אמסטרדם- עזרה במלונות ובילוי

  • פותח הנושא o-p
  • פורסם בתאריך

o-p

New member
אמסטרדם- עזרה במלונות ובילוי

היי, אני אמורה לטוס עם חברה לאמסטרדם שבוע הבא. למישהו יש רעיונות למלון לא יקר אבל גם לא באיזה חור עם אנשים מפחידים? שמעתי על flying pig מישהו מכיר? חוץ מזה אנחנו גם זקוקות נואשות להמלצות למקומות בילוי (שוב - בלי אנשים מפחידים ומסוכנים.....) שמכניסים אליהם מגיל 18. מקווה שמישהו יוכל לעזור לנו.
 

lady_anne

New member
באמסטרדם נורא לא מפחיד

לגבי מלון הבנתי שהרמברנדט טוב, אך מאחר ולא שהיתי בו אישית אינני יכולה להמליץ. לגבי מקומות בילוי אני לא חושבת שצריך המלצה ספציפית (את המילקיוויי והאודאון כולם מכירים) ואין מה לחשוש. הסלקציה לא אימתנית כמו בארץ אבל מצד שני מרבית האנשים נחמדים מאד ואין אוירה של אלימות. מספיק שתטיילו באיזור הליידספליין והרמברנדטפליין (שני הככרות המרכזיים באמסטרדם) ותראו לאן אנשים נוהרים. הכלל החשוב ביותר הוא, כרגיל, לשים לב למתרחש מסביב ולסמוך על תחושות בטן מחד גיסא, ולא להסתובב בביקיני בסימטאות אפלות מאידך גיסא. עם שכל ישר ורגישות אין בעיה להסתדר ואמסטרדם מקסימה. תהנו.
 

o-p

New member
תודה, עוד שאלה

תודה, יש לך או למישהו אחר מושג אם יוצאים שם בשעות כמו פה או מוקדם יותר?
 

lady_anne

New member
בוקר טוב O-P ../images/Emo20.gif

כמו פה, כלומר חצות וצפונה ובעיקר בסופי שבוע, אבל גם באמצע השבוע יש מה לעשות. אני אישית אוהבת את רובע החלונות האדומים כי שם תמיד יש אקשן ואנשים ושמח. תבלו ותהנו.
 
למעלה