אני גם הולך לעשות את הקורס הוא שווה

  • פותח הנושא jbmi
  • פורסם בתאריך

jbmi

New member
אני גם הולך לעשות את הקורס הוא שווה

תראו אני הולך לעשות את הקורס בעוד שבועיים לערך, ואין שום סיכוי עלי אדמות שאני עובר את ה-500 נקודות. אולם רציתי לשאול בכל זאת האם הקורס הזה אפקטיבי מספיק. לטענת המדריכים שבאו אלינו מקידום שטענו שהקורס זול לא מפני שהוא פחות טוב אלא מפני שהוא נערך בביה``ס ויש חסכון בהוצאות פרסום לטענת המדריכים הקורס הוא זהה בטיבו לקורס עליו משלמים אלפי שקלים האם זה נכון? נ.ב. מקרה אישי שקרה לקרובת משפחה שלי: דודה שלי ניגשה לקורס הפסיכומטרי של קידום סיימה אותו לא השקיעה הרבה וקיבלה 575 לאחר מכן עקב אכזבתה הקשה מן הציון ניגשה שוב פעם בפוברואר והפעם קיבלה 678 בהיותי נאיבי שאלתי איך זה יכול להיות? ובכן התשובה שלה הייתה פשוטה שהנגשים בחודש אוקטובר הם תלמידי התיכון והם בד``כ בעלי יותר אינלגנציה משאר האוכלסיה והמוח שלהם יותר טרי ולכן היות והפסיכומטרי גם יחסי הציונים יותר נמוכים אבל בפוברואר ניגשים כל אלה שמלימים פסיכומטרי ומצבם הרבה יותר חלש לכן הציונים יותר גבוהים.
 

one1

New member
הערות

1. דברי המדריכים אינם הבל. אכן, אתה תשלם פחות מכיוון שיש חיסכון בפירסום, וכן הם לא משלמים על מקום הלימודים (בית הספר שלך מקצה להם את מקומות הלימוד) 2. אין זה משנה מתי אתה ניגש לבחינה. גש באוקטובר, במידה והציון לא יתאים לך, גש שוב באפריל (במידה וחשוב לך להיות עתודאי) 3. הקורס של קידום גרוע. אני מציע ללמוד לבד, ולראות בקורס אמצעי שולי בלבד בהצלחה
 

jbmi

New member
השאלה היא אם התשובה שלך אובייקטיבית

תראה אני לא גאון גדול ואני מניח שאני אוכל לחרוש לפסיכומטרי עקב חשיבותו המכרעת אולם איני בטוח אם דעתך אובייקטיבית שאם היא אכן אובייקטיבית, אני איני מבין מדוע הרבה אנשים לא אחד ולא שתיים נזעקים כי הקרוס שעולה כ-5000 ש``ח ומעלה הוא הרבה יותר טוב ומושקע הרבה יותר והתלמידים מקבלים בו ציונים הרבה יותר גבוהים לפי התגובה/ות שקראתי פה להודעתי(וגם בימים האחרונים להודעות של אחרים) כנראה שגם אין תשומת לב רבה לדברים ככה שאני מבין שישנו זלזול בתלמידי התיכון ובהשקעתם לעומת זאת לאלה הניגשים באופן פרטי בהם מושקעים מירב המאמצים. לעניות דעתי הכסף מדבר וזה ברור אומנם התופעה לא נבדקה סטטיסטית ע,י סוציולוגים או לחילופין סוקרים אולם לדעתי אין עשן בלי אש ויש שחר לדברים. :cool: :cool: :cool:.
 

mOOs

New member
טעות

הציונים הם יחסיים ומשתקללים עם ציוני המועדים הקודמים. טענת בת דודתך אינה נכונה בעליל, אין כל חשיבות למועד בו אתה ניגש. מחקרים רבים הראו שיכולת השיפור של קורס הכנה היא בסדר גודל של עד 20 נק`. הנקודות החשובות הן תרגול ומשמעת עצמית. רבים טוענים שהקורס של קידום גרוע אך אין לי ידיעות אישיות בנושא. הקורסים בבתי הספר זולים יותר כי: 1. הקורס קצר יותר (אין שעות רבות של חזרה על מונחים בסיסיים במתמטיקה וכו` ובכלל מסתמכים על ידע קודם באנגלית ובשאר הנושאים). 2. הרשמה מרוכזת של הרבה תלמידים תמיד מורידה את המחיר. 3. הקורס אינו זהה לקורס המקורי מבחינת התכנים ועוד.
 

psymaster

New member
נכון מה שאמרו לך עמיתיי

ציון הבחינה מחושב לא רק ע``פ הנבחנים באותו מועד. לגבי שאלתך האחרת - קורסי התיכון אכן בנויים באותה מתכונת של הקורסים האחרים (מבחינת היקף החומר) והמדריכים אשר מעבירים את החומר הם אותם מדריכים של הקורסים ה``רגילים``. כמובן שמתוקף תפקידי אני ממליץ שתעבור קורס במכון שחר - אך אם אין לך אפשרות מעשית - ואתה מעדיף ללמוד במסגרת מאשר לבד - כל קורס יהיה מספיק - כמובן כתלות בזמן שתשקיע בלימוד עצמי ובהכנת שיעורי בית (כדאי להשקיע הרבה זמן)
 
למעלה