אני יוצא למילואים

אני יוצא למילואים

ערב טוב לכולכם. ממחר ולמשך חלקים נרחבים בחודש הקרוב אני אהיה במילואים. אודה לכם מאוד אם תמשיכו לשמור על כללי משחק הוגנים גם בהיעדרותי. כמו כן, לכל מי שפונה אלי בשאלה אישית- נא לעדכן אותו שלא מדובר בהתעלמות אלא בכורח. כל טוב ולהתראות.
 

רונאל1

New member
אז אני אחליף את שניכם בפורום

בינתיים כדי שמורשת הליכוד לא תפגע כאן... אם אין ימין לי, תשכח ימיני תדבק לשוני לחיכי... ואיפכא - אני מחליף אותך בתחילת ספטמבר...
 

ראליסט

New member
תגידו...

מה כ"כ רלוונטי לדיונים פוליטיים.מתי כל אחד פה יוצא למילואים??? אולי אני אפרסם פה מתי אני עובר דירה,מתי אני מקבל הורדה\העלאה במשכורת,מתי חליתי לאחרונה בשפעת... תרגעו...הדרך ל"הוכיח" את נכונות עמדתכם,אינה עוברת דרך רמזים..."אני עושה מילואים ולכן.....". אם מישהו פה לא בפורום לא אמור לעניין אף אחד,מה הסיבה להעדרותו-כי אין לזה שום קשר עם השקפות עולם פוליטיות...ודיונים בעינינים כאילו-זו מטרתו-לא?
 
לא ברור לי מה אוכל אותך

על איזה רמזים אתה מדבר? כמנהל הפורום אני מעדכן את החברים על היעדרותי כי כבר קיבלתי תלונות על "פאסיביות" מצד חברים כאן; איפכא עונה לי במעין אחוות-מילואמניקים. אפילו עם זה יש לך בעיה? לידיעתך- אם מישהו לא בפורום זה כן מעניין אותי, כי למרות כל המחלוקות התגבשה כאן איזושהי קבוצה של אנשים שנמצאים בקשרי ידידות וירטואליים. אני והבחור שקורא לעצמו רובי מנהלים ויכוחים מרים- זה לא מפריע לי לחבב אותו. אתה, לצערי, מעולם לא היית חלק מזה, וזה מסביר גם את הודעתך האחרונה. בכל דבר תמצא תמיד את הרע ולא את הטוב. הבשורה הטובה- אתה יכול להגיב בלי שאני אחזיר לך. שיהיה לך כל טוב.
 

ראליסט

New member
האמת...

אני בד"כ לא מאמין בנבואה...אבל כ"כ צפיתי הפעם את התגובה הזאת.אז רק לשם הבהרה: כלום פה לא "אוכל אותי" .יש בעיות יותר גדולות בעולם מאשר הפורום הנכבד הזה. איני מוצא רע במילואים,ולמיטב ידיעת מי שבכלל מכיר את השקפותי,אני מתנגד "היסטרי" לפטור שמקבלים גורמים שונים באוכלוסיה משרות צבאי,ומכאן גם ממילואים. אבל,השאלה הנשאלת היא,האם אין בהודעות של "העדרות בגין הליכה למילואים" ,עירוב של מצב אישי בדעות פוליטיות.אם תדווח לפורום על כל מניע שבגללו אתה נעדר ממנו,אז אני באמת שוגה...אבל לדווח רק על נושא כזה,נותן תחושה שיש כאן מסר שלדעתי לא צריך להיות מועבר בצורה של "אני עשיתי...". אשר להערה נוספת שלך...אני לא מאמין בקשרי ידידות וירטואליים-זה אולי אחד האסונות הגדולים,שעידן המחשב הביא אותנו אליו...אבל זה באמת לא קשור לפורום הזה.
 
מה רע לך בחיים?

פורום זה לא רק מקום לדבר על פוליטיקה. יש אינטראקציה בין אנשים גם בפן האישי וטוב שיש כאן יחסים שאנשים רוצים לחלוק אחד עם השני חוויות שלא דווקא קשורות לפוליטיקה.
 

Roobie

New member
תעשה חיים

עם דגש על המילה חיים
עד כמה שאפשר להנות משירות מילואים..
 
למעלה