אני לא יודעת מה לעשות :'(

אני לא יודעת מה לעשות :'(

נשארו לי בסך הכול 4 חודשים לשחרור וכל זה הולך לההרס, כל החיים שלי בגלל לילה אחד של חוסר זהירות עברתי כבר הפלה אחת בזמן השירות הריון שני פשוט "מעיפים".. מה עליי לעשות?! מחר אני מתכוונת לעשות בדיקה מה יהיה אם היא תצא חיובית? אני כזאת מטומטמת כזאת חסרת אחריות!!!!!!!! :'(
 

kfxz

New member
הממ

הצבא לא ממן 2 הפלות? זה מה שהבנתי, ולמה הכוונה "מעיפים"?
 

kdani

New member
מעיפים ?

אני לא בטוח בכלל. מאוד מאוד חשוב שתתיעצי עם גורמים מוסמכים, אל תקבלי החלטה על סמך "שמועות". הריון זה לא מחלה, את יכול הלהמשיך לתפקד ולסיים את השירות. למעשה את יכולה לעשות הפלה בלי שידעו על זה כלל - כלומר לידע רק את המפקדים שלך (אפילו לא.. אולי רק את רופא היחידה) ולקחת כמה ימי מחלה. אני בטוח ב-100% שאת יכולה לעבור את זה "בשלום" ולסיים את שירותך הצבאי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
4 חודשים...

נראה שאת מרגישה שעולם חרב עליך, חוששת שמא נכנסת פעם שנייה להריון וזה עשוי לפגוע בסיום השירות הצבאי שלך. יקרה, אכן יש סיבה לדאגה, אבל הדאגה היא את ובריאותך ופחות ה-4 חודשים שנותרו לך לשרת. את כותבת שעברת כבר הפלה אחת, לכן כדאי קודם שתדעי לבטח שאת בהריון, ואם זה אכן כך כדאי אולי שתלמדי מהן ההשלכות של הפלה שנייה עליך ועל המשך סיכוייך להרות בעתיד. אנחנו לא בטוחים שבגלל זה שנכנסת להריון ימהרו בצבא ל"העיף" אותך מהשירות, בהנחה שאת חיילת טוב וממושמעת ועושה את תפקידך על הצד הטוב ביותר. בכל מקרה כדאי לך אולי להתיעץ עם משק"ית ת"ש, ולבדוק יחד אתה מה ניתן לעשות. אל תמהרי להתיאש, החיים עדיין לפניך.
 
למעלה