אני הולכת לפגוש את ירמי!!!

Lola 14

New member
אני הולכת לפגוש את ירמי!!! ../images/Emo2.gif

אתם פשוט לא מתארים לעצמכם מה קרה בשעה הקרובה!! אני פשוט לא מאכלת את זה, ואני עדיין בשוק..
אוקיי זה סיפור ממש מורכב, אבל אני אספר לכם אותו (:) זה התחיל לפני חודש-חודשיים בערך כשראיתי פרסומת ל"פרוייקט הגשמת חלומות" בפורום למען הקהילה.. והיה כתוב שם שאם יש לך חלום מיוחד אז תכנס ותרשום.. ובכן, נכנסתי לשם ויצרתי קשר עם המנהלת, וכתבתי לה מסר עם החלום כמו שהיה כתוב לעשות.. חשבתי שאין לי מה להפסיד, וניסיתי. בקיצור, כתבתי לה שהחלום שלי יהיה להפגש עם ירמי קפלן, שהוא הזמן הכי אהוב עליי והייתי כל כך רוצה להפגש איתו ולומר לו עד כמה שהוא מדהים... וסיפרתי לה שהייתי רק בהופעה אחת ובגלל שאני גרה דיי רחוק קצת קשה לי להגיע להופעות.. בקיצור, אז החלומות שלי היו בין החלומות שהיא ניסתה לעזור בהם... אז היא קישרה את החלום לרדיו אחד והיא אמרה שהם יוכלו להגשים לי אותו.. בקיצור, עבר דיי הרבה זמן ולא שמעתי מהם ולא כלום. והייתי בטוחה שכבר שכחו מזה ואין סיכוי שהם יעזרו לי. והיום!! התקשרו אליי פתאום במפתיע. ודיבר איתי בחור מאוד נחמד וכתב לי שהגיעה אליהם ההודעה שלי והוא הקריא אותה, ושאל אותי כל מיני שאלות "למה דווקא ירמי קפלן" ודברים שקשורים אליו.. ופתאום הוא אומר לי לחכות שנייה, ומי עונה לי? ירמי!!!!!
הם העלו אותו לשיחה!
ואוו הייתי בשוק, כל כך התרגשתי.. ישר התחלתי "ואוו! ירמי, זה אתה? אני לא מאמינה!" והוא היה כל כך חמוד ושאל איך זיהיתי אותו ישר, ואמרתי שבגלל הקול..חח והוא ממש דיבר איתי ואמרתי לו כמה שאני מעריכה ואוהבת אותו, והיה פשוט נחמד ומדהים כל כך.. ואז הוא סיפר לי שביום שלישי הקרוב יש לו הופעה בשדרות ואני מוזמנת לשם בכניסה חינם (וירמי הוסיף שאני אפילו אהיה בין רשימת המוזמנים) ואני אראה את ההופעה שלו..
ואחר כך- יש לי פגישה אישית איתו!!!!!!!!1111
ואוו !!
שאני אדבר איתו, ואני מקווה שנוכל אולי אפילו לשיר ביחד.. ואני פשוט לא האמנתי שזה קורה לי, זה היה כל כך מדהים.. ואני לא מעקלת שדיברתי איתו, ואני הולכת לראות אותו אחד על אחד וממש לשאול אותו שאלות. ואוו זה היה שוק מטורף, אני עדיין לא מעקלת את זה..
וכל זה הולך לקרות ביום שלישי הקרוב. ומה שמצחיק זה שהאחראי רדיו דיבר עם ההורים שלי כבר לפני 3 שבועות והם ידעו מזה וזאת הייתה בעצם הפתעה. וכל השיחה שלנו (כולל עם של ירמי ) הייתה מוקלטת וזה הולך להיות במוצ"ש הקרוב ברדיו קליק FM שזה הרדיו שלהם.. אני חושבת שהוא באינטרנט. אז זהו.. אני חושבת שזה הולך להיות מדהים, ואני אכין לירמי שאלות, וכמובן אצלם המון.. ואני בטוחה שיהיה מדהים. זה כל כך חלום.. ואם יהיה משהו שתרצו שאני אשאל אולו אז תאמרו. לילה מדהים לכולכם!
אלה המאושרת..
 

ב ר 3

New member
כיף שמתגשם חלום הא?

ספרי לנו איך הייתה הופעה אחרי... תעשי חיים
 
וואוו.. איזה אדירה את !

ספרי לנו חוויות אחר כך, אהה וגם תצלמי ותעלי לנו תמונות.. והכי הכי הכי חשוב: ת-ה-נ-י-! :) ותגידי לו שאנחנו מרשים לו להכנס לפורום ולהגיב פעם בשנתיים P: אנחנו מבטיחים להיות נחמדים חחחח
 

Gרר

New member
הקלטה של הראיון

ניתן למצוא באתר הרדיו. הלינק מתפרסם בדף הראשי.
 

עדידאס

New member
אלה !

את צודקת הרדיו הוא רדיו אינטרנטי !! את חמודה ! יפה לך שזיהית את ירמי
 
למעלה