אני בטוחה שזה שאלה שכבר נשאלה פה

Shenizel

New member
אני בטוחה שזה שאלה שכבר נשאלה פה

אני רוצה .. לספר לאמא שלי על נטיותי המיניות כי התחיל לי קשר עם מישהי.. שהיא גרה נורא רחוק(אחרי חיפה) ו...... נראה לי שזה יוכל לעזור הבעיה שזה מנוגד לכל מה שאני מאמינה בו אני מאמינה שאין דבר כזה ארון! ממש אין דבר כזה .. שאני לא צריכה לצאת מכלום! כי זאת אני! אני נשארת אני! אז למה להכניס חלק ממני לארון? מה אני צריכה להסתיר פה בדיוק? זה לא עניינם מה אני רוצה לאהוב?לא? אז זה כל מה שאני מאמינה בו שאין ארון אבל אני יודעת בעצם שאם היא תיגש אלי ותשאל אותי.. אני אענה בשלילה.. למה לי לענות בשלילה.? זה לא דבר רע? זה לא משהו שאני אמורה להסתיר,כי זה נורמלי לגמרי.. ? אני יודעת! אין דבר כזה נורמלי זה כל אחד והנורמלי שלו אני יודעת שלדעתה זה לא נורמלי! אני רוצה לספר לה עכשיו בגלל הקשר שלי עם ההיא לא שום סיבה אחרת לפחות שתבין למה אני רוצה ליסוע כל כך רחוק כי אז אולי היא לא תרשה לי אבל בעצם,אם אני אגיד לה.. אולי היא תאסור עלי ללכת? מה אתה הייתם עושים? מה אתם חושבים? אני אשמח לשמוע עצות ממכם ! מאוד אשמח! אה.ה. וקוראים לי הדר,ואני בת 15.5 (כן אני מציינת את החצי 6 חודשים זה המון זמן!!) מת"א.. וזהו.. הצגתי את עצמי בפניכם תודה מראש לעונים והקוראים שלא ידעו מה להגיב למיניהם
 

marik

New member
../images/Emo24.gif

אני רק רוצה להזכיר לך שאנשים מגיבים לך להודעה. אנשים עם חיים נוספים מלבד הפורום. ולעיתים התגובה מתעכבת, ולוקח לה קצת יותר משעתיים להגיע.... אז התאזרי בסבלנות... אני מבטיח לך שתמיד יתקבלו תגובות ולא ישאר כאן אף אחד מקופח! פשוט לוקח קצת זמן... (לרוב למעלה משעתיים) סבבה מותק
??
 
הנה קצת תשומת ../images/Emo23.gif :

האמת היא שאני לא בדיוק יודעת מה לאמר לך.. גיל 15.5 הוא גיל מסובך: את עדיין קטינה, ויש לזה כמה משמעויות: א. את עדיין ברשות אימך - והיא בהחלט עשויה לא להרשות לך... ב. היא עדיין חייבת אחריות עלייך (אמא), ולכן היא קרוב לוודאי תרגיש חייבת לממש את סעיף א'. מאידך, להכניס שקרים הביתה זה דבר ממש לא טוב. בת כמה החברה שלך?
 

Shenizel

New member
מצטערת על קוצר הסבלנות

לא יפה מצידי אממ... חברה שלי בת 15.5......... בגיל שלי .. ד"א.. אני דוקרת האשכוליות.. דברתי איתך בעבר..
 
היי דוקרת ../images/Emo13.gif

זוכרת אותך בהחלט
בהחלט די בעייתי המצב. לא רק בגלל שמדובר בשתי בנות... אינני יודעת מה אעשה, אם בגיל 15.5 יבוא אליי אחד מילדיי ויאמר: יש לי רומאן, רחוק מהבית. בכל מקרה אני חושבת שאדאג.
 
אממ.. דוקא רומן?

אפילו נשיקה ביננו לא התבצעה רק מילות אהבה.. ואם אחד הילדים פונה אליך "אמא,יש לי נטייה מינית לבנות,ויש לי מישהי שאני אוהבת,היא גרה רחוק מהבית," גם אז את תדאגי?
 
קודם כל - אני תמיד אדאג...

(זה משו שאם הייתי יודעת עליו לפני כמה שנים - אולי לא היו לי ילדים... הדאגה הקבועה הזו.) אז בטח: כל התאהבות היא סיכוי ללב שבור, וזה משו שמדאיג אמהות. ונסיעות ברחבי הארץ - מדאיג מאד. וזה עוד לפני העובדה שמדובר באהבה לסבית. איך נראה לך שאמא שלך תגיב עד כאן?
 
למעלה