אני טסה לחו"ל פעם ראשונה במסגרת העבודה

אני טסה לחו"ל פעם ראשונה במסגרת העבודה

אשמח לקבל טיפים איך להקל על בעלי והילדים. אני בטוחה שהוא יתסדר מצוין אבל לצערי גילינו שצפוי לו שבוע ממש קשה בעבודה בדיוק באותו שבוע שבו אני טסה וארצה להקל עליו ככל האפשר אני משתדלת להכין הכול - פריזר ומקרר מלאים, בית מבריק, כל הכביסה תהיה מוכנה. בנוסף -אהיה במילאנו וביום ראשון אהיה פנויה לראות קצת את העיר. אשמח לקבל טיפים גם על זה ממי שמכירה את מילאנו (כנראה שאהיה לפחות בדומו ובמוזיאון העיצוב) תודה רבה.
 

פישים

New member
תהיה לו עזרה? (הכוונה לאיסוף, אולי לערב אם

צריך עוד יד) - משפחה, בייביסיטר. זה עוזר. לי משאירים בית נקי ומסודר כמה שאפשר וגם אנחנו דואגים לקניות + בישולים+ כביסה לפני נסיעות.
 

Jackie O

New member
איזה כיף מילאנו!!!

לגבי העיר עצמה, לטייל בריבוע הזהב ולהנות מהחנויות הנפלאות ובתי הקפה. (ארמני קאסה זו חוויה בפני עצמה), אם תרצי לראות את הארוחה האחרונה בכנסיית סנטה מריה דה לה גרציה עדיף להזמין מקום מראש כדי להמנע מהתורים. לגבי הקלה על בעלך: להכין לו מראש סטים של בגדים לילדים לנסות ולארגן אם אפשר (לא מכירה את גילאי הילדים) לפחות פעמים אחהצים אצל חברים ולעדכן את האמהות שאת בחול (בדכ יעזרו לך עם איסוף מהמסגרת אחהצ כולל ארוחת ערב ולמהדרין הנמחדות אפיול אמבטיה...
) טלפונים רלוונטים טבלה מסודרת עם סידורי סבתתות ביביסיטר חברים וחוגים תהני!!!
 

marko1111

New member
נסיעה טובה - ומה שעבד אצלנו

בהתחלה צחקו עלי, אבל לכל נסיעה הכנתי דף הוראות לטיפול בילדים לאבא שלהם ולמי שעזר מסביב לא בגלל שאני חושבת שלא מסתדרים, אלא בגלל שלמרות המעורבות הרבה עדיין רוב ה"ידע" היומיומי בנוגע לסדר יום היה באחריותי לכל ילד פורטו שעות לימודים/חוגים/שינה/כרטיסי קופת חולים/פירוט תרופות אם צריך/דברים אחרים, שהיו קטנים ולא דיברו אז גם ברמת המה לאכול בכל ארוחה וגם השארתי בגדים שלא יהיו זוועות, ברגע שהם כבר עצמאיים יותר (מ 3 והלאה) הם כבר מתפעלים את מי שמטפל בהם תמיד דאגתי לשלוח במייל מכתב בכל יום שאותו הדפיסו (הם מבינים כבר שזה לא בדואר) ולדבר בסקייפ אם אפשר שתהיה לך נסיעה טובה ובטוח שהם יסתדרו - בסופו של דבר ה סמסים עובדים שעות נוספות בעדכונים
 
הוא באמת צוחק עלי וכל הזמן אומר שיהיה בסדר.

כרטיסי מכבי - רעיון מצוין! נראה לי שאשאיר טבלה אצל הילדים :)
 

פישים

New member
סקייפ וידאו - להיט !! בטח עבור קטנטנים

הנפיל בן 10 חודשים. בנסיעה של לפני שבוע וחצי, שוחחנו עם פי שלושה פעמיים בסקייפ + תמונה. בשני הלילות הרלוונטיים ישן יותר טוב.
 

JJ2004

New member
חיובי ושלילי בסקייפ

כשאבא נסע - הילדות מאוד אהבו לדבר איתו בסקייפ. לפעמים אפילו סתם להדליק אותו בזמן שהוא בחדר במלון עסוק בשלו, בזמן שהן עסוקות בשלהן (משל היה שומר עליהם מרחוק). כשאני נסעתי זה מאוד מאוד הקשה את הפרידה, ואחרי כל שיחת סקייפ היתה התמוטטות.
 

adip78

New member
אני נסעתי בפעם הראשונה לפני חודשיים

בהתחלה חשבתי איך להקל עליו ובסוף החלטתי שהוא יקל על עצמו לבד. החלטתי שהוא יסתדר בעצמו ולא הכנתי כלום מראש. היתה לו עזרה אחה"צ (אמא שלו וההורים שלי הוציאו את הילדים מהגנים). האמת הוא הסתדר מעולה. הכל היה מתוקתק ואני חזרתי לבית מסודר (יחסית) ולילדים מאושרים שבילו עם אבא יותר מהרגיל.
 
למעלה