אני בעד סגירת הפורום

OmerBB

New member
אני בעד סגירת הפורום

בוא כולנו ניהיה פציפיסטים וניתן למחבלים לטווח בנו כמו בשואה
 
עומר-

אתה יכול לא להסכים איתם, כמו רוב האנשים במדינה שמזדעזעים מכאלו מחשבות, אבל צריך לתת לאנשים האלו זכות דיבור!! (בכל זאת אנחנו מדינה דמוקרטית)
 

sometimes953

New member
הפעם לא מסכים...

מקום שנתמכים בו ערכים של שקר, אגואיסטיות ועברה על החוק, הוא לא מקום שמגיע לו זכות דיבור. אני לא מכליל פה את כל הפציפיסטים, אבל אתם לא יכולים להתווכח עם העובדה שרוב האנשים שעושים את זה אלה כאלה שרוצים להתחמק מהצבא שלא מהסיבות האלה, אבל מנצלים את ההזדמנות לברוח משם ככה. כמו שלא היו נותנים פורום לגזעני, או לגנבי מכוניות ככה אין סיבה לפורום כזה. לדעתי.
 
אומנם יש פה איזשהי עברה על החוק

אבל אני כרגע מסתכלת על הפורום הזה כבמה לדיונים על כן/לא להתגייס מהסיבה הפציפיסטית. יש לאנשים האלו זכות להביע את דעתם, כמו שלי יש זכות. במידה ומסבירים פה איך להשתמט, ואיך לעבור על החוק- אז יש לי בעיה מאוד גדולה. עד עכשיו אני לא נתקלתי בהודעות שכאלו, ולכן אני חושבת שבינתיים הפורום הזה לגיטימי.
 

ofir123456

New member
תומך ../images/Emo45.gif

אני בעד חופש הביטוי אבל פורום שנותן לינקים למאמרים על איך לשחק אותה מול הקב"ן זה כבר מוגזם... זה פורום משתמטים לא פציפיסטים.... רוב הכותבים כאן הם ילדים קטנים שסתם רוצים לא להתגייס לצה"ל ולא יודעים אפילו מה המושג הזה אומר. בושה!
 
למעלה