אני בהחלט לא לסבית אבל יש לי שאלה|

v admin1

New member
אני בהחלט לא לסבית אבל יש לי שאלה|

אני לא לסבית אבל יש לי שאלה שאולי אתן הלסביות תכלו לענות עלךייה הייתה לי פעם חברה שתמיד הסתובבנו יחד אנשים תמיד חשבו שאנחנו זוג לסביות וזה לא שנגענו אחד בשניה או משהו כזה פשוט דיברנו או הלכנו לא משהו שמשדר לסביות המטריד זה שזה לא כמה אנשים פשוט כולם חשבו את זה אפילו אנשים שאנחנו לא מכירות האם זה מצביע על משהו על הקשר החבורתי בלד שהיה לנו או משהו כזה ? יש לציין שאותה חברה גם לא הייתה לסבית ( היא ואני לא חושבת ככה אלא שנינו היינו אם חבר אבל אמרו לשתינו את זה הרבה אנשים )
 

טל קר

New member
שני חלקים לתשובה שלי.

הראשון - "האם זה מצביע על משהו על הקשר החברותי בלבד שהיה לנו או משהו כזה?" אני חושבת שמי שאמור לדעת טוב יותר מה היה ביניכן זה אתן, לא הסביבה. איך משהו שהסביבה חושבת יכול להצביע משהו על הקשר ביניכן? השני - שני ניחושים שלי. א. אולי בגלל שיצרתן סוג של בועה שלא הצריך אנשים אחרים? כלומר לא הלכתן כשעיניכן משוטטות להזדמנות הראשונה של למצוא גבר? כלומר כשהייתן הספקתן אחת לשניה, וזה הפגין החוצה סוג של שלמות. ב. אולי זה קשור לסטריאוטיפ של החושבים כך? כלומר ששתיכן נראיתן על פי איזה סטריאוטיפ שיש להן בנוגע ללסביות (שיער קצר/ בוצ'-פם וכו')?
 

לי כהן

New member
סטראוטיפ???

כמה בחורות לסביות עם שיער קצר ישנן?? וכמה בחורות לסביות עם שיער "רגיל" ישנן?? לא מדובר בכלל בסטראוטיפים. וכפי שכבר טענתי בעבר....ניתן לזהות לסביות כפי שניתן לזהות הומואים.
 

טל קר

New member
לא יודעת, כמה מהן ספרת?

אני אישית מכירה היטב חמש לסביות ושתי ביסקסואליות, ולכולן יש שיער יותר ארוך משלי. המ, כשאני חושבת על זה, אין לי אפילו חברה לסבית אחת עם שיער קצר, זה אמור לומר משהו עליהן או עלי? P: יש לך הטיה סטטיסטית מבחינת 'זיהוי'. הרי עוברים לידך גייז ולסביות רבים שאת לא מזהה. הרי לא זיהית אותם, ולכן הם לא נכנסו לך לחישובים של כמה את מצליחה לזהות וכמה את לא. לא פלא אם כך שבאופן מוטה את מגיעה ל"אחוזים גבוהים של הצלחה בזיהוי".
 

v admin1

New member
טל : אולי את צודקת זה נשמע הגיוני

ייתכן ואת צודקת זה דווקא נשמע די הגיוני
 
למעלה