אני חושב שזה הזמן להתחיל טיפול

SweetyGirl18

New member
אני חושב שזה הזמן להתחיל טיפול

אחרי שנתיים מאז גילוי ההפרעה, אחרי מנוחה של כמעט שנה, ה - OCD התפרץ שוב והפעם הוא ממש מעייף אותי ומשגע אותי, אני מרגיש שאני מאבד שליטה אני עצבני חסר סבלנות ופוגע בעצמי, וכבר קשה להסתיר את זה. זה הגיע למצב שאפילו בבית של חברה שלי אני לא שולט ב OCD ומסדר ומתחיל לשגע אותי דברים שרק בבית שלי הפריעו. אני מעוניין לקבל ממכם המלצה לטיפול מתאים, פסיכולוגי ואם צריך תרופתי עם המלצה לפסיכולוגים מאזור הצפון (בעדיפות) אני מכרמיאל. תודה לכם, מקווה שתעזרו לי.
 

אמא11

New member
היי סוויטי גירל יקר וערב טוב ../images/Emo140.gif

אני חושבת שכדאי לך לגשת לקב"ן ולהתיעץ איתו. תברר מה האופציות לטיפול במסגרת הצבא. בהצלחה תמי
 

SweetyGirl18

New member
הייתי כבר אצל קב"ן מזמן

ישר מפנה לטיפול תרופתי, אני גם לא סומך על הצבא בעניין, אולי הוא סתם זורק לי תרופות עם תופעות לוואי וכדומה. יש אפשרות לתרופה טבעית? בכל מקרה אני מעוניין לטפל בנושא אצל פסיכולוג אזרחי כדי לקבל טיפול פסיכולוגי ולא רק תרופתי.
 

אמא11

New member
היי סוויטי יקר ../images/Emo140.gif

מבחינת תרופות טבעיות - כותבים כאן הרבה על האומגה 3. אני לקחתי בזמנו וזה לא עזר לי, אבל שלשום הייתי בסופרפארם והתיעצתי עם רוקחת והיתה שם גם נטורופטית, ומסתבר שיש מינון "רגיל" ויש מינון "טיפולי" כך שצריך לשאול את המוכר. אני לא חושבת שהאומגה 3 יכול לעזור ישירות לאוסידי אבל הוא יכול אולי לעזור לדיכאון ולהפיג לחצים ואז ממילא האוסי מתמתן. תרופה נוספת שיצאה עכשיו לשוק והיא "טבעית" - רימוטיב שעשויה מצמח בשם סנט. ג'ון ווד או כפי שכתבו כאן בפורום "פרע" . זו תרופה טבעית וללא תופעות לוואי אבל בכל זאת מחייבת מרשם רופא. שוב, היא לא לאוסידי אלא לדיכאון קל ובינוני אבל בהחלט יכול להרים אותך מדרגה. בתור התחלה הייתי מנסה אומגה 3. גם אני מתכוונת להתחיל השבוע. אני לא מכירה פסיכולוגים קוגניטיבים התנהגותיים מאזור כרמיאל, ויש לי שמות שהמליצו עליהם באיזור חיפה. יש בשורה העליונה כחולה שלמעלה, בקישורים, בצד שמאל בקטגוריות - קטגוריה של "אפשרויות טיפול" ויש שם קישור לאיט"ה שזו האגודה של המטפלים הקוגניטיבים התנהגותיים. יש גם רשימת המטפלים שבאגודה - לפי אזורי מגורים, ויש גם פורום שאפשר לשאול בו המלצה על מטפל בסמוך לכרמיאל. המון הצלחה תמי
 
למעלה