17 בעוד שבוע מהרצליה מכורה לבאפי. אני יודעת שכשכולם כותבים את זה זה מאבד משמעות אבל ככה זה. אני מכירה את התוכנית הזאת מהיום שבו היא התחילה בארה"ב כי במקרה ראיתי פרק כשהייתי בחו"ל. מאז אני מכורה. לא עובר יום בלי שאני רואה פרק (גם זה נדוש, אבל נכון). יש לי את כל העונות מוקלטות ואת החמישית על דיסקים... יש לי מעל 4000 תמונות ואני מטורפת על שרה - אין כמו שרה... אני גם אוהבת את Dawn (אי אפשר לכתוב את השם שלה בעיברית - זה הורס). חוצמזה אני מתעבת את ריילי - ניסיתי לאהוב אותו אבל זה פשוט בלתי אפשרי. אני ממש שמחה להיות כאן, יש לי כל כך הרבה מה לכתוב:) תשמעו ממני הרבה...:)))))))))
 
ברוכים הבאים

הפורום חדש יחסית, ולכן לא הכרת אותו כנראה. אבל יש אנשים שלא ראו עדיין את העונה הרביעית והחמישית, ולכן כל מידע מהעונות האלה נחשב כספויילר כך שאם את רוצה לדבר עליהם תודיעי קודם ספויילר עם כמה שורות רווח ואז תכתבי. tnx ואל.
 
אולי אנחנו תאומות? ../images/Emo13.gif

ברוכה הבאה. באמת אין כמו שרה! ואני מצטרפת למועדון שונאי ריילי.
 
יש מועדון?

Im in! ניסיתי לחבב אותו, ולשווא. הוא פשוט נחמד מדי וחסר אפלות ומיסתורין כמו אנג´ל. ואל.
 
מסכימה! (ספוילרס מעונה 4-5)

בעונה הרביעית, בהתחלה יותר נכון (בסביבות הפרקים Hush, Something Blue וכו´) ממש אהבתי אותו. חשבתי שהוא ובאפי נורא מתאימים וטוב שהם יהיו ביחד. אבל אז קלטתי איזה זוג, חסר ניגודים כמעט (בניגוד לאנג´ל) והרי ניגודים נמשכים, חסר בעיות רציניות (בניגוד לאנג´ל), חסר מסתוריות (בניגוד לאנג´ל) וחסר זוגיות סטייל באפי-אנג´ל! בעונה ה5 כבר חטפתי עליו עצבים, "למה לא התקשרת אלי כשאמא שלך בבית חולים". כשהוא אמר את זה, כמעט שברתי את מסך המחשב שלי. ואז כשהוא נתן לערפדים למצוץ לו את הדם (כדי להרגיש איך באפי הרגישה כשאנג´ל ודרקולה שתו אותה). בקיצור I don´t like him at all! בפרק כשהוא עזב, בעונה ה5 הייתי נורא עצובה, אבל לא בגללו, אלא בגלל באפי. אם היא עצובה אז גם אני... לא ניתן לשליטתי.
 

אשמה

New member
הכל אפשרי:))))

אני כל כך שמחה שאנחנו מסכימות בכלל, כל הפורום הזה מלא באנשים שאוהבים את באפי... זה עושה לי כל כך טוב לדעת שיש אנשים כאלה בארץ ושיש לי קשר איתם
 
ריילי, המפלצת אוכלת הגבינה!

אני שונאת אותו! שונאאאאאאאאאאאאת אותו! אני מתה כבר שיחזור לאייווה ויניח לבאפוש לנפשה, היא לא ראויה לו, היא ראויה לגבר אמיתי כמו ספייק!!!
חולת נפש
 
אוף.. הוא פשוט מושלם ונוח מדי..

והכי אידיוטי: ספויילר לעונה חמישית זה שהיא לא אוהבת אותו והוא יודע את זה והוא עדיין נשאר איתה.. (יש לי את העונה החמישית על דיסקים אבל ראיתי פחות או יותר עד הפרק הרביעי בינתיים) ואל.
 

אשמה

New member
על ריילי (ספויילרים עונה 5)

הוא פשוט קרציה. הוא רכושני וקנאי והוא שבר לה את הלב... אני לא יכולה להבין את זה... לא ברור לי איך בנאדם רוצה יותר מהכל. אי אפשר לרצות אותו והוא לא מבין שהוא לא יכול לשנות אותה, הוא צריך לקבל אותה כמו שהיא... אני חושבת שמי שכן השתנה לטובה והתגבר על המון קטעים ילדותיים לאורך כל העונות זה זאנדר! כל הכבוד לך יקירי היקר - תמשיך ככה!
 
הוא קרצייה והוא לא יפה בכלל,

הוא דומה לנמיה, אבל לא מהסוג החמוד מהסוד המוכה קרציות ופרעושים! אוף טופ´יק, היית נוהגת לכתוב בפורם IOL בעבר?
חולת נפש
 

אשמה

New member
אין ספק שאת צודקת

באמת שניסיתי למצוא בו צדדים חיוביים אבל זה פשוט לא עובד... ובקשר לפורום של IOL - לא, לא כתבתי שם, למה?
 
כי גם אני הייתי כותבת שם.

כתבת בפורום נוער? אם כן את חייבת לזכור אותי... אני הייתי ונשארתי ניקול.
חולת נפש
 
כי אם אני לא טועה

אני זוכרת את ההודעה הראשונה שלך, אמרת שאת אוהבת לרקוד ואוהבת את ג´ניפר לופז.. ואת בת..14 עכשיו? ואל.
 
למעלה