"אמרו לה 'תראי, את חושבת אחרת..' "

"אמרו לה 'תראי, את חושבת אחרת..' " ../images/Emo53.gif

שלום.. נגיד ושמי הוא א', כן נשמע קצת כמו אחת המתלוננות בממשלה..לא חשוב. כל חיי היה לי רצון עז שיהיו לי המון חברים ולפעמים היו תקופות שבאמת הרגשתי ככה רק שהתברר שהיו לי 1-2 חברים באמת אמיתיים. במהלך החיים למדתי והבנתי שזה מה שצריך להיות בחיים, 1-2 חברות מאוד טובות וזה מה יש לי, חברה יחידה מאוד טובה. ואני מאושרת איתה. אך הבעיה שלי מתבטאת בתקשור עם אנשים, זאת אומרת לא בהכרח חברים (הרי על חברים אי אפשר לקבוע מראש או להצהיר שהם ככה וככה אלייך) פשוט על אנשים שמתחלפים במהלך חיי, בעבודה..בלימודים..וכו'. יש את קשר הידידות, אך מה לעשות כשאני רוצה יותר מזה? חשבתי כבר על כל הדרכים, מאז שאני זוכרת את עצמי.. קרוב ל20 שנה. בתחילת/אמצע/סוף יום של פעילות חברתית כזאת או אחרת אני מוצאת את עצמי לבד, בלב. שהאנשים האלו לא שומרים איתי על קקשר ומבטאים נחמדות ביוצא מן הפעילות הסטנדרטית, הם למעשה להבדיל ממני לא רוצים לטפח איתי את הקשר מחוץ! באמת שניסית את כל השיטות, למשוך תשומת לב, שיאהבו אותי וירצו להיות חברים שלי באותו מטבע.. אך לא. זה לא קורה. בהמון שלבים חשבתי לעצמי שזה סתם "בול-שיט" ולא, אני לא צריכה להתעסק בחברים.. כי אם קורה אז קורה, אבל איך שהוא זה עדיין מפריע לי והרגשתי שאני צריכה לפנות לעזרה! (בהתחשב שפניתי להמון פורומים בעברי, וכנראה שלא התקבלה שום תועלת למרות מאמציי הרבים). לפעמים אני פשוט חושבת שאני לא מבינה דברים מסויימים בחיים, אולי היה אמור לפעול אחרת, אולי אני פרנואידית או סתם נטייה לחשוב על דברים לא עיקריים כמו אלו. אני כל הזמן חושבת על זה, גם אם אני לא רוצה..זה קשה! תודה, לכל מי שיוכל לעזור לילדה מבולבלת שכמוני. באמת תודה!
 

לנושנוש

New member
רציתי לישאול...

" באמת שניסית את כל השיטות, למשוך תשומת לב, שיאהבו אותי וירצו להיות חברים שלי באותו מטבע.". מה זה אומר בדיוק? פרטי בבקשה. ספרי עוד על השיטות שלך ליצור ולישמור קשרים עם אנשים. אני אנסה להבין אותך ולעזור, אבל יכול להיות שאין מנוס מעזרה מיקצועית יותר שם תוכלי לשבת אחד לאחד עם פסיכולוג או מדריך ולספר את כל הפרטים. בטיפול פרטני גם יוכלו לישאול אותך את כל השאלות שאולי לא שאלת את עצמך. טוב, בואי תנסי פה... תני פרטים.
 

beinglove

New member
א המאוכזבת..תראי

חברים מתוך מקום של ריצוי ורצון לקבלת אהבה זה בסדרת חצי עולם פועל כך , אבל זה בהחלט לא מספק וברוך השם לא נמשך לעד. גם לי היום אין הרבה מאוד חברים. ומצד שני מחוברת כל כך להרבה אנשים טובים שנקרים בדרכי. חברים ממש טובים שנמצאים לצידך ללא תנאי זה בהחלט מבורך ולעיתים נדיר. ברגע שתעבדי עם השיפוטיות שלך כלפי עצמך תקבלי את עצמך את האיכויות שלך תמשכי אל תוך חייך יותר ויותר אנשים לא שיפוטיים, שאיתם תרגישי בבית. ומדוע בכלל אנחנו צריכים להרגיש ביטחון בקשר? ומה זה בכלל קשר? אני מקווה שזה אנשים שרוצים לתקשר לתת לקבל מבלי לקשור אחד את השני, אני מאמינה שיש לך חברים ואת יכולה ליצור קשרים יותר עמוקים אליהם את משוועת מתוך התכווננות למה את לא רוצה יותר בחיים שלך ומה את מזמנת לך תקדישי לזה מעט זמן וחיבור של הלב והיקום יענה לך. בברכות אור, אהבה ואמץ ממני אלייך.
 

T u l l a

New member
ילדה יפה...

תופעת הזאב הבודד קיימת בכולנו. אחרי הכל, גם אם נקיף את עצמנו במליון חברים בסופו של דבר יש לנו רק אותנו. אני, בתור אדם (שבלי שחצנות) מעיד על עצמו כאדם חברותי מאוד עדין יש קטעים שאני יושבת ו"מסתכלת על המתרחש מהצד". מצד שני, קבלי את זה באהבה, אל תנסי להיות ליד אף אחד, ובשביל אף אחד, מה שאת לא. אולי בשניה שתתחילי להרגיש נוח עם עצמך הדברים ישתנו.... מאחלת לך את כל ההצלחה בעולם טולה
 
למעלה