אני חייב עזרה דחוף! Delay בסרט...

אני חייב עזרה דחוף! Delay בסרט...

צרבתי סרט וידאו בייתי על DVD. הסרט בסדר גמור, כשאני פותח אותו כשהוא על המחשב הכל עובד יופי אבל עכשיו אחרי שצרבתי כבר, יש Delay בדיבור וזה Delay די מטורף, של כמה שניות טובות. האם זה קשור איכשהו למהירות הצריבה שבה צרבתי? איך אני מתקן את התקלה הזאת?
 

ronenb75

New member
אני חוזר לאותה נקודה....

מהנסיון שלי, בעיות רבות נובעות בקידוד DVD דווקא מהשלב של הקידוד עצמו ל-Mpeg2 ולאו דווקא מהצריבה או מהירות הצריבה. כמובן שיש סיכוי שהצריבה נעשתה במהירות לא מתאימה, אבל מהנסיון שלי (לא מאוד גדול) זאת לא הבעיה. כמו כן, יכולה להיות לעיתים בעייה של תוכנת ה-Authering. שלבים לנסיון לאתר את הבעיה: 1. נסה את ה-DVD אחר (חבר, הורים, חברה, ראש הממשלה) עדיין יש delay? 2. נסה לקודד את הסרט שוב בתוכנת קידוד אחרת. אם עבדת עם המקודד של תוכנת העריכה, נסה משהו אחר (Tmpegenc, Procoder, CCE) ונסה שוב. לא עובד? באסה.... נסה ואחרי זה נראה... אגב, כדי שיהיה יותר נוח, ספר לנו: - איזו תוכנת עריכה? - איך קודד ל-Mpeg2? - איך נבנה ה-(DVD (Authering?
 
תוכנת Ulead

צרבתי את הסרט דרך ה- Ulead, הקידוד נעשה אוטומטית ב- mpeg2, אני צורב ככה תמיד, לא שיניתי כלום בהגדרות ותמיד זה היה בסדר. מה קרה עכשיו? יש לי צורב LG x8 דרך אגב.
 

ronenb75

New member
על זה אני לא יכול לענות...

"מה קרה עכשיו?" זאת שאלה שאין באפשרותי לענות... אם הכל אותו דבר, בכל זאת משהו קרה. תתחיל לעשות אלימינציה, תעבור מרכיב מרכיב בהכנת ה-DVD ותראה איפה הבעיה נפתרת. תתחיל בקידוד בעזרת תוכנה חיצונית ל-Mpeg2 (כלומר ייצוא של הסרט בפורמט DV וקידוד חיצוני) וכך הלאה עד שתמצא איפה הבעיה. מומלץ לבצע את זה כמובן עם DVD+RW משום שאתה עלול לצרוב כמה וכמה פעמים את אותו דבר עד שתמצא מה לא בסדר...
 

ימימה

New member
אולי הבעיה במדיה שבה השתמשת?

אצלי קרה אותו הדבר (גקךשט בדיבור). מעבר לדיסק מתוצרת אחרת (יקרה יותר, יש לציין
) בהמלצת מכר שלי, הביא לפתרון הבעיה.
 

Ncoder

New member
אולי הצריבה נכשלה ...

נסה לצרוב שוב פעם עם DVDRW אם אפשר. אם זה עבד טוב על המחשב אז זה חייב לעבוד גם ב-DVD, הבעייה יכולה להיות בתוכנת הצריבה, במדיה או בצורב עצמו.
 
תודה אחים שלי

אני בדיוק ברגעים אלה מנסה לצרוב את זה עם NeroVision, אולי זה יעבוד. נורא נורא מוזר... בא לי כבר למות, אתם לא מתארים לעצמכם איזה ימים קשים עוברים עלי, לא יודע איך עד עכשיו צרבתי עם Ulead ולא היה דיליי ועכשיו פתאום יש... אני אעדכן אתכם!
 
למעלה