אן-מארי דויד

אן-מארי דויד

קודם כל שלום לכולם,הייתי המום כשעברתי על רשימת הפורומים פה בתפוז וראיתי שבין הפורומים יש גם פורום אירוויזיון,הייתי בטוח שאני היחידי שעוד נשאר פה בארץ שמתעניין בדבר הזה. ולענייננו-סרקתי את הרשת לאורכה ולרוחבה,אבל אני לא מצליח למצוא שום פיסת מידע על הזמרת הנפלאה אן מארי דויד,שיצגה את לוקסמבורג ב73´ ואת צרפת ב79´. אם מישהו מכם יודע על איזשהו אתר שבו אני יכול למצוא איזושהי ביוגרפיה שלה או כל חומר רקע אחר,או שיכול להגיד לי איפה אפשר למצוא שירים שלה מלבד TU TE RECONNAÎTRAS ו-JE SUIS L´ENFANT-SOLEIL תודה מראש.
 

איליה.

New member
ברוך הבא!

נתחיל מהסוף, כי זה הכי פשוט. שירים שלה (או כל דבר אחר שמעניין אותך) תוכל למצוא כאן: www.audiogalaxy.com - זאת תוכנת ה-file sharing הכי טובה בין השאר לענייני אירוויזיון, אפשר למצוא בה הכל. אם יהיו לך שאלות בקשר לזה, אל תהסס. לגבי מידע על Anne-Marie David. תנסה כאן: http://members.fortunecity.com/escol2000 זה אתר שעוסק בשירים חדשים של זמרים שהופיעו באירוויזיון. אמנם לא מצאתי בחדשות של האתר את Anne-Marie, אבל אולי תשלח אימייל ל-webmaster. אני די בטוח שהוא יוכל לעזור לך, כי הוא ממש עוקב. ובקשר להיותך המשוגע היחיד - הו כמה שאתה טועה! קהילת האירוויזיון בארץ פורחת ומשגשגת... כמו בשאר מדינות אירופה. ושיגידו מה שיגידו, אבל יש הרבה חובבי אירוויזיון בכל מדינה, ובכל הצ´טים והפורומים תמיד אפשר לפגוש ישראלים.
איליה.
 

Yaniv-DC

New member
בוודאי שאתה לא היחיד...

אבל אני חייב להודות שגם אני נדהמתי מכמות ההודעות שעוברות פה, ועוד כל כך הרבה לפני התחרות... וזה נורא כיף
אז ברוך הבא, תהנה, תכתוב הרבה, ואיליה - את הישראלים שאתה רואה בצ´טים ופורומים בינ"ל עשה לנו טובה... זרוק איזו מילה אחת או שתיים על הפורום
פרסומת זולה... ובאופן כללי - אם לא שמתם לב, בזכותכם, רק עלינו לאוויר וכבר הפורום נכלל ברשימת הפורומים המומלצים
יניב.
 

איליה.

New member
ודאי ודאי

אני עושה יחסי ציבור
ועכשיו שאני יודע שאתה אוהב אותי
אז יש לי גם סיבה טובה.
 
למעלה