אני חייב לדבר איתכם על רשת X1

peretzy

New member
אני חייב לדבר איתכם על רשת X1

תדברו איתי רציני עכשיו... דיברתי הרגע עם מרכז לקוחות של "פלאפון" ואמרו לי שרשת X1 תעלה כבר בחודשיים הקרובים!!!!! כלומר אני יוכל לדבר עם חבר שלי שאני רואה אותו והוא רואה אותי!! אתם קולטים כאילו????? X1 תעלה עם המכשיר SK החדש.. תשמעו חברים אני שוקל ברצינות רבה לעבור אליה..יותר נכון לשדרג את ה 811 שלי ל SK החדש.. ועכשיו אני צריך לשאול אותכם כמה שאלות: א. מישהו יודע עם הרשת החדשה תהייה עם סים כארד כמו של אורנג ואמיגו? ב. ברשת החדשה יהו תיקתוקים (אתם יודעים ..לפני שמתקשרים אז יש פיפ פיפ פיפ שזה מעצבן כאילו..) אז יהיה את זה? ג.שווה לעבור אליהם?? כל מידע יתקבל בברכה!! אני רוצה לדעת כל דבר
 

ashomer

New member
כבר אמרתי לך!

תפסיק להתלהב!!! א. איך היא יכולה לעלות תוך חדשיים ם החברה עדיין לא החליטה אם זו תהיה נורטל או מוטורולה שתשדרג את הרשת בקיימת לזו החדשה. ב. זה יעלה לך מכאן ועד להדעה חדשה... ואף אחד לא הבטיח לך שכל השירותים הכל כך מגניבים ייעבדו ישר ולא שנתיים אחרי... ג. אל תשכח שגם לחבר שלך צריך להיות כזה מכשיר כדי שתוכל לראות אותו. ד. אני מציע לך מאד ברצינות לחכות. לראות, לבדוק ורק אז להתלהב! ה. מה קרה אמיגו זה פתאום פאסה?
 

peretzy

New member
אז איך אתה מסביר את זה ש..

קיבלתי מידע פנימי משירות לקוחות של פלאפון והם אמרו לי שזה יעבור תוך כמה חודשיים , ובמשך השנה הזאת כל השירותים יפעלו.. ווידעתי שזה הדור השלישי.. כול החברים שלי מתים לעבור לזה .... ברור לי שצריכים שני צדדים כדאי לראות אחד את השני ומה פתאום שאמיגו פאסה?? אני עדיין מעריץ של אמיגו... אבל בתור פלאפון שני SK למה לא??? זה יכול להיות משהו עצבני עוד מישהו יש תגובות על ההודעה שלי????? אני צריך מישהו שמבין !!!
 

ashomer

New member
תודה על האמונה באמת...

אמרתי את מה שאמרתי. פלאפון עדיין לא חתמה על חוזה לשדרוג הרשת. לגבי אנשים שמבינים - תשאל - אני אענה לך על כל שאלה בהיקשר לרשת הזו. נסה אותי.
 

ashomer

New member
קבל לינק

http://www.themarker.com/ibo/archive/arc_article.jhtml?ElementId=eg20020310_1&origin=ibo
 

geostant

New member
פפפפפפייייי איזה טפשים בפלאפון !!!

למה הם משקיעים זמן וכסף על רשת 2.5G במקום כבר ללכת עד הסוף על 3G ???????????????????? ממש השקעה לא נבונה, אחר כך אורנג ו/או סלקום יפתחו 3G ויפילו השירות של פלאפון למרות שעד שהם יעשו את זה פלאפון תרוויח הרבה לקוחות סקרנים לשירות החדש. זה תמיד ככה... כמו שהיה עם אורנג ב-GSM... עד שהם הגיעו סלקום ופלאפון חגגו, ברגע שנכנס ה-GSM עם כל האופציות שלו של SMS וכל הגימיקים האלה המכירות של סלקום ופלאפון ירדו חזק... עכשיו שגם להם יש "SMS" הם משווים אותם אבל עדיין ב-GSM אפשר לנדוד לארצות אחרות עם המכשיר האישי ולא לקחת איזה פלאחו"ל או חרא אחר.
 
למעלה