אני בבעיה , עזרה דחוף !

מלאכית65

New member
אני בבעיה , עזרה דחוף !

יש מישהו שאני בקטע איתו וזה ואני תמיד הולכת אליו בערב או בלילה עם חברה שלי והוא מביא עוד כמה חברים ויושבים אצלו כולם , אנחנו בד"כ יושבים מהשעות בלילה עד השעות בבוקר , אני תמיד אומרת לאמא שלי שאני הולכת לישון אצל חברה ולא יוצאת כי אחרי זה היא לא הייתה נותנת לי לצאת בכלל .. ויש לי אח גדול שמכיר כמעט את כולם בעיר שלי והרבה אוהבים אותו וזה בקיצור הילדים שאני יוצאת איתם נמצאים איתו בבצפר והוא מכיר אותם והם די מופרעים אז אני יודעת שאם אח שלי יודע שאני יוצאת איתם הוא התעצבן עליי .. עכשיו דיברתי עם חברה שלי בטלפון והזכרתי אותם מלא ואת השמות שלהם והזכרתי גם את זה שאני אוהבת ושאני מתנשקת איתו וכאלה הדלת הייתה סגורה והוא עמד מאחורי הדלת ושמע את כל השיחה ולא ידעתי מזה שסיימתי לדבר בטלפון אז אח שלי פתח את הדלת ואמר שמעתי את כל השיחה וכל מי שהזכרת יקבלו ממני מכות (חח כן הוא ערס =/ ) בקיצור מזה לא נעים לי שהוא ילך להביא להם מכות כי הם לא עשו שום דבר רע או משהו כזה וזה פדיחות רצח הם ישנאו אותי אחרי זה ! מה אני עושה ? מקווה שהבנתם את מה שרשמתי
 

Pancreas1

New member
שלום../images/Emo13.gif

לא כ"כ הבנתי את החלק הראשון של ההודעה... אבל את הקטע של אחיך הבנתי טוב מאוד. נסי ליישב את העניין עם אחיך... תגידי לו שאת החברים שלך את בוחרת ולא הוא, וכשתצטרכי ייעוץ או משו את יודעת שאת יכולה לפנות אליו.... תגידי לו גם שמה שהוא עשה(צוטט לשיחה פרטית שלך) היה לא בסדר, ואת רוצה לשמור על הפרטיות שלך. אשמח לייעץ בכל בעייה נוספת שתצוץ.
 

second place

New member
.....

דברי עם אח שלך ותגידי לו שאין לו זכות להתערב בחיים שלך בצורה כל כך מוגזמת ובטח שאין לו שום זכות להרביץ למשהו. אחרי שאת מאיימת על אח שלך שלא תדברי איתו כל החיים שלך אם הוא לא יפסיק עם הגישה האלימה שלו, נסי טוב טוב לחושב אם באמת כדאי לך להסתובב עם אנשים שאח שלך חושב בכזאת נחרצות שעדיף לך להתרחק מהם, בסופו של דבר, הוא רק רוצה בטובתך.
 
למעלה